Komentari

lonelyangel7.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • jekatisine

    a eto, sad sam nešto novo o tebi naučila...
    :-) :-) :-)
    velik pozdrav

    avatar

    05.03.2007. (23:45)    -   -   -   -  

  • victoria

    bok draga...jako lijepo...iz slicnog razloga i ja sam pocela pisati...veceras cu izvrsiti zadatak i napisati cu kako je nastao moj blog...topli pozdrav i veliki poljubac...

    avatar

    06.03.2007. (09:44)    -   -   -   -  

  • what do you live for???

    veoma zanimljiv blog i postovi općenito..samo tako nastavi,,do čitanja..

    avatar

    06.03.2007. (21:09)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Naravno da prihvaćam posao zadan sa tvoje strane....nego, danas kad sam htio da komentiram išli smo pričat malo i ja zaboravio! Ali evo me sad...i upravo ću ići sad ispunit zadatak! :-)
    Lijep pozdrav lepotice!

    avatar

    06.03.2007. (22:38)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    Zanimljivo,nema problema..zadatk prihvacam... Evo budem ga pokusao odma ispuniti... :-)
    Pozdrav

    avatar

    06.03.2007. (23:38)    -   -   -   -  

  • victoria

    ej draga....nikako da uhvatim vremena da napisem novi post i izvršim zadatak...za vikend ću sve to napraviti..poljubac ti šaljem...

    avatar

    07.03.2007. (21:20)    -   -   -   -  

  • victoria

    ej draga....nikako da uhvatim vremena da napisem novi post i izvršim zadatak...za vikend ću sve to napraviti..poljubac ti šaljem...

    avatar

    07.03.2007. (21:25)    -   -   -   -  

  • sanja_gta

    vidim da ni tebe nije štafeta zaobišla
    hehehe

    avatar

    08.03.2007. (16:45)    -   -   -   -  

  • victoria

    bog draga svrati do mog bloga da pogledaš zadnji post :)) pusssa

    avatar

    10.03.2007. (14:24)    -   -   -   -  

  • jekatisine

    samo te dolazim pozdraviti...

    avatar

    10.03.2007. (20:58)    -   -   -   -  

  • ... Ples nevjernih godina ...

    blog ti je fancy.. dobar post i ideja.. pozz

    avatar

    10.03.2007. (21:20)    -   -   -   -  

  • jekatisine

    da, ljubav doista pokreće svijet
    barem onaj svijet u kojem želim živjeti...
    možda sanjam, ali...
    hrabri su oni koji se usude živjeti svoje snove
    ne želim biti kukavica...

    avatar

    11.03.2007. (11:45)    -   -   -   -  

  • jekatisine

    da, ljubav doista pokreće svijet
    barem onaj svijet u kojem želim živjeti...
    možda sanjam, ali...
    hrabri su oni koji se usude živjeti svoje snove
    ne želim biti kukavica...

    avatar

    11.03.2007. (11:46)    -   -   -   -  

  • what do you live for???

    kao što rekoh,,zanimljivo...svrati ak hočeš...pozz i do čitanja

    avatar

    12.03.2007. (14:03)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    hej evo samo da ti se javim...drago mi je šta je samoća i bol daleko iza tebe i nadam
    se da će tako ostati
    velika pusa

    avatar

    12.03.2007. (17:26)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Lost in darkness: Ma kod mene sve brzo prodje.....retki su zaista trenutci kad sam tuzna, ali i to se dogadja.....vremenom kad shvatis neke stvari sve postaje lakse....zivot je kratak i zelim ga proziveti najbolje sto mogu.....i uvek sa osmehom na licu!:-)
    Saljem ti topli pozdrav i poljubac!:-)

    avatar

    12.03.2007. (22:37)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    Tu blizu sam imao prijatelja,
    u ovom gradu koji nema kraja,
    ipak dani idu i sedmice lete,
    i prije nego se okreneš,godina
    je prošla.
    I nikada se ne viđamo sa
    starim prijateljima,
    jer je život brza i strašna trka,
    on zna jako dobro da ga volim,
    kao i u danima kad sam dolazio
    kod njega.
    I on je dolazio kod mene,ali
    smo tada bili mladi,
    a sada smo zauzeti,umorni ljudi.
    Umorni od igranja ove glupe igre,
    umorni od pokušaja da se probijemo.
    "Sutra ću kažem!" nazvati Jima
    i pokazat ću mu da mislim na njega.
    Ali sutra dođe i ode,
    a udaljenost između nas raste i raste.
    Tu blizu,ipak miljama daleko,
    "Evo vam telegram gospodine," "Jim
    je danas umro."
    I to je ono što dobijemo i zaslužimo
    na kraju.
    Tu blizu,nestao je prijatelj.
    Ne zaboravi da uvijek kažeš ono
    što misliš.
    Ako nekoga voliš reci mu.
    Nemoj se bojati da kažeš ono što
    osjećaš.
    Posegni i reci nekome što ti znači.
    Jer kada odlučiš da je pravo vrijeme,
    možda će biti suviše kasno.
    Iskoristi dan.Ne žali ni za čim.
    I što je najvažnije,ostani uz svoje
    prijatelje i porodicu,jer su ti oni
    pomogli da postaneš ona osoba
    koja si danas.

    avatar

    16.03.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Lost in darkness: Zaista prelepo i jako poucno.....netreba nikad odgadjati neke stvari jer dok skupimo hrabrost i docekamo pravi trenutak mozda ce vec biti kasno!Na sve ovo bi samo dodala: " Bolje je i da prokockas svoju mladost nego da sanjom neuradis ama bas nista"! Sve je lakse uraditi sad....jer kako godine prolaze hrabrost je sve manja!:-)
    Kako si mi ti....pisi mi sta ima novo kod tebe....jel si bolje nego pre?Ako imas neki mail obavezno mi ga ostavi....volela bi te malo bolje upoznati jer jako si mi draga....ali to je preko bloga nemoguce, pa je mail za sada jedino resenje!
    Veliki pozdrav i poljubac!:-)))

    avatar

    16.03.2007. (19:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...