Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • detalj

    Koliko se sjećam cijele pjesme, ona je od našeg dragog Tadije. Volim je često izrecitirati - onako za sebe, i mamu. Uvijek je topla i nježna. neka ti je lijepa i blagoslovljena ova noć!

    avatar

    08.03.2007. (23:24)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...a ja sam je danas recitirala djeci... svidjela im se ... neke stvari su doista univerzalne, a jedan dragi bloger mi je darovao Cd s Tadijinim pjesmama pa kad sam u bluesu i to pomaže....jedan topli zagrljaj ti ostavljam noćas na noćnom ormariću!

    avatar

    08.03.2007. (23:36)    -   -   -   -  

  • anabonni

    Ovu Tadijinu pjesmu volim zbog one bjeline koju nosi u sebi....Snijeg,mjesečina,sijeda kosa..
    Moja je mama umrla s prekrasnom,sijedom kosom.! Tebi laku i ugodnu noć želim.Vratio se melodius! Posjeti ga!

    avatar

    08.03.2007. (23:41)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Znam ovu pjesmu..
    ova pjesma krasi 34 stranu moje Čitanke,
    danas smo je ponovo ponavljali..
    danas smo svi u razredu uzdisali jer je tužna...
    Hm..predivna pisma...
    Pozdrav veliki ti ostavljam

    avatar

    09.03.2007. (00:52)    -   -   -   -  

  • Ptica s gorja

    Baš danas ostavih ove stihove jednom prijatelju :)
    Divna pjesam... čak sam imala prilike predstaviti je na velikoj pozornici.

    avatar

    09.03.2007. (11:05)    -   -   -   -  

  • prorok

    Prijatno popodne sa osmjehom na licu želim i pozdrav ostavljam.

    avatar

    09.03.2007. (12:31)    -   -   -   -  

  • ...indigo...

    Hvala što si me podsjetila... :)

    avatar

    09.03.2007. (18:51)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Imala sam priliku razgovarati s njim nekoliko puta. I uistinu je čovjek kojem se duboko klanjam, tim više što stoljeće nije ni po čemu uništilo njegov duh.

    avatar

    09.03.2007. (18:51)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Nije zimska, ali je noć... Znam ovo i pjevati i pozdravljam izbor.. Zvuči divno..
    Velik ti pozdrav i sve dobro, draga moja Galebice.... :))

    avatar

    09.03.2007. (23:01)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    opet mi ova pisma budi asocijacije na neka lipa vrimena. he he. sviđaju mi se ove pisme, imaju dusu...
    pozdrav od čovika s mora...

    avatar

    10.03.2007. (08:35)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Jos uvijek je se sjecam i znamje napamet....eto, iz osnovne skole....
    Lijep i uspijesan dan i isti takav vikend ti zelim...

    avatar

    10.03.2007. (16:47)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Kod Vas je tako istančana mjera nježnosti.
    Baš lijepo osjetite trenutak kad treba kapnuti
    nešto divno i skrovito s polica poezije.
    Hvala Vam.

    avatar

    10.03.2007. (18:18)    -   -   -   -  

  • *Taganka

    *mene pjesma odmah baca u nostalgiju za srednjom školom, tad smo ju čitali...
    *slika mi se jaaako sviđa!
    *pozdrav. :)

    avatar

    10.03.2007. (20:16)    -   -   -   -  

  • detalj

    Baš sam ponosna na tebe jer ostavlješ vrlo zrela i iznanađujuće plemenita razmišljanja na blogovima. Lijepa ti nedjelja!

    avatar

    10.03.2007. (22:49)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Lijepa pjesma, draga galebice. Ostavljam veliku pusu za laku noć! :)))

    avatar

    10.03.2007. (23:26)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Poslah ti jedan topli pozdrav na krilu hladne bure:-))))

    avatar

    11.03.2007. (20:05)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Laka ti noć, draga moja...

    avatar

    11.03.2007. (21:20)    -   -   -   -  

  • kakakka

    kaži to to sja u tvoji moćima dugo u noć

    avatar

    19.11.2007. (22:10)    -   -   -   -  

  • kakakka

    jajajajajajajajajajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    avatar

    19.11.2007. (22:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...