Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Uranova Pikula

    joj meni bi sad godi dubok san, ali momentalno se bavim čuvanjem dvoje klinaca
    Ivana 5 godina i Filip 6 godina, imam goste, a klinci su naravno pobjegli kod mene u sobu :)
    jer im je ona zanimljiva :) i tako tražim dizajn, ali ne znam zašto mislim da je ovaj moj stari najbolji, možda je slaba čitljivost, ali ne mogu se naviknuti na druge :))
    povećat ću slova :)
    želim ti laku noć i brz oporavak :)

    avatar

    04.03.2007. (00:16)    -   -   -   -  

  • rU

    uživaj u lijepom društvu daniela, koje zna biti živahno do kasno u noć ...
    i meni se tvoj "stari" dizajn nekako stopio s tobom ...

    avatar

    04.03.2007. (00:19)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Jos cu se rasplakati! :)

    avatar

    04.03.2007. (00:33)    -   -   -   -  

  • rU

    pobogu, ignis, mila... eto me da suzice brišem ...

    avatar

    04.03.2007. (00:51)    -   -   -   -  

  • necutako

    znala sam ja da ce to sve kad-tad zavrsiti u krevetu, eh sta ti je vuk!:))))

    avatar

    04.03.2007. (02:50)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro!
    Vučina je stigla u prave ruke i postaje mačić...
    Koliko mašte? Jesi li sigurna da ne pišeš priče za djecu? Mislim profesionalno?
    U Rijeci sunce, prozor mi širom otvoren i toplo, toplo...

    avatar

    04.03.2007. (07:10)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, tko bi vuku odolio?

    misko, u osijeku toplo, ali oblačno.
    ne pišem profesionalno, ni za djecu ni za odrasle, barem ne beletristiku.
    no, ja ... kao i rose, nisam ... a vjerojatno nikada niti neću ... uspjela sasvim odrasti ...;-)))

    avatar

    04.03.2007. (08:16)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Dobro jutro...
    Baš lijepi nastavak, konačno zajedno...
    A što se odrastanja tiče, mentalno mi se čini da se krećem unatrag, a fizički unaprijed...

    avatar

    04.03.2007. (08:33)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    Dogodile su se male smetnje u ostvarenju moga zadatka. Nećakinja je došla iz rodilišta pa je trebalo 80 sati staro dijete usnimiti, pa i snimku obraditi. Pa sad ujutro lijepi dan pa treba fotografije obraditi...
    Ti bi meni otežavala posao?
    Prvo knjige mog života, a onda će i likovi,ali one nisu u tih deset. Da ti ne bi bilo dosadno nabroj ti meni deset muških likova, žene ne diraj da ne prepišem. Oko podneva uskladit ćemo mišljenja.
    Rukoljub.
    U nas lijep dan...

    avatar

    04.03.2007. (09:06)    -   -   -   -  

  • rU

    majstorice, moja mi je mama, već stara i bolesna jednom rekla: znaš ... čini mi se da u ovom ostarjelom tijelu još uvijek čuči ona magdica, djevojčica ...

    sjedokosi, zar ne vidiš strašilo za meme ... i vrtlaricu koja strašilo upravo dovršava i u vrt postavlja ... zar te to nije prestrašilo i odvratilo?
    napravit ću ... no, posljednji puta...

    čestitam na prinovi u obitelji! dečko ili curica?

    avatar

    04.03.2007. (09:38)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    Mali Nikša pojavit će se kroz desetak minuta na blogu. Hvala u ime nećakinje

    avatar

    04.03.2007. (10:06)    -   -   -   -  

  • rU

    Nikša! nadam se da su maleni i nova mama dobro, već okupani i odmorni.
    kakva radost, sjedokosi!

    proslavi, a za popise ima vremena, ne žuri....

    avatar

    04.03.2007. (10:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...