Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • kora-kri

    U prolazu prije odlaska u krevet. Laka noc i tebi. I sutra mi se probudi zdrava.

    avatar

    02.03.2007. (00:32)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, kora, treba prvo zaspati ... da bi se mogla probuditi...
    laku ti noć želim.

    avatar

    02.03.2007. (00:44)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    joj joj joj ja uvijek kasnim, kad je najbolje, sramim se, baš se sramim, to mi je uvijek tak u životu, oke ne baš uvijek :)) jooj mjesec, prošlu noć sam sanjala ( sad ćeš se smijati )
    Richarda Gerea, kak se ljubi sa mnom...đisssss jedva čekam zaspat noćas, možda bu opet
    ehehheeheh noć noć draga :))

    avatar

    02.03.2007. (01:11)    -   -   -   -  

  • rU

    daniela, nek' richard bude u najboljem izdanju kad ti u sam opet dođe... ;-)
    laku noć ... i slatki snovi!

    avatar

    02.03.2007. (01:14)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro...
    U Rijeci sivilo, u meni isto...

    avatar

    02.03.2007. (07:22)    -   -   -   -  

  • rU

    jutro, misko, i ovdje nekakav oblačan dan. kao da se još koleba, hoće li svanuti do kraja.

    avatar

    02.03.2007. (07:33)    -   -   -   -  

  • Lunna

    Što su bliže, to im je ljepše... I to drveće dobro napreduje... Već vrhovima "prstiju" dodiruju se...
    Vidiš, vidiš rusalko... Ipak smo te uspjeli pronaći... nIsi našla baš jako skriveno skrovište....

    avatar

    02.03.2007. (07:50)    -   -   -   -  

  • rU

    a ja mislila, pinky-lunna, da smo skriveni mjesec i ja ... sljedeći ću puta zamoliti oblak da nas zakloni ...;-)))

    avatar

    02.03.2007. (09:41)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Nadam se da ti je već bolje, draga Rusalka! Vidim da si aktivna unatoč gripi. A i tvoja Rose je zalila Thanatosa, koga li? ;))) Pozdrav! :)))

    avatar

    02.03.2007. (09:42)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Cudno mi je vidjeti Straisandicu mladu! lol

    avatar

    02.03.2007. (09:44)    -   -   -   -  

  • rU

    aquaria, crnom je vuku pogled bio žut, nasreću nije mu se pogled s roseinim sastao ... pa ti vidi o komu se radi ...;-)

    avatar

    02.03.2007. (09:45)    -   -   -   -  

  • rU

    ignis, ona je od onih faca koje dobro stare, čini mi se kako bolje izgleda sad nego u mladosti.

    avatar

    02.03.2007. (09:46)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    I u meni sivilo od jutros...već četvrti dan kako sam kod kuće i ne vidim neki pomak, samo imam manje snage jer ležim, ćitam i pušim...koliko je tebi trajalo zadnji put?

    avatar

    02.03.2007. (10:26)    -   -   -   -  

  • rU

    skoro tri tjedna, majstorice. a od tada mi se stalno slažu neke viroze, angine i sad ta upala glasnica. jedino je dobro što ne pušim, čak i kavu ne pijem jer su mi kava i cigareta povezane. nalijevam se čajem i medom i sirupom protiv kašlja, pa me taj sirup pomalo omamljuje.

    avatar

    02.03.2007. (12:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...