Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • rU

    film sam ponovo odgledala, poslijepodne. i nije ništa izgubio, vremenom. dapače.
    sjećate li se završne sekvance?

    avatar

    06.03.2007. (19:11)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Duela se sjećam jako dobro....nego Rusalka jedno pitanje, kad god klinem ne bi li vidjela što si preko YouTube stavila, jako mi dugo učitava, pa na kraju ništa ne vidim....je li moguće da svi koji vide i čuju, imaju na kompu neki programčić ili nešto, što ja nemam, ili treba samo jako jako dugo čekati da se učita, i ne, nemam sporu vezu.....ako znaš, pomagaj....hvala

    avatar

    06.03.2007. (19:59)    -   -   -   -  

  • rU

    ne znam u čemu je stvar tixi, meni se odmah otvori, a i nitko se drugi nije žalio.
    ja sam ti od onih koji tehniku uzima zdravo za gotovo i ne pitam se kako to stvarno funkcionira ... i znam malo o tomu, nažalost.

    avatar

    06.03.2007. (20:09)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Tixi: ako nije spora veza, onda ti je možda prekrcan C ili koja već particija koja ti je aktivna.
    Isprazni temporary što bolje možeš i sve ostale nepotrebne stvari koje ti zauzimaju prostor.
    Pozdrav, Rusalko. Evo, ja malo ćaskam s ljudima tu kod tebe!

    avatar

    06.03.2007. (20:55)    -   -   -   -  

  • rU

    pozdrav, zmajka. samo ti ćaskaj, a ja ću slušati i naučiti ponešto.
    moj C disk je uvijek prepun slika pa ih stalno prebacujem na CD-e, jer i D mi je već dosta pun.
    a moj šogor kompjuteraš me stalno zbog toga špota. jer povremeno mi provjeri jesu li antivirusne zaštite uredu i ostalo, pa se zgrozi - kad sam već opet uspjela sve zatrpati ...

    avatar

    06.03.2007. (21:25)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Sinkronizirano na francuski? U pozadini kao da se čuje kreketanje... Zgodno! Nakon dosta vremena, gledao sam evo tu scenu kod Tebe. Ne mogu se sjetiti završne sekvence. Možeš li me Ti podsjetiti? Šaljem svoju svirku mailom poslije ovoga. Želim ti laku i ugodnu noć! Drano.

    avatar

    06.03.2007. (21:31)    -   -   -   -  

  • rU

    nažalost drano, nisam mogla naći originalnu verziju. a sinhronizacije ne volim, mislim da su samo za djecu i lijenčine.
    završna scena? ruka koja izranja iz vode, u snu junaka kojeg tumači Voight.

    avatar

    06.03.2007. (21:38)    -   -   -   -  

  • Irida

    ajoj. kod tebe večeras nostalgično...

    avatar

    06.03.2007. (21:38)    -   -   -   -  

  • rU

    dobra večer,irida, volim se vratiti dobrom filmu il' dobroj knjizi, ili slušati glazbu koju volim, po ne znam koliko puta.

    avatar

    06.03.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Da prekrcan, skoro dupkom pun....hvala na savjetu!

    Rusalka i društvo na klupici, laka vam noć i lijepi snovi!

    avatar

    06.03.2007. (21:49)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Tako je, ruka koja izranja iz vode, a onda ne mogu a da se ne sjetim "Excalibura". Sjećaš li se ?
    Hvala na podsjećanju, a darak sam ti poslao i molim te ne budi preoštra u kritici, jer ja sam samo mali amaterčić. Nooooo - oooooooooć!

    avatar

    06.03.2007. (22:06)    -   -   -   -  

  • rU

    tixi, na spremanje onda, prozore si skoro prala, a sad s C diska sve nepotrebno pobacaj. no, može i sutra. a sad u krpe ... jer sutra te radni dan čeka.
    a ja dalje bolujem, kašljem, šmrčem i škripućem. svi se nekud razišli. da nema telefona i bloga svisnula bih.

    drano, veselim se snimci. i ne budi preskroman, sviraš vješto i s puno osjećaja.
    a režiser je u oba slučaja isti, pa sam sebi "omaž" pravi. no, excalibur iz vode pruža ljepša ruka, vilinska.

    avatar

    06.03.2007. (22:13)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    pozdrav društvu s klupe...filma se sjećam...kistiand

    avatar

    06.03.2007. (22:15)    -   -   -   -  

  • rU

    pozdrav, sjedokosi. mislim da je i vrijedan sjećanja.
    što da točim?

    avatar

    06.03.2007. (22:25)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ha-ha.... Ja znam tko to nije gledao! :D

    avatar

    06.03.2007. (22:33)    -   -   -   -  

  • rU

    ha-ha, ignis, a ja znam tko ima puno vremena pred sobom da pogleda sve što je zanima...;-)

    avatar

    06.03.2007. (22:35)    -   -   -   -  

  • necutako

    neznam da li sam gledala taj film....nisu me bas zanimali kauboji i njihova muzika. mene su vise zanimali dokumentarci o ljudima iz drugih krajeva, zivotinjama i biljkama...jedno vrijeme sam gledala filmove Bruce Lee-a.... a sad mi izgleda simpaticno i ovo vidjeti...:)
    hvala na lijepom komentaru price.

    avatar

    06.03.2007. (23:14)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    vozim...polije pola noći sam slobodan

    avatar

    06.03.2007. (23:16)    -   -   -   -  

  • rU

    nije vestern, necutako, već izvrsna drama. pogledaj ako ti naleti pod ruku.

    sjedokosi, e to već nikako ne ide zajedno, volan i čašica.

    avatar

    06.03.2007. (23:31)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...