Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • Ma ja:)

    ej! jesam ovo ja prva;)
    nije me bilo ovih dana, opravdano:))

    a što reći za post. odličan! vrijeme stvarno nekad zna biti vječnost, al nekad proleti za čas.
    ako smijem izdvojiti: ''Možda već sutra ne će biti kao što je sad. I sigurno ne će... Mogu samo uživati u svakom trenutku znajući da se sve s razlogom događa... '' sve si rekla - BRAVO:)

    pozdrav

    avatar

    03.03.2007. (00:23)    -   -   -   -  

  • ...indigo...

    Čini mi se da nam neke stvari jednostavno moraju ostati neshvaćene...neko vrijeme barem...i sve mi više smisla ima Kierkegaard kad je rekao da život možemo shvatiti samo unatrag,ali ga moramo živjeti unaprijed...Nema nam druge nego živjeti u trenutku i ne zamarati se vječnošću,ionako je nećemo doživjeti. Ugodan dan ti želim i pozdrav s osmjehom ostavljam :)

    avatar

    03.03.2007. (00:51)    -   -   -   -  

  • zovite_me_britni

    Vrijeme? jel ono može biti vječno ili je to samo privid? zašto i život nebi bio vječan?
    ja živim od trenutka do trenutka i za određeni trenutak i nije mi žao! ne štedim se i stalno sam na granici ludila kada ne znam što bi sa sobom i kad se zapitam da li sam opet pretjerala sa nečim..al živim dalje..

    i ne trebaš se truditi naći značenje za sve..nekad je bolje ne znati što nešto znači ;-) kisses

    p.s. u ovo doba mogu samo filozofirati bemu miša

    avatar

    03.03.2007. (04:47)    -   -   -   -  

  • prilagodba na tijesnu kožu.....

    Volim kad neki blogovi osvježe mudrost u nama.....Šaljem ti veliku podršku i utjehu za sve što jesi ili želiš biti.....Blagoslov ti ostavljam:))))

    avatar

    03.03.2007. (08:43)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Jesi li sigurna da vrijeme nije privid, da vrijeme ne stvaramo mi koji u njemu živimo? Trenutak može trajati kao vječnost, godine se u pamćenju mogu skupiti u trenutak. Mislim da je vrijeme samo donekle objektivna katehgorija. Dok ne počnemo kopati dublje... Pozdrav i pusa, draga galebice! :)))

    avatar

    03.03.2007. (08:58)    -   -   -   -  

  • ...jedna duša slomljena...

    :)+ BTB

    avatar

    03.03.2007. (12:52)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    hoćeš ...hoćeš ..i naučiti ga zaustaviti...kao sličicu u sjećanju... sa svim bojama , mirisima, okusima:-)))))
    Veliki topli pozdrav, draga!

    avatar

    03.03.2007. (13:59)    -   -   -   -  

  • SONATA O LJUBAVI

    ..DA - krhko je znanje!!!:))

    avatar

    03.03.2007. (16:08)    -   -   -   -  

  • Petar Pan u haljini

    Istina! Vrijeme je vječnost...Iskreno, ta me rečenica straši. Svih će nas vrijeme progutati...naše ime, znak našeg postojanja....zastrašujuća činjenica....

    pa-pa

    avatar

    03.03.2007. (17:43)    -   -   -   -  

  • otkucaj

    strašno je kako vrijeme brzo prolazi...ne sjećam se dana koji mi je bio predugačak. . .a ipak , ne bih se nikad vraćala nazad. . .pozdrav

    avatar

    03.03.2007. (20:32)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    vrime prolazi,mi starimo, zaboravljamo...
    vrime nam bježi, ne mozemo ga uvatiti...
    a ja sad bježim van...
    pozdrav od čovika s mora...

    avatar

    03.03.2007. (21:21)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Do kraja života, ma koliko to bilo godina, bit će još ovakvih petaka poput ovoga koji je iscurio.. Taj 02.03.
    Znam ljude koji si pišu takve datume da bi ih zapamtili. Ja sam to radila jedno vrijeme.. Sada u mobitel ukucam datum koji mi mami smiješak na lice.. Ponekad mi pogled na simbol koji ukucam u taj podsjetnik uljepša dan, dade smisao, olakša korak,...
    Je, vrijeme je vječno, nama je darovano ovo vrijeme i s njime nam je činiti ono što najbolje znamo...
    Pusa, draga moja.. Ne daj se, mila :))

    avatar

    03.03.2007. (23:09)    -   -   -   -  

  • Starcatcher

    "To see a world in a grain of sand
    And a heaven in a wild flower
    Hold infinity in the palm of your hand
    And eternity in an hour."

