Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • fanny

    Evo mene k tebi Rusalka moja, onako malo pred spavanje. Sad tek vidim koliko sam postova propustila. moram uhvatiti malo vremena da se dulje zadržim na blogu. Danas sam se malo provozala, otišla na groblje k svojim najdražima, onda do jednog novog dućančića sa slikarskim priborom i malom galerijom. Tamo sam se zadržala u razgovoru s vlasnicom i za čas je prošlo vrijeme. A nisam još k sebi došla od vikenda i one strke po kući. No bilo je prelijepo vrijeme za boraviti u kući i radeći nešto pametno.
    Laku noć i pozdrav :)))

    avatar

    07.03.2007. (00:28)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Katkada se pitam sto bih ja trebala napisati da idem poeticno opisivati neke stvari... Epopeju? :D :D :D Salim se. :)
    Ah, draga Rusalka, ja sam skroz drugacije ozicena... :)

    avatar

    07.03.2007. (01:47)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Dobro jutro Rusalka, lijep početak dana, kavica uz novi nastavak Rose.....još da mi je poljubac, uh uh, ...sad bih najradije i ja lik u priči bila, pa se strasno ljubila.
    Pozdrav i ugodan ti dan želim!

    avatar

    07.03.2007. (05:47)    -   -   -   -  

  • rU

    fanny, ovo sunce vuče van. a obilazak male trgovinice sa slikarskim priborom zvuči vrlo privlačno.

    ignis,mila, zar jer važno kako su "žice" postavljene ...glavno je da su tu, a u to ne sumnjam ... a proza može zvučati poetičnije od poezije ...;-))

    tixi, ranoranilice ... ugodan dan i tebi.
    znači, literarna pusa je bila prava ...

    avatar

    07.03.2007. (06:27)    -   -   -   -  

  • necutako

    kod tebe se uziva... hu, hu nebi bilo lose tako provoditi vrijeme...:))

    avatar

    07.03.2007. (07:22)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, nek malo uživaju rose i morpheus. napatili su se ... i još ih patnji čeka ...

    avatar

    07.03.2007. (07:35)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro!
    Zar im je potrebno govoriti? Nije! Sve su rekli!

    avatar

    07.03.2007. (08:03)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    Dobro jutro!

    avatar

    07.03.2007. (08:43)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, misko. vani sunce lijepo sja.
    popila sam čaj s medom. pošto ovih dana ne pušim, ni kavu ne kuham da me ne bi na cigaretu navukla.

    avatar

    07.03.2007. (08:43)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro juro, sjedokosi. sad nisi za volanom, nadam se.
    može nešto konkretno, ili bi radije čaj s medom? imam bagremov i kestenov.

    avatar

    07.03.2007. (08:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...