Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Sjedokosi

    vau vau, svako jutro pozdravljamo mamu i sina raznobojnih očiju - jedno sivo drugo plavo.

    Kistihand
    a propos knjiga imaš jednu poruku kod mene

    avatar

    03.03.2007. (00:15)    -   -   -   -  

  • rU

    ajooj, sjedokosi ... stavio si me na muke.
    samo 10 ?
    no, pokušat ću. sutra.

    a husky zaista dosta često imaju raznobojne oči.

    avatar

    03.03.2007. (00:23)    -   -   -   -  

  • necutako

    he he ovaj puta je bilo doista napeto...i onda, na kraju, plavi pogled olaksanja...:)
    kako ti je danas? nadam se da je med pomogao...

    avatar

    03.03.2007. (00:33)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    sve se u Rose uskomešalo, valovi straha koji su je zapljuskivali, i brojna pitanja, i želja da pomogne ranjenoj životinji...i kada su se svi valovi poklopili, u Rose je buknula nadljudska snaga.....i sve što joj se do sada činilo nemoguće, pretvorilo se u moguće....uspjela ga je i spasiti i ranu mu zašiti...bravo za Rose....pravi je borac.....

    laka ti noć Rusalka, i tebi i svim tvojim bićima

    avatar

    03.03.2007. (00:44)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Komatičan je i moj stroj...anonimno...ponekad nije ni to loše...jako sam radoznala kako će se klupko dalje odmatati...
    laku ti noć želim ,vilena!

    avatar

    03.03.2007. (01:14)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, pomalo i polako ... čini mi se da ide na bolje.

    tixi, dobro smo spavali ... i ja i sva moja bića. a debelo crno-bijelo biće još hrče u kuhinji.

    vitae, što to bi? comp se pregrijao?
    sad će klupko opet malo stati, moram završiti jedan, rok je sve bliži, dahće mi za vratom, a ja bolujem i dangubim ...

    avatar

    03.03.2007. (06:45)    -   -   -   -  

  • ledena

    Oh, Rose again. idem čitati i uživati..
    A ti psići, s tim prekrasnim pogledom...naprosto su neodoljivi.

    avatar

    03.03.2007. (08:34)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Ah, ipak je bio Morpheus! :))) Pozdrav!

    avatar

    03.03.2007. (09:07)    -   -   -   -  

  • misko

    Milostiva Rose...na koga li me samo posjeća? :):):)

    avatar

    03.03.2007. (09:13)    -   -   -   -  

  • rU

    ledena, plavi pseći pogled ... neodoljiv.

    aquaria, valjda ... ne znam ... vidjet ćemo ...;-))

    misko, pojma nemam ... na koga?

    avatar

    03.03.2007. (09:22)    -   -   -   -  

  • plejadablue

    ..vučji pogled..:))..jednom dok sam još bila mala, stajala sam uz vučji kavez u ZOO vrtu..jedan je vuk sklupčan ležao u blatu..ja sam samo stajala neko vrijeme, a onda je on podigao glavu i pogledao me - počela sam plakati a mama mi je rekla - ne boj se, on ti ništa ne može..:))..ali ja se nisam bojala, samo sam bila strašno, strašno tužna...mislim da mi je pogledom prenio ono što je on osjećao...i mislim da sam tada prvi puta shvatila što znači biti u kavezu..:))..volim vukove..i priče o vukovima..:))

    avatar

    03.03.2007. (09:34)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Oho, znali smo da će imati tamnomodre oči...
    A husky je doista prekrasan pas, s posebnim pogledom, jedno vrijeme sam ga željela imati, ali mislim da bi mu u Rijeci bilo prevruće...

    avatar

    03.03.2007. (09:40)    -   -   -   -  

  • rU

    plejadablue, i ja ne podnosim pogled životinje u kavezu ... i rijetko idem u Zoo.
    mi smo još daleko od nove koncepcije Zoo, bez rešetaka, u kojem su posjetitelji/ljudi u kavezu ... a životinje slobodne.

    majstorice, i ja bih vljela imati huskya, no nemam za to uvjeta ... ustvari ja bih voljela imati po jednog psa, mačku ... od svake sorte ... i konja i magarčića ...
    no trebala bih imati puno para i veliki ranč za takvo što...

    avatar

    03.03.2007. (10:39)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ja sam znala da su to Morhpeus i stric mu! :)

    avatar

    04.03.2007. (00:29)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    A huskici su predivni!

    avatar

    04.03.2007. (00:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...