    Wlliam Blake

    avatar

    04.03.2007. (06:12)    -   -   -   -  

  • kraljicamira

    Nesuđeni petak?..ne znam za što, valjda je to samo tvoja tajna... Da, ponekad želimo zaustaviti to vrijeme koje nam curi i uživati u tom trenu, u tom događaju, u tom susretu,... A ponekad, želimo da se probudimo nakon nekoliko svjetlosnih godina, i da neke događaje naprosto izbrišemo, možda i neke osobe, iz svoje memorije i sjećanja...
    Želim ti, i svima nama, da budemo svjesni svakog trenutka, i da znamo da se neće moći vratiti i proživjeti, osim u našoj mašti! Živimo svaki dan punim plućima, veselimo se sunčevoj zraci koja nas grije, cvijetu koji je propupao, ptičici koja pjevuši, iskrenom dječjem osmijehu...pronađimo u svakom danu ono najbolje, onaj razlog zbog kojeg smo tu i zbog kojeg živimo!
    Ostavljam osmijeh :-)) i velikiii zagrljaj!

    avatar

    04.03.2007. (15:07)    -   -   -   -  

  • greentea

    lijepo si to napisala. vrijeme je jedna od najviše zbunjujućih kategorija u našem životu. vječnost je pojam za koji znamo...ali, nije nam baš shvatljiv. meni se sviđa i sve više pokušavam (nadam se i uspjevam?...o,je..moš' mislit!) živjeti u skladu s onim shvaćanjem da je sve što zaista postoji sadašnjost. ovaj sada trenutak, dok sjedim za stolom i kuckam, kroz prozor mi sija sunce, na radiju trešti neki bezvezni hitić, a ja smišljam komentar za tebe... to je jedino što je stvarno. sve ostalo je ostalo u nekom drugom trenutku koji ne moram vući za sobom, ako ne želim, ili će pripadati nekom budućem trenutku do kojeg ću tek doći...i tako sročeno, čini mi se da ima smisla ideja da se mi krećemo i mijenjamo, a ne vrijeme...ono je iluzija koju mi stvaramo mijenjajući sebe i svijet oko sebe, jer što se vremena tiče...postoji samo sada i ovdje...sadašnjost.
    pokušaj...ostaviti sebe od ranije u prošlosti i živjeti u sadašnjosti...u ovom trenutku...
    osmjeh od uha do uha! (hehe..zamalo oko glave!) i pozdravčić.

    avatar

    04.03.2007. (16:38)    -   -   -   -  

  • detalj

    Lijepo! I istina je . Darovano nam je da ga ispunimo dobrim i korisnim stvarima za sebe i one s kojima nam je živjeti. Neka ti je blagoslovljeno vrijeme rada, odmora, radosti, suza, tuge , iznenađenja, stvaralaštva i dr. u novom radnom tjednu!

    avatar

    04.03.2007. (17:48)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    vrijeme je ono jedino sto nitko nikad nije uspio prevariti i zauzdati...ono donosi i odnosi, neovisno o nasoj volji....

    lijepu i ugodnu vecer ti zelim...

    avatar

    04.03.2007. (21:52)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Čudan je život.
    Veličanstven svijet.
    Mi ne bi mogli podnijeti odjednom
    svu silinu i istodobnost njegove
    čudesne ljepote.
    Zato nam je dano vrijeme.
    Mi njime odmatamo svijet, tišinu i sebe.

    avatar

    04.03.2007. (23:27)    -   -   -   -  

  • Auroraisa

    Vrijeme nikada nećemo uhvatiti...

    avatar

    05.03.2007. (00:20)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Zaboraviti loše da dođe dobro...
    Vrijeme jest na neki način vječnost jer pripada tom pravcu...vječnosti..
    Ono ide..no ljudi ne ostaju uvijek u tom vremenu..oni nemaju vječnost.
    Pozdrav

    avatar

    05.03.2007. (11:36)    -   -   -   -  

  • Vedrać-Isuse slavim te

    Vrijeme na ovome svijetu je prolazno,i treba ga iskoristiti za one stvari koje su najmilije Bogu,a kada umremo čeka nas nagrada na nebesima-život vječni...
    Pozdrav i Kristov mir ti ostavljam.. :)

    avatar

    05.03.2007. (12:16)    -   -   -   -  

  • detalj

    Draga moja Jonathana, razumijem ono što govoriš. Ne boj se hoda!Ni zastoja!Ničeg!On je uz tebe. Lijepa ti noć i novi školski dan!

    avatar

    05.03.2007. (22:36)    -   -   -   -  

  • maglovito jutro

    Draga moja, prekrasan osvrt na vrijeme i vječnost. Svijet se okreće bez obzira na nas. Naše je samo iskoristiti na najbolji način trenutak vječnosti koji nam pripada. Laku noć želim, prijateljice.

    R.

    avatar

    05.03.2007. (22:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...