Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Rezzy

    ajme kako sam ljubomoraaaaan. brijao si sa crnceeeem!! kako zakon! i ja bi se ljubio sa crncem!! oni su mi tak
    mislim i te glupe tetke zbilja. čime se opterećuju! pa što ak si brijao s crncem. mislim idioti.

    avatar

    24.02.2007. (20:37)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    Nek si ti meni uzivao s crncem..ali kad te ja uhvatim.. Neces ti ni pomislit na crnce.. :-)) Nego,zao mi je samo sto zbog takvih tetki, gay populacija i je u ovakvom polozaju,jer cim netko cuje rijec gay..pomisli na takve tetke..svrstavaju nas u kos sa najvecim trac babama..najvecim droljama... I to sve zbog par iznimaka koje nemogu imati sta hoce,pa seru sastrana.. i jebu sta stignu.. A ustvari su samo frustrirane ljubomorne budale.

    avatar

    24.02.2007. (20:46)    -   -   -   -  

  • love kills you

    :) lijep prizor s jedne strane. S druge strane ... Nikad nisam bio u Globalu... Mogu se samo zapitati ... Dali sam nešto propustio? ili Hoću li nešto propustiti ako ne odem tamo?

    avatar

    25.02.2007. (00:03)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Generalno....nemam ja ništa protiv Globala.....na kraju krajeva, radio sam tamo. A ako neodeš tamo, propustit ćeš samo preseravanja umišljenih tipova koji sebi zamišljaju da su neki kurac. Uvijek kažem, u svemu postoji iznimka, tako i tamo, ali većinom su to tamo teška glumatanja i preseravanja, i glavna jezgra .....doslovno tetki....koje kvare prosjek i cjelokupnu sliku gay populacije koja zapravo nije takva kakvom je oni prave. Eto....to je moje mišljenje o toj ekipi koja je dole iventar.
    Ali ako se želiš malo zabavit i naći briju za jednu noć....onda ti je to idealno mjesto za izlazak. Ili ako imaš dečka s kojim želiš otići negdje gdje ga javno možeš dirati i ljubiti bez straha da te neki skin head napadne, isto je to onda idealno mjesto za izlazak.

    avatar

    25.02.2007. (02:17)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Woooooow crnac......moram priznati da sam i ja pomalo ljubomorna.....tako bi zelela biti bar sa jednim.....samo jedan poljubac.....sigurno ti je bilo jako lepo....a ovi drugi su naravno bili sa razlogom ljubomorni....bitno je da si ti uzivao!:-)

    avatar

    25.02.2007. (02:48)    -   -   -   -  

  • K I O

    ah, tell me about it...
    nedavno smo i moj dečko i ja bili žrtve sličnih psihopata... al iskreno, meni baš fora
    kad te takvi ljudi ogovaraju i maltretiraju znaš da si na pravome putu, zar ne

    avatar

    25.02.2007. (22:52)    -   -   -   -  

  • danielnl

    nikad nisam bio u Global ali na temelju prica si mogu stvoriti sliku o ekipi koja izlazi tamo( iznimke postoje naravno) - skup ljubomornih i zavidnih tetki koji tamo vise non-stop u nadi da ih netko tu vecer bude pojebao u darkroom, a cuo sam da je tamo i dosta zagusljivo i sl...a ogovaranja o crncu - pa sigurno je vecina njih bila ljubomorna kaj si bio sa crncem (plus mnogi su bili u uvjerenju da je bilo sexa a na to su najvise bili zavidni) pa odma krenula prica "debeo, ruzan blablabla". Ja osobno imam nekoliko crnih poznanika ali me u sexualnom smislu stvarno ne privlace, takav mi je ukus.

    avatar

    27.02.2007. (14:18)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Upravu si Danijel....ljubomora i zavisnost! A Da je tip bar bio debeo....pa ajde....ali bio je ono...tipčina....nabijeno tijelo kao da bilda.....a lijep je bio za popizdit, kao da je mulat bio pa ono...pokupio i ljepotu uz crnu kožu! Ja inače u svakom smislu i pogledu volim crnu rasu ljudi....bilo sexualno uzbuđenje ili normalna komunikacija....obožavam crnu rasu ljudi.

    avatar

    27.02.2007. (15:27)    -   -   -   -  

  • danielnl

    stvarno steta da niste mogli naci neko mjesto za sex kada ti se decko bio svidio ;)
    a glede ljubomore i zavisti - ja sam od svoje najranije mladosti bio izlozen ljubomori i zavisti najprije frendova iz skole, dalje faxa, posla, stranke...to mi je nekako postalo uobicajeno

    avatar

    27.02.2007. (18:26)    -   -   -   -  

  • bloody dawn

    a šta ćeš
    tako je to uvijek
    čim se u nekoj grupi zapaze oni najzapaženiji, oni "glavni", svi ljudi će se generalizirat prema karakteru tih ljudi koji ih hmm,predstavljaju?
    vidim ja ti imaš puuno iskustva i ima o čemu da pišeš!
    tak i nastavi!
    i uživaj!

    avatar

    28.02.2007. (19:57)    -   -   -   -  

  • ..::Marry::..

    lijepo od tebe sto si se brinuo. vidim da su me neki blogeri cak izbrisali iz linkova. pa nisam umrla :( smrc. ali primjetim da sam kod tebe jos uvijek na listi najdrazih blogova i to mi je drago. ajde od sad sam opet tu i komentirat cu i citat postove. sve po starom. pusa

    avatar

    05.03.2007. (12:16)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Imas jedan mali zadatak na mom blogu!:-)))

    avatar

    05.03.2007. (23:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...