Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (45)

Marketing


  • Lunna

    Lucky, kao i uvijek - u najboljoj formi... Je li se to meni čini, ili se on to srami pred kamerama?
    Bit će da je samo zbunjen....

    I i tebi želim brzo ozdravljenje...

    avatar

    02.03.2007. (09:42)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Joj debelo moje krzneno mazece! :))))

    avatar

    02.03.2007. (09:44)    -   -   -   -  

  • rU

    ma ne stidi se Lucky nimalo, pinky, samo se o sve utrljava i umiljava, nikad mu dosta maženja.

    samo hoda zamnom, ignis, i gura me glavom, uvjeravajući me da ga pomazim.
    a kad mi se u noge zaleti, skoro me s nogu obori ...

    avatar

    02.03.2007. (09:49)    -   -   -   -  

  • kora-kri

    Ja vjerujem da te obori, 13 kg bi i mene srusilo. Ali to je sve iz ljubavi.
    Dobro ti jutro vilo, iako sumorno moramo ga prebroditi.

    avatar

    02.03.2007. (10:01)    -   -   -   -  

  • rU

    kora, sumorno jutro ne mora značiti i sumoran dan. no, prebrodit ćemo sumorne dane ... sunčani su već na vidiku.
    ,

    avatar

    02.03.2007. (10:06)    -   -   -   -  

  • fanny

    Grlo te možda ne služi, ali koliko vidim, sve ostalo je OK, čim si ponovno stavila predivne "bukete". A i moja Barbra je tu. Volim je vjerojatno i zbog toga što obje imamo - neobičan nos (da ne kažem - velik). :))
    A ja sad idem lagano malo pospremiti i polako peći kolače. Sutra mi stiže Tara u goste (između ostalih), moja omiljena nećakinja (Tarina tetka), koja je jučer položila težak, predposljednji ispit prije diplomskog i sad se osjeća kao iscijeđeni limun. Zato, tetka-baka mora liječiti - kolačima.
    Drži mi se i to što te ne traži cigaretu, mislim da je veliki "problem". Pusa :)))

    avatar

    02.03.2007. (11:13)    -   -   -   -  

  • king

    pozdrav iz os

    don branko

    avatar

    02.03.2007. (11:33)    -   -   -   -  

  • Lunna

    ah, tako... Samo pozdrav... Vratila sam se iz glazbene... Mirna sam do dva... POzdrav... Sad idem napisati post... Pa svrati malo kasnije..

    avatar

    02.03.2007. (11:51)    -   -   -   -  

  • rU

    fanny, a ja baš gledam video s promocije moje starije nećakinje Jelene. promocija je bila u decembru, no sad su mi upravo spržili moj primjerak snimke. a mlada se pravnica u međuvremenu i zaposlila ... a i svadbena se zvona bliže. jedva čekam da novu generaciju u našoj obitelji.
    a toi što nemam potrebu za cigaretom pokazuje kol'ko sam krepana.

    lijep pozdrav i tebi King,sjedni malo, predahni na klupici.

    pinky, odi u peršin ... baš si me prestrašila novim dizajnom bloga ...

    avatar

    02.03.2007. (12:19)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ja ne sumnjam Rusalka! :)

    avatar

    02.03.2007. (12:25)    -   -   -   -  

  • necutako

    Kod tebe je, draga Rusalka, unatoc bolesti sve zivahno, veselo i puno boja.
    Lucky je divan, pravi macan!
    Ako me itko slozi na pod to ce biti moj macan, taj samo gleda kako da mi se spetlja u noge..:)

    avatar

    02.03.2007. (12:31)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    Bokić :)) Draga, draga, ah neko nam je fakat opako buban, to je samo zato, kaj inaće previše radiš, tijelo ti govori da se moraš odmoriti, kaj ne?
    Joj proljeće, divno znam, buđenje, ali ja sam više ljubitelj kasnog ljeta i rane jeseni, nemam pojma zakaj :)
    Šaljem pozitivne vibre, da nam ozdraviš :))

    avatar

    02.03.2007. (12:49)    -   -   -   -  

  • rU

    ignis, baš sam malo gledala tvoju fotogaleriju kao i moj foto album sa slikama tvojih krznenjaka što si mi ih poslala. i to su poprilični "komadići" ;-)))

    necutako, vrt je lijepo rumen ... no ja sam prilično "sivkasta" s lijepim crnim podočnjacima.
    mislila sam malo izići na zrak, prošetati ... ili se barem vrtom motati ... no hladna kišica sipi pa mi je pametnije biti unutri.
    a ti pažljivo hodi i za nešto se pridrži ako ti se Lucky u noge zaleti.
    i da, i noćas je novi nastavak Rose, upravo sam ga završila.

    daniela, proljeće je lijepo zato što se sve u mojem vrtu budi, no ti si u pravu - najljepši je onaj snažni zamak ljeta na vrhuncu ... a i miholjsko ljeto zna biti prekrasno.
    pozitivne vibre osjećam ... gode mi. hvala!

    avatar

    02.03.2007. (13:11)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    Bilo ljeto ili zima
    mijenja li se klima
    Kod Rusalke uvijek društva ima
    Vani na klupi u ovakav dan
    sve je kao san

