Komentari

hal.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Marginalna Društvena Kronika

    Mislim da ću na samom početku iskoristiti riječ "scary" jer ti roboti zaista u meni izazivaju svojevrsni strah, nazovimo to tako. Gledao sam film "Ja robot" Alexa Proyasa i zaista sam bio frapiran pričom jer sam je doživio tako stvarno. :) Čak sam si rekao: "O Bože, ovo je film za koji će ljudi za nekih o ho ho godina reći kako su ondašnji ljudi predvidjeli budućnost." ali pogledao sam i film "Mojih 200 godina" kao i "Artificial Intelligence" u kojima su roboti prikazani na predivan način. - Iako mi ponekad djeluje sve to simpatično da bi netko mogao obavljati moje poslove, mislim da bih na jednom robotu rekao: "Ne hvala!" :) Pozdrav!

    avatar

    02.03.2007. (19:05)    -   -   -   -  

  • ...indigo...

    Bili roboti korisni ili manje korisni,draži mi je ipak ljudskih ruku rad...Jest,paničar sam i uvijek mi se čini da će se jedan od takvih čudesa oteti kontroli...i to sigurno kad mu ja budem u blizini...Nego,ne znam da li je potrebno,ali ipak javljam da sam se predbilježila za blog radar...Moj naklon,maestro-ideja i realizacija za pohvalu :)

    avatar

    12.03.2007. (17:45)    -   -   -   -  

  • Maroons Dirty Mind Club

    zašto ne mogu mijenjati popis na favsima, dodavat ili micat s liste? i to tako već stoljećima...

    avatar

    22.03.2007. (15:23)    -   -   -   -  

  • Wall

    ja NISAM robot, ja sam pravi dječak!!!Plava Vila se pobrinula za to:)))

    avatar

    24.03.2007. (18:30)    -   -   -   -  

  • Oliver Dragojević

    Ma roboti su zakon.

    avatar

    29.03.2007. (14:56)    -   -   -   -  

  • onyx_47

    dugo me nije bilo po blogovima a sad me opet puklo pa rekoh, idem potraziti je li ovaj blog jos ziv... drago mi je da jest a kvaliteta postova je i dalje odlicna. keep up the good work!

    procitao sam nedavno da se raspravlja o pravima robota i zakonima koje bi trebalo ugraditi u njih. problem je sto bi se zakoni mogli krsiti sa onim asimljevovima (ajme, rijec za jezik polomiti...). napisao sam problem jer, barem zasad, ti zakoni mi se cine kao najbolje definirani. naravno, novi problem nastat ce ako roboti zaista dobiju AI... kako ograniciti nesto inteligentno tim zakonima? tehnicki lako izvedivo, ali sa moralne strane jako problematicno... kako narediti inteligentnom bicu da se zrtvuje za drugo inteligentno bice na zato sto zeli, vec samo zato sto je to bice: covjek?

    AI je vrlo opasno podrucje bas iz takvih razloga. Sagan je dobro opisao taj problem bas samim HAL-om: inteligentan entitet "poludio" je zbog zapovijedi koje su bile duboko usadjene u njega i protiv njih nije mogao.

    moguce je da cemo u buducnosti razviti AI. i u tom trenutku problem nece biti inteligencija tog robota/racunala ili cega vec. problem ce biti nasa inteligencija i hocemo li AI-u dopustiti da bude ono sto mora biti: samostalno i slobodno bice

    avatar

    08.04.2007. (02:31)    -   -   -   -  

  • numbkee

    This video has been removed due to terms of use violation.
    H. ovo je zbilja bilo savršeno. natjerao si me da opet pogledam Ghost in the Shell. utrnula sam sva uz ovaj post. negdje sam našla i četvrti Isakov zakon... ili sam to sanjala?? :) U svakom slučaju, prekrasan post.

    avatar

    22.04.2007. (21:50)    -   -   -   -  

  • blaster2007

    :)

    avatar

    17.08.2007. (04:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...