Komentari

angelinajolie4ever.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • OFF RECENZIJA

    A nisu daleko od istine. :) hehehe ... Drago mi je da se na listi našla Marylin Monroe koja zaista zaslužuje ovu titulu. :) Pozdrav!

    avatar

    25.02.2007. (15:24)    -   -   -   -  

  • OFF RECENZIJA

    Naravno... ukoliko budeš gledala, bit će mi drago pročitati tvoj osvrt na ceremoniju. :) - Nego, dođoh do tvog bloga preko koleginog bloga. - Nego, nije mi jasno tko je ta što ti krade postove. Zašto je ne prijaviš blog.hr administratoru da jednostavno makne njeg blog!!! :) Stvarno ne razumijem kako čudnih ljudi ima. Jesi li joj uopće rekla da to ne radi jer moraš paziti da ne bi opet došla do tvoje stranice, pogotovo ukoliko zna na čije si blogove dolazila prije. Na kraju krajeva, dosta je teško sačuvati anonimnost stranice... Savjetujem ti se je prijaviš administratoru jer stvarno nije u redu da ti krade postove... Pozdrav! ;)

    avatar

    25.02.2007. (16:15)    -   -   -   -  

  • OFF RECENZIJA

    Hej... Što kažeš na Oscare? :) Nego, Jutarnji opet donosi vijest o Angelini, i to opet s političkim predznakom. :) Pozdrav!

    avatar

    26.02.2007. (20:48)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Heej! Evo, odmah mijenjam tvoj link da bude kak treba...Ova zadnja vijest u vezi Angie mi je odlična (i opravdana), ali ja bi stvarno htio da se vrati snimanju kao prije...Jesi čula za film A Good Shepard, redatelj je DeNiro? Uglavnom, tamo je ostvarila odličnu ulogu, ali još ga nisam gledao...Javim ti kada stavim nešto u vezi toga.

    Pozdrav ; )!!!

    avatar

    27.02.2007. (09:50)    -   -   -   -  

  • *annči :)

    Ej! Tnx na komentaru...super ti je ovaj blogg...baš jadno da ti je ona cura krala postove..al pusti ti to...cool post....Angie je s pravom došla na vrh liste.. :-) ...ajd pussaaa...pozz

    avatar

    03.03.2007. (12:20)    -   -   -   -  

  • ...Sugar baby...

    ej, samo da ti javim da sam vidjela i izbrisala tvoj kom... grrr... koja je ono glupaaaččaaa... ggrrrr.... uglavnom, sviđa mi se ova nova pozadina.. ae, javi se koji put... pusa

    avatar

    03.03.2007. (12:53)    -   -   -   -  

  • Rakija

    Evo me!

    obrisah komentar kao što si me zamolila. napokon si se vratila... falila si mi!

    avatar

    03.03.2007. (13:32)    -   -   -   -  

  • ~°°Luca°°~

    ej... ne znam jesi ti imala ovu pozadinu i prije, ali meni se tek sad otvorila i to samo se malo vidi gori kosa! a što ćeš... ali mislim da znam koja je to slika i baš mi je super! izbrisala sam komentar, samo da znaš. baš mi je drago da si ponovo počela pisat! aj navrati, i reci mi da si dobila komentar! e,da i slažem se s tim, ali imam ja i drugih kandidata! i glasaj na anketama ako nisi dosad(na mom blogu)! =) idem sad! pusa! =)

    avatar

    03.03.2007. (21:04)    -   -   -   -  

  • *Ivka:)*

    Heeeey!evo me nabrzaka!
    Ma zna se tko je najsexy! pa naravno da je angelina! hehe:)
    ajd..čitam te i dalje....
    PUSA

    avatar

    04.03.2007. (15:58)    -   -   -   -  

  • ~°°Luca°°~

    ej, sorry, nisam te pitala smim li a stavila sam te u linkove i to ovu novu adresu! brzo javi smi li to ostati! pusa! =)

    avatar

    04.03.2007. (21:50)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Imam nekaj lijepoga za tebe na zadnjem postu...Nije Angie, ali je plavo i jako, jako dobro ; )

    avatar

    05.03.2007. (07:49)    -   -   -   -  

  • ~°°Luca°°~

    imam novi post, pa navrati! pusa! =)

    avatar

    06.03.2007. (21:30)    -   -   -   -  

  • ~°°Luca°°~

    ej... iman novi post, pa navrati... pusa! =)

    avatar

    11.03.2007. (22:30)    -   -   -   -  

  • Rakija

    Ma di si ti nestala?

    avatar

    16.03.2007. (14:41)    -   -   -   -  

  • m4st4

    Hej! Pa bijah jučer kod tebe ali vidim stari post...odmah sam odustao! Kada će nešto novo? Pa zar ja moram saznati za onog malog trogodišnjeg posvojenog Vijetnamca iz novina? Daj nešto novo ; )

    A život? A ljubav? A osmijeh? Kako to ide?

    Ajd poz!

    avatar

    21.03.2007. (07:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...