Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • Sjedokosi

    napeto, ali na kapljice, Zagorka je imala utorkom, srijedom i petkom 16 strana koje sam čitao u tramvaju do Učiteljske škole.

    avatar

    08.03.2007. (00:22)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    a, ovdje je to svaki dan, ali...

    avatar

    08.03.2007. (00:23)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Eh, a sad očekujemo (iako ne mora biti) opis onoga dalje, da vidimo kamo to poljubac može odvesti. Ma što ja tu bulaznim? U raj, drugarice i drugovi, u raj! Eto kamo! Svim dragim Adamovim i Evinim SESTRICAMA, pa prema tome i dragoj autorici ovog lijepog bloga želim sretan osmi dan mjeseca ožujka, međunarodni Dan žena! Vaš, Drano - Partidžano...

    avatar

    08.03.2007. (00:32)    -   -   -   -  

  • rU

    sjedokosi, mic po mic, kapljica po kapljica ... i rukopis roseine priče je na 160-oj stranici ...

    sleepyboo, hvala. drago mi je što ti se svidjelo.

    drano, hvala na čestitkama.
    a poljubci mogu voditi u raj ... no i na sasvim drugi kraj ...

    avatar

    08.03.2007. (01:00)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Baš smo jutros gledali jednu bajku, ali sa velikim medvjedom, sjetila me na 'vuka' i Rose

    avatar

    08.03.2007. (01:33)    -   -   -   -  

  • Blagajnica iz getroa

    Obožavam životinje.A Najviše sam voljela svoju zamorčicu Adrianu.Zvali smo ju hrčkica.
    Moji mali miško više nije samnom.Ali bila je dugih 8,5 godina.Gledala me kako rastem.
    Za Božić i Novu Godinu bih ju umotala u ručnik i držala ju jer se bojala pucanja.
    Sva je drhtala. Bila je vjeran drug

    avatar

    08.03.2007. (04:40)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala gogoo, to mi zvuči kao lijep kompliment.

    blagajnice iz getroa, znam kako se može voljeti draga životinja i kako žalimo kad je izgubimo. no, tvoja je adriana imala dug životni vijek i vjerujem da joj je bilo lijepo s tobom.

    avatar

    08.03.2007. (06:57)    -   -   -   -  

  • misko

    Čestitam Dan žena!
    Nekada 8 mart, koji se slavio i treba se slaviti...po mom mišljenju.

    Rose sve pobjeđuje!
    Kad bih ja ovo pisao, u mojoj priči bi i Rose postala prelijepa vučica, pa bi vučji par sretno trčao kroz divljinu do kraja svog vremena!

    avatar

    08.03.2007. (07:10)    -   -   -   -  

  • rU

    misko, hvala na čestitci.
    i meni netko veli da sam nepopravljiva romantičarka .... hihihihiiiiii

    avatar

    08.03.2007. (07:17)    -   -   -   -  

  • misko

    Ja to ne zovem romantizmom, nego povratkom prirodi ... ali lažem samog sebe, je li? Romantičar je ipak provirio...

    avatar

    08.03.2007. (08:08)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    dobro jutro vilo i društvo sa klupice...kišica lagana dan umiva, a nastavak Rose...uh uh, opet bih se ljubila, uh uh dolijevaš ulje na vatricu....; ))

    i dodajem hi hi hi na miskov komentar ; ))))))))....i opet hi hi hi, sad ću dobiti po nosu

    avatar

    08.03.2007. (08:28)    -   -   -   -  

  • rU

    jeste, misko. i svidio mi se taj prizor. jako.

    tixi, mutno se sunce kroz oblak probija, Netko je upravo zvao ... pa i kod mene ulje cvrči ... hihihihiiii

    avatar

    08.03.2007. (08:38)    -   -   -   -  

  • Šareni Pajaci

    žuti osmijeh i veliki pozdrav....a sada dalje jurim, ali prije toga...

    Lucky, sretan ti rođendan!

    skvi skvi
    Mrvix

    avatar

    08.03.2007. (08:48)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala, šareni pajaci. hvala, mrvix! slavljenički luckyev post ide u 9'11.

    avatar

    08.03.2007. (08:51)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    mmmmmm...

    avatar

    08.03.2007. (09:46)    -   -   -   -  

  • rU

    mmmmmmmmm, maslačkice!
    pa još jednom: mmmmmmmmmmmmmmmmm! na ono što sam upravo kod tebe pročitala!
    sad još samo ostvari - te opake namjere.
    pa nek' neki sretnik uživa.

    avatar

    08.03.2007. (10:33)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ma ajde, kako cemo tom Thanatosu razbiti zube i satrti ga u 500 komadica? :)

    avatar

    08.03.2007. (13:54)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...lijepo si to dovela u red ...sviđa mi se kako se stvari odvijaju...još samo da je udesiti onog vražjeg Thanatosa hihihihi

    avatar

    08.03.2007. (19:22)    -   -   -   -  

  • rU

    ignis, uplašila bih se da sam na Thanatosovom mjestu ...;)))

    vitae, lakše reći nego učiniti ... ;-)

    avatar

    08.03.2007. (20:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...