Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • rU

    i noćas - Rose!

    avatar

    04.03.2007. (19:36)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Ah, Rusy..kako ti ono meni jednom lijepo reče da ti na muku pristajem....
    odabir glazbe je baš takav.....
    Veselim se nastavku!

    avatar

    04.03.2007. (20:24)    -   -   -   -  

  • kora-kri

    O mila moja, pa kad ces mi vise ozdraviti? Danas sam ti htjela poslati razglednicu iz Icica, gdje sam setala uz more, no nijedan kiosk nije bio otvoren. Htjela sam ti poslati malo mora, dobrih vibri... Ma saljem ti ih ovako.
    PUSA!!!

    avatar

    04.03.2007. (21:04)    -   -   -   -  

  • Demetra

    Joj pa gdje je taj doktor da ozdravi našu vilu bolesnu? Ova boleščina već predugo traje!!

    avatar

    04.03.2007. (21:38)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Pročitah kod kore da te pomalo lovi depresija zbog bolesti...ako ti je lakše samo da znaš da nisi sama, kod mene još pomiješana i s grižnjom savjesti jer mi se posao gomila...

    avatar

    04.03.2007. (21:58)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Meni se čini da tu ne treba ništa čarobirati ni pretvarati, nego jednostavno konstatirati postojeće stanje!

    avatar

    04.03.2007. (22:05)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, žuta minuta?

    kora, hvala za dobre namjere i za dobre vibre ... dobro mi dođu...;-)

    demetra, i ja mislim da traje predugo.

    majstorice, i meni stoji gomila posla ... a ja dangubim ... a o osjećaju krivnje da i ne govorim.

    lazy, jedna prava čarolija ... baš bi mi dobro došla. a postojeće je stanje - totalno bljak.

    avatar

    04.03.2007. (22:46)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...ma žuta sam sva...dobila bih kinesko državljanstvo bez po muke!:-(

    avatar

    04.03.2007. (22:50)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro bismo izgledale u duetu, vitae. ti "žuta" a ja dark blue ....

    avatar

    04.03.2007. (22:54)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Od petka ...jeza, al' ne mari...
    ja već polako i navikla...

    avatar

    04.03.2007. (22:57)    -   -   -   -  

  • Irida

    kriva je blaga zima, preuranjeno proljeće, Saturnove vratolomije i tko zna što još, ali fakat predugo traje...samo pozitivne misli ti mogu poslati i tiho se pomoliti...ozdravi brzo!

    avatar

    04.03.2007. (23:14)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    kaj se ovde sve svodi na bolujem ja boluješ ti? Tko je tu najslabija karika? A tako je bio lijep dan....Ne drhturite na klupici pogledajte Mjesec baš je lijep...za ispravljanje testova dobro vrijeme...rukoljub

    avatar

    04.03.2007. (23:17)    -   -   -   -  

  • LudaMarta

    Samo jedan kratak pozdrav jer moram u krpe...
    Mjesec je davno prosuo svoje zrake pa mi se oči same od sebe sklapaju...
    Pusa i laku noć, Marta :)

    avatar

    04.03.2007. (23:27)    -   -   -   -  

  • rU

    irida, hvala. imam čvrste namjere ... ozdraviti što prije.

    sjedokosi, ne volim nikakve lance i odbijam biti karika ... niti slaba nit jaka ... ;))
    a kašlja i promuklosti mi je preko glave ... no, poduzimam sve da ih se riješim ... istina je međutim da već postajem nestrpljiva.
    a mjesec je večeras zaista prelijep.

    avatar

    04.03.2007. (23:27)    -   -   -   -  

  • rU

    laku noć, Martice, i ja se polako u krpe spremam ... nije baš da mi se oči sklapaju, ali ...

    avatar

    04.03.2007. (23:29)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, nemoj se, mila, navikavati - na jezu.
    ako se o zimici radi, liječi se. doktor, bolovanje ... a ne prehodati virozu, gripu ... a poslije trti glavu, kao ja sada, kad se sve iskomplicira i produži.

    avatar

    04.03.2007. (23:35)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ajde brzo taj novi nastavak na sunce! :D

    avatar

    04.03.2007. (23:39)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ..za koji dan ćeš ti biti posve posve dobro...to je takav slijed ...još samo mrvicu strpljenja!
    Ma, znam kako ti je ..i ja sam opako nestrpljivi stvor!

    avatar

    04.03.2007. (23:51)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Ozdravila bi danas s nama među lovorom i ružmarinima, a bilo je i sunčanja uz more.
    Pogledao sam i slike Osječana sa Bjelolasice i Kleka, negdje smo se sigurno vidjeli. Pozdraw

    avatar

    04.03.2007. (23:56)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    sve se motam ne bih li ubrzala kako nastavak hihih

    avatar

    04.03.2007. (23:57)    -   -   -   -  

  • rU

    vidi ti ignis, kako je "opasna" ...;-)

    vitae, bit će, bit će ...samo treba dočekati ...ozdravljenje ... i nastavak rose ...hihihihii

    gogoo, bilo je lijepo, znači ... lovor, ruzmarin ... eto ... i meni je zamirisalo ...
    a moji se osječki planinari svuda motaju ... ako se već niste sreli ... sigurno ćete se negdje sresti, u budućnosti.

    avatar

    05.03.2007. (06:34)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Pa naravno! ;D

    avatar

    05.03.2007. (09:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...