Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (37)

Marketing


  • Tvornica želja

    Sretan mačiji život u vašoj toploj kući
    taj Srećković ima.
    Neka uživa a i Vi s njim,toliko nam
    toga daju ta klupka koja predu.
    Osmjeh ostavljam.

    avatar

    08.03.2007. (09:51)    -   -   -   -  

  • kora-kri

    Krznenom debeljku sretan rodjendan, a njegovoj vlasnici sretan 8. mart.
    Pusa.

    avatar

    08.03.2007. (09:54)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Mislim da sam vidio micu-macu! :)
    Sve najbolje za rođendan, nadam se da će mu doći čestitati i neka Lakica danas!

    avatar

    08.03.2007. (10:06)    -   -   -   -  

  • rU

    tvornice želja, moje klupko prede, mijesi, gricka mi prste nježno ... a zna i ogrebsti, prase jedno mačje. hvala na lijepom osmjehu. i reci mi - ti, k'o štoje na blogu običaj.

    kora, kako mi je drago što si svratila! i Lucky ti se razveselio. oboje zahvaljujemo na čestitkama. i tebi sretan 8. mart, nek' ti se sve želje ispune!

    lazy, bio je to mican-macan. a lakice metlom rasterujem, tolika je potražnja ...;-))

    avatar

    08.03.2007. (10:13)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Nije čudo!

    avatar

    08.03.2007. (10:16)    -   -   -   -  

  • rU

    kakva gazdarica, takav i macan, lazy.
    metla i meni zatreba ... kao prijevozno sredstvo ... ;-))

    avatar

    08.03.2007. (10:24)    -   -   -   -  

  • katrida

    .........Lucky je ,danas, naš karanfil, dobro mu zdravlje.......i tebi vilo sretan Dan žena , nadam se da će i danas klupica biti puna........

    avatar

    08.03.2007. (10:37)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    Sretan ti i veseo dan
    tvoga Miška rođendan
    i još k tomu vaš Dan

    Natoči mi nešto lagano...
    Ja već od jutra kod veterinara...Rea ima problema s mjehurom već par tjedana, a danas se otkrilo da je jedan kralježak u pitanju i što sad?

    avatar

    08.03.2007. (10:46)    -   -   -   -  

  • rU

    katrida, hvala, zataknut ću karanfil u zapučak. ;-))
    sretan ženski dan i tebi, lijepo ga provedi. a gostima sam uvijek rada.

    ah, sjedokosi, brige ...brige. veterinar i kod mene nije rijedak gost. nadajmo se da će pomoći Rei.
    smiksala sam ti sok naranče i crvenog grejpa. treba Reu sigurno otpremiti kući.
    hvala na čestitkama, i u Luckyevo ime.

    avatar

    08.03.2007. (10:58)    -   -   -   -  

  • misko

    Lucky, sretan ti mačji život!
    Ali ni ne sumnjam da ti je sretan, imaš brižnu gospodaricu-prijateljicu ...

    avatar

    08.03.2007. (11:50)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    sretan rodjendan lucky!
    nek te rusalka pogladi i u moje ime ;)

    avatar

    08.03.2007. (12:06)    -   -   -   -  

  • prorok

    Povodom osmog marta iskrene čestitke i topli pozdrav.

    avatar

    08.03.2007. (12:26)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    Pa onda tom predivnom mačoru koji je u najboljim godinama (a najbolje godine su cijeli život) želim još puno puno godina na tvojoj vrtnoj klupici, u tvojem krilu, na tvojim rukama....a u tvom srcu će zasigurno biti zauvijek....
    lijepi pozdrav i tebi i Luckyju

    avatar

    08.03.2007. (12:43)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    I naravno, draga Rusalka, želim ti lijep i ugodan Dan žena!!!
    cmokenzi

    avatar

    08.03.2007. (12:48)    -   -   -   -  

  • rU

    misko, hvala! Lucky, uz rukoljub za Lori.

    maslackice, mrnjaoooo, hvala, već sam grbicu napravio, da milovanje primim, Lucky

    proroče, hvala ti na čestitkama

    brunhilda, smjestio se debeljko i to dobrano u rusalkinu srdašcu, a tebi zahvaljuje na čestitkama.

    avatar

    08.03.2007. (13:27)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Suze su mi krenule na oci! Lijepa moja rodendanska krznena bubica! Ajde mi ga izmazi u moje ime, i daj mu neku poslasticu! :)
    Bubica moja krznena! :)

    avatar

    08.03.2007. (13:50)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Evo stigoh Luckyju na rođendan,želim mu puno puno sretnih dana u tvom društvu... tebi je bolje što me čini sretnom, nedostajala si mi , ali to i znaš...stigla sam noćas,jutros odradila i sad sam koma...nešto skuham brzinski i mislim da ću spavati do 1.svibnja , ah da...sretan ti Dan žena...:-))

    avatar

    08.03.2007. (15:12)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Sretan je mačak, taj Lucky...Lakica, sretan ti rođendan! Imaš prekrasnu prijateljicu.

    avatar

    08.03.2007. (15:18)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Dobro da sam stigla na rođendan, samo da čestitam krznenoj debeljuci, najljepšem mačoru na svijetu (Šapica je najljepša mačkica), pa opet jurim van, ali ću se vratiti...a molim te pogledaj post kod Kinawoo-a i kako mace pričaju, sinoć sam umrla od smijeha...
    Inače, danas sam nestala naravno na posao, odlučila jutros u tren oka, i vidiš na što mi već liči život...naravno čim su shvatili da sam došla uvalili su mi sutra popodne predavanja za postdiplomce, tako sam se pokajala jer već danas nakon cijelodnevnog sjedenja me opet bole leđa...ali sad, što je tu je...pozdrav...

    avatar

    08.03.2007. (16:40)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........pozdravić.......provjeravam da nije počeo tulum bez mene........

    avatar

    08.03.2007. (17:00)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Sretan rođendan i od mene, velikom jedincu! :) Idem dolje čitati nastavak. Pusa! :)))

    avatar

    08.03.2007. (17:32)    -   -   -   -  

  • king

    predivan post pozdrav iz os

    avatar

    08.03.2007. (17:33)    -   -   -   -  

  • Irida

    na njemu se vidi da je mažen, pažen i njegovan, da mu i ljudi pozavide...čestitke!

    avatar

    08.03.2007. (18:19)    -   -   -   -  

  • rU

    ignis, sve po zapovijedi, a Lucky ti puse šalje.

    vitae, drago mi je što si opet tu, nedostajala si, jako.

    drano, oboje zahvaljujemo, lucky na čestitki, rusalka na komplimentu.

    majstorice, hvala na čestitkama, svratit ću Šapice i gazde, čim stignem.
    i ja sjedim kod kuće, od jutra nad jednim radom koji moram do sutra završiti. čini mi se, bit će od jutra do jutra.

    katrida, eto lucky već toči u čaše ...

    aquaria, već i dva sljedeća nastavka čekaju u blogeditoru...
    a jedninac baš i nije jedinac,ima ih još dvoje - Topsy i Bilbo, no oni baš ne vole publicitet poput debeljka

    king, hvala na lijepim riječima

    irida, ponekad bih se rado s njim zamijenila, no netko mora i zarađivati ... za wiskas naš svagdanji

    avatar

    08.03.2007. (18:48)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Lucky krzneni ljepotan, od malene pikulice do mekane loptice, neka ti je svaki dan sretan kao ovaj dan. Neka je sigurna ograda tvoja, a zdjelica puna whiskas kolačića. ; )))

    avatar

    08.03.2007. (19:55)    -   -   -   -  

učitavam...