Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (35)

Marketing


  • kora-kri

    Jel ovo nekakva viroza tuge u djiru? Prvo je bila gripa, sad tuga. Pa hocemo li se vise trgnuti!?
    Ja se dizem, svim silama se guram i opirem. Tek sam na pocetku i put ce biti jos trnovit. No nadam se da nisam sama. Sve je lakse kad su najdrazi oko tebe.
    Pusim te puno, puno. I saljem ti malo ove moje snage da se dignemo zajedno.

    avatar

    10.03.2007. (09:41)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Doista , svi smo nekako sjetni ove posljednje dane...
    Rose pročitala još noćas, ali budući da je uz ostalo tako lijepo mirisalo iz tvoje kuhinje, a ja prijateljujem s karakter klubom, morala sam uteći!
    Ima li možda malo kave u tvom laboratoriju?
    Pusa:-))))

    avatar

    10.03.2007. (10:08)    -   -   -   -  

  • rU

    kora, dosadilo mi bolovanje ... odužilo mi se čekanje ...
    hvala, malo snage dobro mi dođe, baš me uhvatila proljetna iscrpljenost...

    dakako da ima, vitae. popijmo je zajedno

    avatar

    10.03.2007. (10:13)    -   -   -   -  

  • Viola (sul palco)

    sve samo ne albinoni...super stvar osim sto se svira na svakom sprovodu ili danu zalosti....
    tako da automatski priziva crne konje i bijeli lijes....kloni se toga,bit ce odmah bolje..
    pozzz

    avatar

    10.03.2007. (11:28)    -   -   -   -  

  • fanny

    Ova slika je predivna, to tijelo kao da "sja" na njoj. Predivno je. Kako samo znaš prilagoditi glazbu slici...
    Normalno da Martici držimo fige. Toliko mi je to dijete drago, najdraža mi je od svih Zmajkinih prijateljica. Ozbiljna je, ima tako bogat riječnik za svoju dob, emotivna je, a opet se zna rasveseliti i zafrkavati. Njezin braco - isto. Ne možeš vjerovati da danas postoje takova djeca. A drže se zajedno i podrška su jedno drugom, divota. Toliko bih voljela da nastavi pjevati, jer to toliko voli. A koliko je samo puta išla na audicije, pa joj nisu dali priliku ni da je poslušaju, pa se razočarala. No, mislim da je to školovanje glasa ipak - bolji put. Jer svakim danom, ona sve bolje zvuči. Tek da čuješ uživo...
    Pozdrav tebi i black&white macanu :)))

    avatar

    10.03.2007. (11:32)    -   -   -   -  

  • necutako

    muziku ne mogu cuti.... slika je divna...a tuga....ona je dio zivota pa valja sa njom u prijateljskim odnosima biti i ne ljutiti se kada nas pozdravi...
    draga Rusalka zelim ti sve najbolje i da sto prije se oporavis... znam da ces tvrdoglavo naprijed kao i do sada..... jaka si ti.... i znas sto zelis a sto ne...

    avatar

    10.03.2007. (12:03)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Ajme vilo, pogasila sam muziku na pola....
    Ovako: trk u ljekarnu po Plibex. Jedan ujutro - jedan navečer, otjerat će umor, zablistat će ti lice i osjećat ćeš se puno bolje. Iscrpljenost organizma igra čudne igre s našim umom. Ne dozvoli iscrpljenosti da preuzme organizaciju tvojih misli.
    Nisi sama. Mnogo nas je ovdje koji te volimo i obilazimo svakodnevno. I jest ovo neka virtuala, ali dobre su ceste prema Rijeci. A Riječana oko tebe ima puno.... Ja sam samo jedna od njih.
    Grlim te i molim te: vrati se na country!
    Plibex!!!

    avatar

    10.03.2007. (12:15)    -   -   -   -  

  • prorok

    Vikend sa osmijehom i suncem okupan želim pozdrav ostavljam.

    avatar

    10.03.2007. (12:19)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Voljela bih da si danas bila tu, kod mene, no znam... u srijedu ti počinje plesni tečaj, a to se ne propušta hahahahhahah

    avatar

    10.03.2007. (13:44)    -   -   -   -  

  • Guedes

    adagio je sjajan, oduvijek sam ga volio.
    riječi koje si napisala...istina je, kao da sam do tako nečeg došao, možda i davno, sada sam sigurno na tome: možda, možda i dođe....sve...i do nekog...
    domaće, našlo me, rusalka, blisko...
    no tugu treba prigriliti, iščekivanje, tu čeznju, saudade....kao i sve drugo što nas čini, kako već u kojem trenutku; u svakom sve zapravo.
    i sjetih se sad jednog stiha Amalie: Tive um curacao perdi-o...
    selam ti ostavljam!

