Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Tajanstvenost

    Zanimljivo... samo me sada uzasno zanima koja to jos dva bloga imas u pripremi.. :-)
    Nadam se da ce biti isto ovako zanimliva kao i ova tri... Hehe...

    avatar

    07.03.2007. (00:11)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Ej bre, da te neznam mislio bi da si bošnjo! Ali ok...saznat ćeš uskoro....zapravo....već znaš!
    ;-)

    avatar

    07.03.2007. (00:17)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    E pa drago mi je sto si obavio ovaj zadatak.....mene je uvek kopkalo sta znaci to MJ pored Mystery....u pocetku sam mislila da su to tvoji inicijali...ali evo tek sad znam sta u potpunosti znaci taj tvoj nadimak!:-)
    Svi oni koji misle da si umisljen i tako to neka neposecuju tvoj blog i neostavljaju komentare....ti si samo ono sto jesi, a ako se to nekome nesvidja to je njegov problem.....pre svega si iskren i otvoren sto se vidi kroz sve tvoje postove...... a ja to jako cenim!Nisam znala da planiras jos dva bloga....ali jedva cekam da saznam o cemu se radi!......nesumnjam da ce biti isto tako dobri kao i ova 3 sto trenutno imas!:-)))
    Saljem ti veliki pozdrav i poljubac....!!!;-)

    avatar

    07.03.2007. (00:21)    -   -   -   -  

  • ..::Marry::..

    lijepo. ja se sjecam kad si tek poceo pisati. bio je to obicni skromni blog,a gle ga sada. mystery se razbacao po netu i dobro mu ide :)

    avatar

    08.03.2007. (08:15)    -   -   -   -  

  • Rezzy

    ajde napokon i znam što znači to mystery mj. :D samo ti nastavi dalje sa pisanjem. meni je uvijek bilo zanimljivo pročitati tvoje nove dogodovštine. :D

    avatar

    08.03.2007. (14:01)    -   -   -   -  

  • ..::Marry::..

    a ja ti bas u utorak u 16 sati imam voznju.
    sta cete biti u rijeci ti i dragi?

    avatar

    10.03.2007. (08:07)    -   -   -   -  

  • laLuna;)

    hehe, prvi put tu i odmah naletim na objašnjenje cijelog bloga :) :)

    avatar

    11.03.2007. (10:53)    -   -   -   -  

  • what do you live for???

    veoma lijep blog...sviđa mi se način na koji pišeš,,sve u svemu vrlo zanimljivo,,,do čitanja..pozdrav...svrati ak hoćeš...

    avatar

    12.03.2007. (23:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...