Komentari

lornadoone.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • MadDog™

    ... dakle, mislim! napišem 1. komentar, kad ono osvane zato vrijeme novi post! HA!
    ... eto 2. komentar u roku 5 minuta! :) Vidim dala si se u posao 'proizvodnje' Pončoa, hehe...
    Bilo bi ih lijepo vidjeti kad budu gotovi, s obzirom na tvoje umijeće, znam da bi ti i 'pončoljerosi' pozavidjeli... ah, što se tiče izgleda bloga (zar je to saznanje tako brzo stiglo :-)), heh tvog Template-a kad sam ja otvarao Blog, još nije niti bilo (sviđa mi se ovaj papir po kojem se piše, ali pozadina je baš 'bljak-bljak'), tad sam ja bio odabrao 'Plavo more', jer mi je bilo cool, a i volim plavu boju, no isto se i meni dogodilo što i tebi :) sretno u novoj kreaciji i skorašnjem novom izgledu!

    avatar

    04.03.2007. (11:52)    -   -   -   -  

  • °°°°°°~PETRA~°°°°°°

    ejj! bok Lorna Doona! hvala ti na savjetu i na komentaru! blog ti je odličan! i posjeti me još koji put!I ako trebaš nekakvu pomoć ili ako poželiš nekako uredit blog samo reci ,pomoći ću ti!i pozdrav tebi i tvom sinu! kiss

    avatar

    04.03.2007. (12:21)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Ko staro njuškalo,prvo u namjeri da uzvratim posjetu "pozitivi",a onda me zagolicao tvoj komentar kod nje..i rekoh,tam nije dosadna plavuša.I bil sam u pravu.Dalje nebum komentiral da ne pokvarim prvu posjetu,ali,do novog čitanja da ostavim osmijeh...da,to mogu!
    P.S.Sa istim ovi dizajnom bloga i ja sam počel,a onda mi je jedna blogerica znalački složila ovaj današnji i zadovoljan sam.Ne sumnjam da buš našla sebe u nekom svom umjetničkom oblikovanju i složila ono kaj si zamislila.Kao i poncho,kaj ne?

    avatar

    04.03.2007. (16:51)    -   -   -   -  

  • Jana

    I ja sam dobila narudžbu za pončo od svoje malene :) Samo da najprije završim onaj zeleni pulover. A i pričekat ću da ti svoj završiš radi nadahnuća :)

    avatar

    05.03.2007. (11:13)    -   -   -   -  

  • °°°°°°~PETRA~°°°°°°

    bok! pa di si ti? nema te u zadnje vrjeme na blogu! pa dođi opet

    avatar

    05.03.2007. (19:55)    -   -   -   -  

  • Magrit

    Posto me evo tek sad na tvom blogu, radujem se sto vidim jos jednu pletilju :) Predivna ti je skrinja, odusevila sam se :) I ja imam pletenu korpu u kojoj drzim ono sto radim ...

    avatar

    06.03.2007. (21:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...