    avatar

    10.03.2007. (13:52)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    pa kakva je to sjeta nastupila??? čemu??? adagio je nešto predivno, uvijek kad ga slušam oduševljavam se kao da je prvi put!!!
    Kak tvoja gripa, prehlada?? jesi li napokon ozdravila???
    zbilja se nadam da si bolje po tom pitanju!!
    kiss

    avatar

    10.03.2007. (14:44)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Lijep i uspijesan dan i isti takav vikend ti zelim...

    avatar

    10.03.2007. (16:41)    -   -   -   -  

  • misko

    Što je sad? Što će mi sjeta!
    Snaga i radost! To mi treba!
    Lijepo poslijepodne želim....mi ćemo gledati Rio Bravo!

    avatar

    10.03.2007. (17:19)    -   -   -   -  

  • rU

    viola says, znam ... no baš mi paše danas ...

    fanny, ima nešto posebno u Martinu glasu i načinu interpretacije, često odem na njezin blog samo da je poslušam, budućnost je pred tom malom, osjećam to ...

    necutako, tvrdoglavosti mi ne manjka ... nažalost ... nasreću ?

    zmajka, poslušala savjet ... hvala ti, puno.

    proroče, sunca ni tračak ... danas, no možda - sutra

    vitae, sve znaš ...

    gedes, adagio jeste sjajan ... a albinoni je veliki majstor... čežnja ...eh, dobro je znam ...

    brunhilda, dugo sam van svijeta, pa me puklo ...

    miris dunje, hvala ti, mila...

    misko, my pony, my rifle ... i draga u sedlu, što se lijepo privila uz svog cowboya?
    what a weekend!

    avatar

    10.03.2007. (18:17)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Draga Rusalka na Adagio Aliboni-ja se uvijek sjetim jedne stare reklame vezane za napuštene životinje....skladba je snažna, potresna i puna tuge....draga vilo neka sutrašnji dan bude obasjan suncem i ispunjen smijehom. Topli pozdrav ostavljam.

    avatar

    10.03.2007. (18:29)    -   -   -   -  

  • Lunna

    Hi!! Evo pozdravljam tee. Imamo goste pa sam na brzinu svratila... Bude sutra novi post... Ja se nadam...

    Topli osmijeh ostavljam...

    avatar

    10.03.2007. (18:38)    -   -   -   -  

  • rU

    eeeej, pinky-lunna. uživaj u društvu.
    a postu se veselim, kao i tebi na klupici.

    avatar

    10.03.2007. (18:54)    -   -   -   -  

  • rU

    tixi, albinoni je tako sjetan, da gotovo fizički zaboli, kad ga slušaš.
    sumnjam u sutrašnje sunce ... no, sredinom tjedna ... lijepa promjena vremena se sprema ...
    ; )))

    avatar

    10.03.2007. (18:56)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    A sad malo ja! :) Ovo nije baš exactly country; taj se stil naziva southern gospel, ali vrlo je sličan country-glazbi, tako da nećemo tjerati mak na konac. Inače, ona gitara s čeličnim rezonatorom što se svira polegnuta, zove se "dobro"! Koliko razabirem, snimka je načinjena u nešvilskom Ryman Auditoriumu, tj. staroj povijesnoj dvorani u kojoj se godinama održavao glasoviti Grand Ole Opry – svakodnevni koncertni program uz izravne prijenose na radiju.

    avatar

    10.03.2007. (19:55)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Bože mili, ova ruža... Jeste li dobili pjesmu profesorice?

    avatar

    10.03.2007. (20:02)    -   -   -   -  

  • rU

    zadivljuješ me, lazy.
    a meni je, neznalici ... jednostavno zazvučalo - dobro!

    upravo slušam, drano. i uživam. hvala ti!

    avatar

    10.03.2007. (20:33)    -   -   -   -  

  • rU

    arnamentina, i meni se kod tebe svidjelo, a mitologija, posebice slavenska, i mene zanima. sudeći po tomu, očekuj me opet.

    avatar

    10.03.2007. (20:43)    -   -   -   -  

  • rU

    pogriješih u nicku, armentia, oprosti mi, no znam dragu blogericu mentinu, pa sam valjda na nju u trenutku pomislila.

    avatar

    10.03.2007. (20:55)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Nema na čemu, drago mi je i počašćen sam pažnjom. Hvala! Srdačan pozdrav!

    avatar

    10.03.2007. (20:56)    -   -   -   -  

  • rU

    moja kolekcija raste, drano, a ja uživam u njoj. hvala ti.

    avatar

    10.03.2007. (21:02)    -   -   -   -  

učitavam...