Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (26)

Marketing


  • Our destiny are horses...

    ej..napokon sam se vratila..komp mi je bio u kavru..pa.
    eto!!!!
    javljam se..da sam opet tu!!!!

    pozdrav!!!

    avatar

    01.03.2007. (18:53)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Kakvo prekrasno rumenilo...da poželiš biti marna pčelica hihihi

    avatar

    01.03.2007. (18:58)    -   -   -   -  

  • rU

    drago mi je što si opet tu. our destiny are horses. i što je tvoj comp opet u pogonu.

    avatar

    01.03.2007. (19:02)    -   -   -   -  

  • rU

    dvorište mi je danas bilo puno pčelica, vitae.
    a u sutrašnjem ću postu pokazati kakav se izbor pčelicama trenutno pruža u mojem vrtu.

    avatar

    01.03.2007. (19:04)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Leti pčela malena
    oko cvijeta šarena
    niti staje niti sjeda
    dok ne skupi dosta meda!

    avatar

    01.03.2007. (19:32)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Leti pčela malena
    oko cvijeta šarena
    niti staje niti sjeda
    dok ne skupi dosta meda!

    avatar

    01.03.2007. (19:34)    -   -   -   -  

  • rU

    tixi, sjetih se lijepe brojalice:

    bumbari se sastali
    pa na pčele napali:
    kakav je to red,
    što ne date med?

    pčele rekle: radite,
    pa se onda sladite!

    nije to za nas!
    rekoše u glas.

    e, kad nije, gladnice,
    rekle pčele radnice,
    vi za uši put,
    med ne damo žut!

    avatar

    01.03.2007. (19:40)    -   -   -   -  

  • Lunna

    Proljeće se opako vratilo.. Pitam se pitam... Kakvu osvetu priprema zimi? Opaku?

    avatar

    01.03.2007. (19:56)    -   -   -   -  

  • Lunna

    Hej!! Odakle ti ova pjesmica u komentaru? Jel je to iz one knjige sa pjesmama i kasetom??? Sad se ne mogu sjetiti.... Joj!!!

    avatar

    01.03.2007. (19:58)    -   -   -   -  

  • rU

    pinky, ni ja se ne mogu sjetiti tko je autor brojalice... možda Anto Gardaš?
    moje su nećakinje voljele kad sam im tu pjesmicu govorila ... dok su bile male.

    avatar

    01.03.2007. (20:00)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Grihota bi da se stara,
    Ova lipost uzorita.
    Bože ki si svim odzgara
    Čin' da bude stanovita!
    Ne daj vrime da ju shara
    Do skončanja svega svita!
    Ova lipost uzorita,
    Grihota bi da se stara.

    Aaaaaaaaaaaaaaaaahh! Tako i ja mislim, poštovana Gospo Od Jezera!

    avatar

    01.03.2007. (20:29)    -   -   -   -  

  • rU

    dragi Drano, Onaj odzgara, uredio je mudro da cvjetovi venu ali i da se novi pupoljci svakog proljeća opet rascvjetavaju....
    pa Ga molimo da tu lipost vrime nikad ne shara ...
    da novi pupoljci opet procvatu i nakon skončanja svita ...

    avatar

    01.03.2007. (20:49)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Upravo tako Gospo mila! Na pravom ste tragu i mudro zborite, jer novi će pupoljci sigurno procvasti kada zvjezdanim putem prođe jedna vječnost pusta, a u poljupcu se opet nađu neka ista usta. Poljupci...pupoljci...poljupci...pupoljci... iz zvjezdanog praha čestice se slažu pa jedne te iste; poljupce i pupoljke u prvom licu množine tvore. Evo i poljupca na kraju! Ali neka drugome ga ne daju...

    avatar

    01.03.2007. (21:13)    -   -   -   -  

  • rU

    Drano,

    Tin: ZVIJEZDE U VISINI
    Ne ljubi manje koji mnogo ćuti,
    on mnogo traži, i on mnogo sluti,
    i svoju ljubav (kao parče kruva
    za gladne zube) on brižljivo čuva
    za zvijezde u visini,
    za srca u daljini.

    avatar

    01.03.2007. (21:26)    -   -   -   -  

  • Irida

    eh, ovdje se sve razbuktalo bojama, razigralo rimama, ma milina svratiti ovdje...

    avatar

    01.03.2007. (21:36)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Uistinu, draga Irido, milina neopisiva i hvala dragoj Rusalki od srca na tome!

