Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Vitae...

    Prava je enigma...Ipak, nekako se nadam da bi nam je mogla otkriti još večeras....
    Topli pozdrav u snove ( nadam se):-)))

    avatar

    09.03.2007. (01:25)    -   -   -   -  

  • necutako

    a da ga nahrani najljepsim snom u koji je on ikada usao... ili jednostavno ljubavlju :)

    avatar

    09.03.2007. (02:51)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    i najobičnije jelo, možda čak i mali sendvić u koji se sve posloži s puno ljubavi, mogu biti najraskošniji ručak....jer nije važno što se skuhalo, ako se skuhalo s ljubavlju....
    dobro jutro draga vilo, i klupice lijepa, ja krećem polako, novi dan čeka

    avatar

    09.03.2007. (05:36)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    I moj već nestrpljivo tapka u mjestu ... dobro jutro...

    avatar

    09.03.2007. (06:27)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, u to vrijeme bila sam daleko od bilo kakvih snova, još sam radila na tekstu koji moram danas predati. i odjutros rano "sjedim" na njemu.

    necutako, što je rose kuhala za ručak morpheusu, saznaj u noćašnjem nastavaku priče.

    tixi, i ja mislim tako. novi dan, pun različitih obaveza. no, tako to ide.

    avatar

    09.03.2007. (06:43)    -   -   -   -  

  • misko

    Jadan Morpheus: sasvim ga je obrlatila ...
    Dobro jutro!

    avatar

    09.03.2007. (08:00)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Ako poštovana Rose već nije nešto skuhala Morpheusu, bogu snova, predložio bih sasvim nekovencionalan menu; kao predjelo može jedan "jejudak na zapru", glavno jelo neka budu "pržene pižole", a za desert svakako jedan "nahaidin gevubej". Ne točite ambroziju kao piće, jer poslije "nahaidina gevubeja" jako će vam prijati "krapojčuga" koja se prethodno mora dobro "otagačiti". Molit ću lijepo, ovo je samo moj prijedlog...Srdačan pozdrav Rusalki i najte mi kaj zameriti!

    avatar

    09.03.2007. (09:46)    -   -   -   -  

  • rU

    vidi ti te muške solidarnosti, misko! ...;-))

    bojim se,drano, da će za ručak morpheus dobiti nešto mnogo jednostavnije, premda tvoji prijedlozi zvuče primamljivo.

    avatar

    09.03.2007. (11:41)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Da mu ja kuham dobio bi nesto iz talijanske kuhinje! :D

    avatar

    09.03.2007. (17:56)    -   -   -   -  

  • Marenda

    Idem spavati..pa ako mi Gospodar snova dođe ove noći
    pitaću ga..javljam odmah ujutro da stigneš na vrijeme s ručkom...

    avatar

    10.03.2007. (00:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...