Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Vitae...

    ...eto ga na....

    avatar

    05.03.2007. (00:02)    -   -   -   -  

  • necutako

    kako ti to zaplices, bas si mastovita!
    okojezeroekranoko......:))

    hvala ti na lijepim mislima... a moja junakinja je imala mnogo olujnih dana ali je naucila kako ih savladati...
    ....hmmm da, ja volim zivot jer to je jedino sto imam (dok ga ne izgubim), kao i svi drugi....
    i volim ljude, ta bica u kanuima...
    a i ti ih volis, zar ne? nebi bilo prica bez njih, nebi bilo ljubavi,.... ni citaoca kojima prenosimo svoje misli...

    avatar

    05.03.2007. (05:45)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, zaplićem i otplićem ... poigravam se ...i uživam u priči.

    sleepyboo, drago mi je što ti se svidio nastavak. ;-)

    necutako, pretpostavila sam da ćeš biti tu, hvala ti što tako pozorno pratiš rose.
    da, volim ljude ... premda ne nekada i plaše, ljute, razočaravaju ...
    i najmirniji, najkomotniji ljudski život nije lagan. sva ta stremljenja, težnje ... sve te životne bujice ...

    avatar

    05.03.2007. (06:29)    -   -   -   -  

  • misko

    Znao sam! I opet čekanje na utaživanje radoznalosti!

    avatar

    05.03.2007. (08:21)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro jutro, misko. nek' se čitatelji malo "pate" ... ;-)
    kako tvoj zglob jutros? bolje, nadam se.

    avatar

    05.03.2007. (08:25)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Znaš, čitam ja tako nastavak i primjetim kako mi se oči sve više šire, podsjećam na onog malog zeca iz crtanog kad s razrogačenim očima i spuštenim ušima sluša priče svog velikog rođaka Zeca...
    Ja sam još uvijek kod kuće, a vani pravo proljeće...

    avatar

    05.03.2007. (08:49)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Opa! :) Svida mi se! Samo mucis nas! Treba te malo po guzi! :)

    avatar

    05.03.2007. (09:28)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Jako lijep opis sna. Vjerojatno složen od snovite stvarnosti i stvarnih snova. Meni prekrasno, pogotovu zato što ga svijetu poklanja; po mom dubokom uvjerenju, jedna izuzetna duša. Jedna velika dobrica. Primite moj dubok naklon Gospo od Jezera!

    avatar

    05.03.2007. (10:40)    -   -   -   -  

  • rU

    majstorice, baš me veseli tvoja reakcija.
    ne veseli me što i ti još boluješ. ozdravi što prije i na sunce iziđi.

    ignis, za svaki ću se slučaj ... nasloniti na zid. ;-)

    Drano, dugo nisam sanjala ... a sad sanjam opet ... žive i obojene snove, najčešće lijepo plave.

    avatar

    05.03.2007. (13:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...