Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • misko

    E, ovo se zove iznenađenje!
    Hvala, hvala, hvala...tri sam puta pjesmu poslušao i pogledao...a slika anđela je kod mene na posebnom mjestu, kod sretnog bambusa!
    Torta izvrsna!

    avatar

    06.03.2007. (10:29)    -   -   -   -  

  • rU

    drago mi je, misko, dragi slavljeniče, što ti je sve prijalo.
    još jednom - sretno!

    avatar

    06.03.2007. (10:36)    -   -   -   -  

  • vatrenekacige

    ......dobar dan vilo i društvo na klupici..................mišku sve najbolje i u daljem bloganju, torta je iznenađenje i rado se poslužujem............

    avatar

    06.03.2007. (12:57)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    A ja mislila da sam zakasnila na tortu...nego, pojedoh već palačinke kod Tixi, ima li nešto slano za prigristi, pa ćemo se onda baciti na tortu...idem vidjeti do zmajke, ona je dobra kuharica, a ima možda i istarske kobasice...

    avatar

    06.03.2007. (16:29)    -   -   -   -  

  • rU

    samo izvolite, katrida, majstorice.
    naći će se i nešto konkretnije od torte.

    avatar

    06.03.2007. (17:31)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    pozdrav društvu, eto i mene, s posla, i nije bilo tako strašno, iako je cijeli dan prošao u petoj brzini, bez predaha, ali zna se tko me se najviše zaželio, moji klinci mandolinci....
    vidim i ti vrijednih ruku bila, tortu veliku ispekla.....prava si domaćica....
    sve slatkko ćemo danas slistiti, ali ćemo i dalje Miškov blog čitati...hi hi hi
    ugodnu večer ti želim

    avatar

    06.03.2007. (18:19)    -   -   -   -  

  • rU

    nisam ja tixi, baš neka domaćica. kuhati sam naučila kasno. i ne volim kuhati za sebe, no drago mi je skuhati nešto za one koji su mi dragi.

    avatar

    06.03.2007. (18:24)    -   -   -   -  

  • rU

    rodendan je miskovu blogu, sleepyboo. i to drugi. a to nije malo u bogovskim razmjerama.

    avatar

    06.03.2007. (19:08)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Pridruzujem se cestitkama! :)

    avatar

    06.03.2007. (22:34)    -   -   -   -  

  • rU

    bit će misku, draga tvoja čestitka, ignis. jer si mu ti lijepu "firmu" za blog napravila.

    avatar

    06.03.2007. (22:38)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    Mišku sretno, a ja nastojim ne jest slatko, zato bježim, prelijepo je za viđet.

    avatar

    06.03.2007. (22:57)    -   -   -   -  

  • rU

    baš si karakter, slatko grko. no, nekad treba popustiti iskušenju, mila.

    avatar

    07.03.2007. (06:43)    -   -   -   -  

  • Famgas Fewyo

    ucenja. Tu je, drzi, barijere izmedu Istoka i Zapada, koje mogu refurbished laptops vista

    avatar

    25.09.2009. (12:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...