Komentari

lornadoone.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Chicago Chick

    bas sam kod Champs vidjela da si bik-strijelac kao i ja. znam da se podznak odredjuje prema satu rodjenja, ali me zanima datum - da nije 30/4? tada je meni rodjendan pa sam radoznala, voljela bi makar preko postova znati nekoga ko je rodjen na isti dan kad i ja :)) pozdrav!

    avatar

    07.03.2007. (20:55)    -   -   -   -  

  • °°°°°°~PETRA~°°°°°°

    svaka čast! lorna doona super su ti radovi! pa zašto se ne baviš s time?? svaka čast zbilja i posjeti me!

    avatar

    07.03.2007. (22:14)    -   -   -   -  

  • aibreann

    ajme, ovo je predivno... stvarno si majstorica, svaka ti čast! :)

    avatar

    07.03.2007. (22:47)    -   -   -   -  

  • °°°°°°~PETRA~°°°°°°

    joj blago Mikici bit će baš ljepa sa ljepim pončom! Moja stara nezna baš štrikat(il kak se to već zove) odječu al zna zakrpat nešto ak treba! A što se tiće onog bannera ma nemožeš ništa pobrkat! klikneš na njega i eto dođeš na jedan blog! na tom blogu u boxovima imaš ovak jedan banner isti ko i onaj na mom blogu samo što je ispod njega jedan kod njega samo kopiraš negdje na svom blogu (možeš u post ili u box(ono sa strane)) i nemožeš ništa pogrješit! ali ako misliš da nemožeš nema frke bude neko drugi to prikeljio sebi! a što se tiće celebralne(jesam točno napisala?) paralize,jadna djeca koja su bolesna tako a pogotovo jadni im roditelji! Ja također svaki dan zahvaljujem Bogu što sam zdrava i što je moja obitelj zdrava! jer to je prava sreča!

    avatar

    08.03.2007. (12:13)    -   -   -   -  

  • °°°°°°~PETRA~°°°°°°

    ajde sad idem ja posjeti me opet!

    avatar

    08.03.2007. (12:13)    -   -   -   -  

  • Magrit

    Uh, ja ne znam što je ovdje ljepše od ljepšeg ... I hvala što si nam sve ovo iskucala, da te malo upoznamo :)

    avatar

    08.03.2007. (20:43)    -   -   -   -  

  • champs-elysees

    Ma kakav padobranac, majstorica prava si ti.

    avatar

    09.03.2007. (11:47)    -   -   -   -  

  • MadDog™

    Woo, lijepa kolekcija, talent se osjetno primjećuje!
    Fali samo naštrikana piđama za ono najveće dijete :))

    avatar

    10.03.2007. (18:18)    -   -   -   -  

  • podrugiput.blog.hr

    Fantastični su ti radovi! Ja još nikada ništa nisam sašila i baš planiram kupiti šivaću mašinu pa da krenem...

    avatar

    11.03.2007. (15:33)    -   -   -   -  

  • Jana

    Definitivno nisi padobranac :)
    I drago mi je što je još jedna Bikica s nama :)

    avatar

    16.03.2007. (09:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...