    Ne gordi se! Tvoje misli
    nisu samo tvoje! One u drugima žive.
    Mi smo svi prešli iste puteve u mraku,
    mi smo svi jednako lutali u znaku
    traženja, i svima jednako se dive.

    Sa svakim nešto dijeliš, i više vas
    ste isti.
    ....
    (Tin Ujević)

    Ti bi stihovi možda bili odgovor na prvo pitanje koje mi je ikad Rusalka postavila. Nadam se da se sjeća.

    avatar

    01.03.2007. (21:47)    -   -   -   -  

  • rU

    pitanje pamtim, Drano. ;-)
    od tada često tvojom alejom šetam...i uvijek novu ljepotu tamo otkrivam...
    sad' sigurno znam ... ti nećeš ponijeti sitniš u džepu kad kreneš do zvijezda ... tebi su već sad džepovi puni zvjezdane prašine ...

    irida, hvala na komplimentu, puno mi znači, od velike zvjedoznanke...;-))

    avatar

    01.03.2007. (22:03)    -   -   -   -  

  • zmajka

    Zujiš, pčelice... Bolje si!

    avatar

    01.03.2007. (22:27)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Predivno! :)

    avatar

    01.03.2007. (22:27)    -   -   -   -  

  • rU

    više škripim, neg' što zujim, zmajka, no ipak sam bolje ... mic po mic... moram biti strpljiva, a to mi baš nije lako.

    ignis, i ja sam uživala kad sam danas oko podne izašla u vrt i snimila pčelice na cvjetovima japanske dunje ... bilo ih je cijeli roj i tako su lijepo zujale ;)

    avatar

    01.03.2007. (22:45)    -   -   -   -  

  • fanny

    Prekrasno proljeće kod tebe. Ova japanska dunja mi iskače iz filmića. A ti si bogme dobro promukla, istina je med je najbolji lijek, ja ga još malo zagrijem, onda je dobar protiv kašlja i grlobolje. Samo ne prevruće, jer gubi ljekovitost (ja to tebi, kao da ti ne znaš). Drži se, u ovakovoj ljepoti ćeš brzo ozdraviti. Pusa :)))

    avatar

    01.03.2007. (23:38)    -   -   -   -  

  • rU

    fanny, sad me već promuklost brine jer traje čitav tjedan. pazim da med ne pregrijem, a izbjegavam i prevruće, prehladno, začinjeno, gazirano ... zbog glasnica.
    i ne pušim od nedjelje ... čak mi i ne nedostaje ... to mi se još nije događalo.

    avatar

    01.03.2007. (23:53)    -   -   -   -  

  • semiotika

    Španjolski hihot.
    Miris duhovitog ljubavnika.
    Šetnja šarmantnim kuloarima
    davno izgubljenih djevičanstava,
    šušteća haljina proljeća
    i vatreni zapetljaj čuvstava.

    Jel vidiš što mi uradi tvoj vrt? Sve ove asocijacije! Možda bi se i ja trebala ić napit kefira :)

    avatar

    02.03.2007. (00:03)    -   -   -   -  

  • rU

    semiotika, samo ti slobodno potegni ... što god ti paše ... kefira il' nektara.
    i ja se volim prepustiti asocijacijama ... pa se ponekad i nasmijem i začudim i zaprepastim kud' me sve to asocijativni niz odnese ...

    a vatreni zapetljaj ne zvuči loše .... hihihih ... samo da sa otpetljajem poslije ne bude problema... ;)))

    avatar

    02.03.2007. (00:15)    -   -   -   -  

  • semiotika

    Ma sva si vražja :) S tim uvijek ima problemaaa!
    Znaš što- sad mi je pozvonio susjed na vrata i rekao mi da je našao moj umor na svom otiraču. I da što ja prljam njegov prostor! A valjda mi je iscurio dok sam se penjala stepenicama kući. Idem ga sad ubit (umor). Evo ti zijevac i gusta noć od mene!

    avatar

    02.03.2007. (00:35)    -   -   -   -  

učitavam...