Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Sjedokosi

    Godine idu prestižu vrijeme
    u srcu mojem stvaraju dileme...
    u ovoj noći...
    na ovoj klupi...
    .....................
    Rea mi nije dobro
    morat ću noćas pred kućna vrata
    barem svakoga sata...

    avatar

    10.03.2007. (01:03)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, sjedokosi, žao mi je zbog Ree, tvoje družice u šetnjama. što veli veterinar?
    teško je kad nije dobro nekomu koga voliš.

    avatar

    10.03.2007. (05:38)    -   -   -   -  

  • necutako

    mljac, kako Rose dobro kuha...a i Lucifer zna kako se postize ravnoteza i ugodjaj u porodici...:)
    a sat odkucava...ali ostaje u nama toliko toga...

    avatar

    10.03.2007. (05:40)    -   -   -   -  

  • rU

    otkucava, necutako, i lijepim i ružnim trenutcima ... neumitno...
    a lucifer, k'o i lucky, zna se umiliti ...

    avatar

    10.03.2007. (06:36)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    uff, ova rose uvijek tako dobro kuha ;)

    avatar

    10.03.2007. (07:05)    -   -   -   -  

  • katrida

    .........dobar ti dan vilo i društvo na klupici........pozdrave burne šaljem, zapuhala gospođa bura olujnom snagom......

    avatar

    10.03.2007. (07:29)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Evo nadoknađujem zaostatke...a ti još spavaš? nemoguće mi zvuči, nadam se da te nije opet ulovila temperatura...
    Kod nas lijepo, bura malo jača, slutim već kako će izgledati moj današnji izlet, pet minuta šetnje i onda odmah na klopu...

    avatar

    10.03.2007. (08:04)    -   -   -   -  

  • rU

    maslačkice, naučila od rusalke hihihiiii

    dobro jutro, katrida, a kod nas sumorno, sivo nebo i kao da se kišica sprema...

    tu sam, majstorice, budna od 4'30. samo sam još neke poslove dovršavala ...
    konačno osjećam da sam se počela izvlačiti iz bolesti ....

    avatar

    10.03.2007. (08:51)    -   -   -   -  

  • misko

    Rose je skroz na skroz skuhala Morpheusa...već i njene mačke voli!

    avatar

    10.03.2007. (17:17)    -   -   -   -  

  • atlantida

    Razveselila si me nastavcima, da barem ja tebe mogu nekako razveseliti:))

    avatar

    10.03.2007. (18:37)    -   -   -   -  

  • rU

    misko, ti barem znaš, kad nekog voliš i kućne ljubimce te osobe "uzmeš pod svoje"
    ;-)))

    atlantida, to je samo prolazna tuga ... lijek uskoro stiže.
    mogu ti i noćas jedan lijepi nastavak Rose obećati.

    avatar

    10.03.2007. (20:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...