Komentari

doroti.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • mama u minusu

    Konačno sunce, ručni rad čemo pustiti za kišne dane. Pozdrav :))))

    avatar

    05.03.2007. (12:59)    -   -   -   -  

  • Jana

    Ja se veselim proljeću, to je moje godišnje doba, i vrlo lako u njega ukomponiram pletenje - nema mi ljepšeg nego si natrpati svoj balkončić cvijećem, pa sjesti na klupicu i plesti uz cvrkut ptica :)

    avatar

    05.03.2007. (13:23)    -   -   -   -  

  • podrugiput.blog.hr

    Mislim da ću svakako manje plesti, ali neću prestati...

    avatar

    05.03.2007. (13:38)    -   -   -   -  

  • Glamour Jewelry

    Kako lijepa bebica!

    avatar

    05.03.2007. (13:58)    -   -   -   -  

  • Magrit

    Jao, sto ste slatki :) Elem, da, plešću manje, jer ću više šetati, a želim se posvetiti i nekim drugim stvarima. Prija mi, kao i svakom drugom živom biću, ispružiti šapice na sunce, da se malo ogriju :)

    avatar

    05.03.2007. (18:14)    -   -   -   -  

  • sandra

    Radim punom parom. Počela sam s kapicom za Teu!

    avatar

    05.03.2007. (23:16)    -   -   -   -  

  • joop - yarnart.blogger.ba

    slatkish! kod mene je tokom cijele godine proljece osim u periodu dec-feb kad nam je ljeto, tako da po toj nekoj logici slabo bih i plela :)
    ali obzirom da mene pletenje OPUSTA uvijek se za taj hobi nadje vremena iako sam bukvalno razapeta na hiljadu strana!!!

    avatar

    06.03.2007. (02:41)    -   -   -   -  

  • gocet

    Mene isto proljeće zove van, ali kako mi je teško uskladiti vrijeme zbog Tomislava, spava malo odpodne, pa malo više popodne onda ipak dosta vremena provedem kući. Još k tome neprestano su bolesni. Iako vidi se i po mojim postovima da pletem malo manje.
    Pozdrav!
    gocce

    avatar

    06.03.2007. (07:56)    -   -   -   -  

  • Profesionalno pletenje

    Na žalost ne mogu birati kad mi se plete,ali u proljeće me hvata neko blago mrtvilo,pa mi se ništa ne ne radi niti misli samo bi bioo u oblacima.

    avatar

    06.03.2007. (21:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...