    Čuvaj glas! Kako ide ono: liječila ne liječila sedam dana traje...
    kistihand vodenvilo

    avatar

    02.03.2007. (13:13)    -   -   -   -  

  • Lunna

    Rusalko, rusalko... Nisam znala da se toliko bojiš lutkica.... Zar nisi vidjela kako je smiješna... S onim drvetom u ruci.. To je mala Psiho Sally... Promijenit ću dizajn kad mi darkwolf napravi dizajn koji sam naručila... Do tada ću morati umiriti moju malu retardiranu prijateljicu koja očito ne shvaća da ste mi vi prijatelji... hihihihihihihihihi... Obećajem.. reći ću joj da tebi i čaj skuha... Je li to u redu?

    avatar

    02.03.2007. (13:32)    -   -   -   -  

  • rU

    ej, sjedokosi, a ja se upravo s tvojeg bloga vraćam. listala sam tamo neke drage mi knjige. čini mi se da ti slične imaš na svojoj polici.

    a glas moram vratiti, pa to mi je sredstvo za rad ... alat tako reći.

    avatar

    02.03.2007. (13:33)    -   -   -   -  

  • rU

    ma zafrkavam se pinky, ja ti volim hororce ... i literarne i filmske. pa me ne bi uplašili ni Fredy, Dracula i Nosferatu zajedno.
    a maloj ću ja čaj skuhati ... noževi joj i onako mogu poslužiti samo da mi ispljevi korov iz travanjaka... ahaahaha ...

    avatar

    02.03.2007. (13:37)    -   -   -   -  

  • Lunna

    hihihihihi... Vidim da si ti malu Retardiranu već zaposlila... Tako treba....

    avatar

    02.03.2007. (13:55)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Tebi škripi glas a meni kičma, baš smo lijepo društvo...i baš si me nasmijala komentarom da je dobro da se različitim ženama sviđaju različiti muškarci jer onda svi imaju šansu...malo sam nespretno postavila te teme i pitanja, a kako se žučna rasprava razvila osjetila sam potrebu i da okrenem priču, naravno da je previše generalizirano, ali bar ćemo vidjeti kakav ko ima ukus...

    avatar

    02.03.2007. (13:57)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Dražesna vilo promukla glasa ... danas ni ja nisam naj haj pa svratih ti samo ostaviti pozdrav ...nedostaješ...
    još do miska pa odlazim...

    avatar

    02.03.2007. (14:08)    -   -   -   -  

  • rU

    naravno, pinky, vrag vreba na besposlene ruke ...

    majstorice, jedan moj poznanik, inače trgovac, veli - svaka roba ima svoga kupca ... i zaista ono što bi netko platio suhim zlatom, drugi ne bi uzeo ni za džabe.

    a stvar je još složenija na planu muško-ženskog dopadanja - neki(e) su dosljedni pa uvijek ginu za istim tipom žene/muškarca ... a drugi(e) opet biraju uvijek drugačije, nadajući se kako će konačno "natrefiti"...

    Ljubila sam crno oko

    Ljubila sam crno oko,
    vjerno, žarko i duboko.
    |Al' crno oko tugu krije,
    crno oko vjerno nije.| 2x

    Onda ljubljah oko plavo,
    misleć da je ono pravo.
    |Al' plavo oko istom znade,
    zadat srcu bol i jade.| 2x

    Od sad više nikad neću
    ja u oku tražit sreću,
    |jer svako oko jest varavo,
    bilo ono crno, smeđe, plavo.| 2x

    avatar

    02.03.2007. (14:17)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, nemoj se sad još i ti razboljeti.
    kod miska sam već bila ... i on se na neko sivilo žali i na pretrpan obavezama dan ...ipak se ne bih začudila da se kod njega stvori priča do ponoći ... il' do sutra...sad je, mislim, krvoločna na redu ... hihihihi ...
    a ako sljedeći komentar bude miskov, pravo mi budi ... rijetko tračam, pa me valjda zato svaki put uhvate ... hihihihi

    avatar

    02.03.2007. (14:23)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Izgleda da su svi Riječani danas na pola koplja, kao što je i vrijeme napola, što bi u Rijeci rekli "ni vrit ni mimo", čas kišica, pa maglica, pa sunce iza oblaka...a kosti se pune vlagom, mozak deprom i tako to...ali zato je u Osijeku valjda lijepo, osjeća se neka pozitivna energija, samo se smijuljiš od jutros...
    I u pravu si, pjesmica je sve rekla...

    avatar

    02.03.2007. (14:37)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    Kaj još nisi prestala škripati???
    Ne znam kaj da ti velim?!?! Čuvaj se, pazi se, liječi se!!! A ja ti šaljem leteču cmoku za što brže ozdravljenje!!!

    avatar

    02.03.2007. (15:06)    -   -   -   -  

  • rU

    majstorice, kakvo je vrijeme u osijeku, vidi u dodatku postu. a ja se najviše smijuljim kad sam najviše down.

    brunhilda, sporo mi se glas vraća. kašljem i škripim još uvijek. cmoku hvatam u letu.

    avatar

    02.03.2007. (15:11)    -   -   -   -  

učitavam...