Komentari

1001misterij.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • En!

    Heey.... Uf, ajde, da budem iskrena, ja ovo nisam pročitala.... ae, hoću kad uhvatim vremena.... ;))
    Ma, anpisala sam nešto novo, ali to je bez cilja, enmam fotki, tek toliko da neš stavim... ;))
    Ne mogu moji postovi bit zanimljivi, a ni dugački ko tvoji... ;))
    pozz, kizz. ;))

    avatar

    01.03.2007. (21:18)    -   -   -   -  

  • malenna.... =)

    hey, samo da ti kažem..
    blog ti je kvaltetan... takvog se tražilo..
    pitao si na blogu od 1 komentrara, tj. En!nom blog...
    Zar nikad nisi čuo za Lidranooo... smetljarsko natjecanje??
    ludhamala@net.hr

    avatar

    02.03.2007. (12:20)    -   -   -   -  

  • En!

    Mda... Lidrano.... hmmm... Natjecanje u Literarnim i novinarskim radovima, te u scenskim (gluma, u mom slučaju.. ;)) )....
    Uglavnom, nešto jako nepošteno i namješteno.... ;))

    avatar

    02.03.2007. (14:51)    -   -   -   -  

  • Illidan

    e da su mene tak oteli...imam novi post!
    pozz

    avatar

    03.03.2007. (11:00)    -   -   -   -  

  • Hot vampire toy

    Imaš dobar post.Meni su i izvanzemaljci malo čudni.Mislim da su jako napredni i da mogu upravjati našim postupcima i mislima.Jedino tako mogu objasniti zašto ljudi ponekad rade stvari,a poslije nisu ni svijesni da su ih učinili.Nadam se da si skužio,imam novi post,pa me posjeti.Pusa!

    avatar

    03.03.2007. (14:50)    -   -   -   -  

  • eyla_the_bitch

    ej...moram bit iskrena pa ću reć da nisam pročitala post....
    sviđa mi se blog inače...malo je neobičan, to je najbolje.... ima stotine blogova koje bi mogla pogledat a da ne zamjetim razliku, tvoj je stvarno poseban...
    pročitat ću kad nađem vremena idem van pa ne mogu sad...
    thx na komentaru...chitam te...pozz

    avatar

    03.03.2007. (16:17)    -   -   -   -  

  • silver rose

    Ahoj!Pišeš dugačke postove,ali ih stvarno vrijedi pročitati.Pa i ne gradim svemirsku raketu, to sam napisali iz fore. Ali imam gusarski brod na sastavljanje,koji nikako da započnem sastavljati.Dobila sam ga prije 3 godine.Pitaju me roditelji;Jesi li počela satavljati?Kako ti ide?A ja kažem:Budem,budem,evo krenuti ću s tim čim ovo završim......I do dana današnjega nisam počela.
    pozz=)

    avatar

    03.03.2007. (17:00)    -   -   -   -  

  • En!

    Da, hvala na onom komentaru.... Ali ne vjerujem ja da će to baš brzo proći....
    Nažalost, ne radi se o svađi s frendicom, nego sestrom.... ;((
    Uglavnom...
    Kizz....

    avatar

    05.03.2007. (13:35)    -   -   -   -  

  • eyla_the_bitch

    ej..sad sam malo pogledala po blogu, sve neki dugački postovi, al su ti teme odlične.... ja isto volim pročitat o onome...na rubu znanosti.... mislim da bi to svakog čovjeka trebalo zanimati....
    kao što kaže silver rose: dugi postovi, ali ih vrijedi pročitati....

    avatar

    05.03.2007. (17:15)    -   -   -   -  

  • Hot vampire toy

    Hvala na komentaru.Stvarno daješ dobre savjete.I imaš tako dobar dizajn,isplatilo se čekanje da ti se otvori blog.Ja ću u sljedećem postu pisat neki izvještaj o vampirima jer sam našla dosta zanimljivosti o njima.Nadam se da će ti se svidjeti.
    Ti se sviđa video na mom blogu?

    avatar

    05.03.2007. (19:12)    -   -   -   -  

  • Hot vampire toy

    I ovaj ti je dizajn zakon.
    Čujemo se.......pusa...

    avatar

    05.03.2007. (20:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...