Komentari

trazimtoplidom.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • audi

    To sam vec citao, zalosno ali nemozes nista pomoc.

    avatar

    11.03.2007. (18:48)    -   -   -   -  

  • °Zlatna princeza°

    stranicu prijatelja životinja sam vrlo detaljno proučila
    i nije baš za ljude slabog želuca i slabog srca.
    suze teku nekontrolirano, htio ti to ili ne.
    ali bez obzira na to SVI bi je trebali vidjeti
    i pročitati što je moguće više....
    možemo pomoći kako ne...
    netko je jednom rekao jednu jako pametnu:
    MISLI GLOBALNO, DJELUJ LOKALNO!
    sjetite se samo biglića na veterinarskom faxu.
    ljudi moji oni su njima lomili kosti samo da bi "nekaj isprobali".
    sve više i više sam u uvjerenju da ljudski život
    nije ništa vrijedniji od životinjskog - ne u mojim očima.
    slažem se da pokuse ne bi trebali raditi na ljudima,
    ali tko pita bigliće jel bi možda dozvolili da im se
    polomi koja košćica samo da bi znali hoće li nekoj
    napirlitanoj "kravi" suziti okeco ak si metne L'Oréal-ovu maskaricu?
    mislim halooo, i ja se šminkam, ne mogu biti licemjerna
    ali godina je 2007 pričamo na mobitele veličine kavene žličice,
    gledamo TV koji su tanji od te žličice, putujemo na Mjesec na godišnji,
    kloniramo i još malo pa ćemo birati kako će nam djeca izgledati
    i kojeg će biti spola (mislim to već rade, tamo negdje).....
    pa kaj nismo onda dovoljno pametni da smislimo neku
    alternativu sa tim pokusima.....ja nisam ali zato se time ne bavim
    *tamo je neki debilos ispalio metak u čelo šestomjesečnog labića
    jer mu se činio kao prijetnja za njegovog psa,
    labić od 6 mjeseci još nemože ni ravno hodati koliko je šlampast,
    osim toga u kojem to svijetu živimo gdje ljudi šeču sa
    partnerima i kućnim ljubimcima i nose pištolje ispod maijice???
    i naravno umjesto da debila spreme u "kavez" oni mu daju usmenu opomenu..........
    o čemu mi pričamo ljudi....u kakvom ja to svijetu odgajam svog sina
    i kako da ga naučim pravdi i moralu kad je nema gdje vidjeti i osjetiti......
    imam još samo jednu dodati: budimo realni mi smo dotepenci
    ŽIVOTINJE SU TU BILE PRIJE NAS i bilo im je bolje bez nas....
    a sad se ispričavam tebi tražim topli dom
    jer sam ti oduzela dragocjeni prostor, ponovno

    avatar

    13.03.2007. (16:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...