Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • lazy daysleeper

    Tako mi svega, kod tebe na blogu je bolje nego u country-klubu!

    avatar

    05.03.2007. (20:37)    -   -   -   -  

  • rU

    lazy, sviđa mi se wagonerov glas, a dobro zvuči i u duetu s dolly. kol'ko sam skužila imao je svoj tv show.

    avatar

    05.03.2007. (20:55)    -   -   -   -  

  • misko

    Juhuuuuuuuuuuuuu!
    još tri burbona, molim!

    avatar

    05.03.2007. (21:31)    -   -   -   -  

  • rU

    trostruki, misko?
    koji ti više paše - 4Roses ili JimBeam?
    i je li istina da antibiotici brže uđu u krvotok ako se malo zaliju "vatrenom vodom"? hihihihiiiii

    avatar

    05.03.2007. (21:36)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    ali teže izađu...tko može s tobom...što bolesnija to opasnija...razrijedi to svojom jezerskom...i uspori malo...

    avatar

    05.03.2007. (22:02)    -   -   -   -  

  • Irida

    koliko metamorfoza je ta dama prošla, a opet tako dosljedna i neuništiva ostala....nadam se da si bar malo bolje danas...

    avatar

    05.03.2007. (22:13)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Izvanredno! Ti si duša moje duše...Nadam se da nisam nikoga urekao...

    avatar

    05.03.2007. (22:21)    -   -   -   -  

  • kinawoo

    mačak ti je super!

    avatar

    05.03.2007. (22:22)    -   -   -   -  

  • rU

    šalim se, sjedokosi. nikad ne miješam lijekove i alkohol. a i inače pijem vrlo malo i rijetko.
    no, onda volim popiti nešto dobro.
    a ja se običko "ustobočim" ... kad mi je najgore.

    irida, zaviri sutra. u sutrašnjem postu bit će jedan njezin genijalni "broj" ... i sasvim novo izdanje ...
    divim se neuništivim ženama poput dolly, tine ...
    bolje sam, odspavala sam poslijepodne ... i počela s antibioticima ...

    avatar

    05.03.2007. (22:24)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    Joj dok me nije bilo na klupici puno je vode proteklo ali ipak sam većinu prelegala i iskreno mi je žao što ne mogu natanane uživat nego ovako nabrzinu, ali zbilja je lijepo i čovjek se dobro osjeća.

    avatar

    05.03.2007. (22:26)    -   -   -   -  

  • rU

    Lucky prima kompliment, kinawoo. i uzvraća ga - Šapici.
    svratit ću do tebe, na čitanje ... čim mi prođe groznica, možda da nabavim pametnu jaknu od interaktivnog tekstila ... ;-)

    avatar

    05.03.2007. (22:27)    -   -   -   -  

  • rU

    kao što vidiš slatko grko, ja galopiram sve brže ...
    drago mi je da se dobro osjećaš kraj začaranih jezeraca.

    avatar

    05.03.2007. (22:29)    -   -   -   -  

  • rU

    za one koje zanima, i noćas - Rose.

    avatar

    05.03.2007. (22:30)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    Pa onda ti želim u tim lijepim snovima bajoslovne vožnje kočijom u carstvo zanimljivih sanjivih svjetova......
    laku noć, cmoka

    avatar

    05.03.2007. (23:05)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala, brunhilda ... i ti se ukrcaj u neki lijepi brod, pa otplovi u snove... laku ti noć želim.

    avatar

    05.03.2007. (23:07)    -   -   -   -  

  • rU

    drano, hvala. ma kakav urok ... jedino sjedokosom baš nije bilo pravo što si ga dedom nazvao ... hihihihiiii ... no znam da to nisi učinio s lošom namjerom ...

    avatar

    05.03.2007. (23:22)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    ja idem sad spavati
    bio je ovo uzbudljiv dan, ročkas se slavio, sjedokosi ovdje ti čestitam još jednom heheč
    svima vama na klupičici želim laku noć ja sam po prvi put u rane sate smrtno pospana
    pusa i mah mah dragim ljudima
    sanjajte, volite, ljubite itd itd itd :)) osmijeh!!!

    avatar

    05.03.2007. (23:27)    -   -   -   -  

  • rU

    daniela se sprema "u krpe" prije ponoći. ohoho to je morao biti uzbudljiv dan.
    i ti lijepo sanjaj ... i dobro se odmori. laka ti noć.

    avatar

    05.03.2007. (23:30)    -   -   -   -  

  • necutako

    ludnica od kaubojske kulture....:)))

    avatar

    06.03.2007. (02:09)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    A dobra je Dolly, malo smijesna, ali dobra. :)

    avatar

    06.03.2007. (22:38)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, ignis, volim country. a i dolly mi je draga. dosljedna svojem stilu koji je dovela do krajnosti, gotovo do karikature. no, mislim da ona točno zna što radi,i da postiže upravo to što namjerava. nije glupa plavuša, ma koliko namjerno stvarala taj efekat.

    avatar

    07.03.2007. (06:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...