Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • finding myself

    zdravo je to, samo ti meda uzimaj.. al nemoj previse :P

    avatar

    01.03.2007. (09:34)    -   -   -   -  

  • horsy

    mmmm, fino! :D

    avatar

    01.03.2007. (09:46)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Jooooj, jadna Rusalka, jako je promukla!
    Samo ti uzimaj što više meda da brzo ozdraviš, pa ćeš nam opet biti vrijedna kao pčelica!
    Uzmi i malo propolisa, da ne bude baš sve slatko! :)

    avatar

    01.03.2007. (09:56)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    jesi probala - 2 žlice meda, malo konjaka i cimet??? Za prehladu, grlo, sve čisti...i mam se bolje osjećaš!!! :):)
    ozdravi što prije..
    pusa velika

    avatar

    01.03.2007. (10:10)    -   -   -   -  

  • Šareni Pajaci

    I mi bi malo meda
    Trebamo li svi stati u red
    Ili samo jedan za nas 5?

    avatar

    01.03.2007. (10:10)    -   -   -   -  

  • rU

    finding myself, umjerenost je majka mudrosti ... no, nekad je dosadno biti umjeren i uravnotežen ...

    horsy, a-ha!

    lazy, jel' kad se prehladiš potrebno uzimati med s propolisom, il' je dosta ući pod nečiji krov ... pa da ti duša ozdravi?

    brunhilda, odmah ću isprobati ... zvuči fino ... nimalo kao gorki lijek..;-)))

    šareni pajaci, žalim slučaj ... morat ćete potražiti drugi cvjetak ... i drugu teglu ... ovu je već jedan Pčelac osvojio ...

    avatar

    01.03.2007. (10:22)    -   -   -   -  

  • misko

    Počinjem jutro sa žlicom meda...večer volim uz pekmez!

    avatar

    01.03.2007. (10:24)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Hmmm… kad me već vučeš za jezik: pamtim dane kad je bilo dovoljno zavući se… nekamo, pa da ozdrave i duša i tijelo. :)
    Vidim da nisi tako jako bubana koliko sam mislio! :)

    avatar

    01.03.2007. (10:40)    -   -   -   -  

  • Danči

    Uh, ja baš i ne volim med, a obožavam slatko...

    avatar

    01.03.2007. (11:11)    -   -   -   -  

  • rU

    lazy, ja sam samo bubana, jako jako ... no, mrtva još ipak nisam ... hihihihi

    danči, sva sreća ima još toliko slatkih stvari ... uz med ... pa možeš birati ...

    avatar

    01.03.2007. (11:16)    -   -   -   -  

  • rU

    vidi ti miska, sladokusca ...
    kao pije gorku kavu, a kad tamo ... ujutro med kusa, a uvečer se pekmezom sladi ...

    avatar

    01.03.2007. (11:18)    -   -   -   -  

  • Lunna

    Nadam se da ćeš brzo ozdraviti!!
    Danas se cijeli dan skrivam... Možda me prehlada neće pronaći?

    avatar

    01.03.2007. (11:52)    -   -   -   -  

  • rU

    pazi, pinky lunna, kad se netko skriva, obično želi da ga pronađu ...

    avatar

    01.03.2007. (12:29)    -   -   -   -  

  • Lažljiva

    i mene je ćopila prehlada prije par dana, ali sad sam bolje... samo jedi med.... pomoći će. kako kaže moja baka: prirodni lijekovi su najbollji

    avatar

    01.03.2007. (12:58)    -   -   -   -  

  • rU

    hvala na savjetu, lažljiva. eto upravo pijem čaj, roibosss vanille, s bagremovim medom.

    avatar

    01.03.2007. (13:06)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Ja doma imam med od kadulje!
    A naslov bi mogao glasiti Moje medeno, srce mi nije ledeno :)

    avatar

    01.03.2007. (13:56)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Dobra si! Kod tebe je sve uvijek lijepo dekorirano. Jos nisam vidjela nesto, a da nije. :)
    I culi smo promuklo dobro jutro. :)

    avatar

    01.03.2007. (13:57)    -   -   -   -  

  • rU

    lazy, ne znam što je slađe, kaduljin med ili naslov ...;-)))

    ignis, promuklo dobro jutro se do navečer pretvori u nezrazumljivo škripavo i gotovo nečujno dobro veče ... iako cijeli dan uglavnom šutim.
    a ja volim sve lijepo posložiti ...barem za slikanje ...hihihihih

    avatar

    01.03.2007. (14:12)    -   -   -   -  

  • Cordelia

    Nadam se da ćeš uz papanje meda uskoro ponovo biti pri dobrom glasu :))
    I kad vidim ovo jede mi se med (idem se sad osladiti malo). Hvala na pohvali mog mema, sad mi se ego opet napuhao :))))

    avatar

    01.03.2007. (16:26)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    medena crvenkapica....
    ne znam je li slađa crvena kapica
    ili šalica čaja medom sazlađena....

    avatar

    01.03.2007. (16:42)    -   -   -   -  

  • rU

    cordelia, onda trkom, osladi se.

    tixi, mislim da ću od tog silnog meda na kraju dobiti žgaravicu.

    avatar

    01.03.2007. (18:10)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Drago mi je da si bolje, vilo!
    Ma, brzo ćeš ti to sve dovesti u red...uz med!!!!

    avatar

    01.03.2007. (18:11)    -   -   -   -  

  • rU

    vitae, ako je i meda, sad ga je kap previše...;-)

    avatar

    01.03.2007. (18:26)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Vidim da volis, ali to je pohvalno! Svidaju mi se tvoje dekoracije! :)

    avatar

    01.03.2007. (22:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...