Komentari

dragonrage.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Parvus Gollum

    Moram priznati da je ovo jedini film u 2007.god. koji baš nestrpljivo čekam! Bolje mu je da me ne razočara. Jako mi je drago što si nešto o njemu napisao.

    avatar

    09.03.2007. (18:29)    -   -   -   -  

  • dorya

    Uh videla sam trejler za ovo i smrzla se! 300 je a must see !

    avatar

    10.03.2007. (07:48)    -   -   -   -  

  • Undying

    I meni je ovo jedan od filmova za kojeg unaprijed znam da ću ga gledati. Vjerujem da neću ostati razočaran.
    A ove slike izgledaju kao da su nacrtane, skoro kao animirani film :-)

    avatar

    10.03.2007. (11:06)    -   -   -   -  

  • ComingSoon-Crew

    pozdrav...vidim da c/p radi :D ali neka neka posjeti naš blog ...lijep dizanj imaš..bye bye

    avatar

    10.03.2007. (15:09)    -   -   -   -  

  • don zoki

    eeee...jedva cekam 300...za mene je to najocekivaniji film godine...

    avatar

    11.03.2007. (12:51)    -   -   -   -  

  • untidyspace

    haj
    ima kaj novog?
    ja imam novi post
    dobro nije novi no noviji je samo nisam
    prije stigla javit
    uglavnom ak ti se da svrati
    pozzz

    avatar

    12.03.2007. (16:01)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Svaka čast na podršci filma, tako se dobiva besplatna reklama hehe...inače, film je skroz uspio u Americi, 70 milja u tri dana, što je fenomenalno za R film...Jedva čekam majko mila...

    avatar

    12.03.2007. (19:01)    -   -   -   -  

  • m4st4

    NOVA EPIZODA MISTER STREJNDŽA! ČEKIRAJ...

    avatar

    13.03.2007. (07:57)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    @ Parvus Gollum - Uh...ima ih još par kojima se ja osobno veselim također...npr. "Grinhouse", "Die Hard 4", "Hot Fuzz"...itd. Bit će o njima detaljnije nešto hehe...

    @ dorya - Hehehe...siguran sam da ćeš ti kao djevojka posebice uživati u poluglim frajerima hehehe :DDD (malo sam zločest haha)

    @ Undying - Pa u biti i jesu nacrtane...naime, sve je lažno, tj. napravljeno uz pomoću računala osim glumaca i rekvizita koje oni upotrebljavaju (odjeća, oružje itd.), a čak su i oni naknadno još obrađeni u kompu...boja i tome sl. da bi sve izgledalo što vjernije stripu. Zato izgleda "nacrtano".

    @ ComingSoon Crew - Kao što rekoh već...tekstove ne kopiram od nikud, pišem ih sam na temelju informacija koje sakupim sa neta...ali hvala na pohvali za dizajn hehe...

    @ don zoki - kao što sam napisao gore Gollumu...meni je to jedan od najočekivanijih... :))

    @ m4st4 - Je, vidio sam...po svemu sudeći, ako tako nastavi i slj. tjedan, mogao bi oboriti i rekord što se brzine zarade tiče...barem za sada hehe...

    @ movieworld - Hehe ne znam baš da li je to film na koju bi trebao voditi frendicu...mogla bi se ona napaliti na sve te polugole frajere koji se mlate hahahaha ;)) :DDDD
    šala mala... :DDD

    avatar

    14.03.2007. (12:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...