Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • lazy daysleeper

    A tek Staške, Nataše i Mariške... :)

    avatar

    22.03.2007. (22:07)    -   -   -   -  

  • Iskra

    a ja volim Balasevica, tebi ostavljam Julie, Julke i Juliske ... .-;)))

    avatar

    22.03.2007. (22:25)    -   -   -   -  

  • rU

    sve su jednake, izgleda lazy ... ;-)

    avatar

    22.03.2007. (22:25)    -   -   -   -  

  • rU

    i meni je balašević drag, iskra. svaka je njegova pjesma - priča.

    avatar

    22.03.2007. (22:26)    -   -   -   -  

  • Njofra

    Jesi opet uzela malo ruma :)?

    avatar

    22.03.2007. (22:30)    -   -   -   -  

  • rU

    samo sam acidofil srknula, njofra.
    i slušala balaševića ... ;-)

    avatar

    22.03.2007. (22:39)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    tu sam, na tren, čitam te draga vilo....i hvala ti mnogo na vilinskoj prašini.....
    neizmjerno sam uživala u fotografijama jezerca, pa sad još i Balašević.....teško mi je izdvojiti bilo koju jegovu, ali D-moll mi je neizmjerno drag....
    na tvojoj mi je klupci ovih dana posebno lijepo, valjda jer sam ja totalno u ludnici, u svojoj glavi, i briga moja mala crna me brine.....i iskreno se nadam da je to samo neka njegova prolazna faza.....laka ti noć, i lijepe snove ti želim

    avatar

    22.03.2007. (23:16)    -   -   -   -  

  • rU

    drago mi je, tixi, što sam ti barem načas misli s briga skrenula ...
    i ja na mrvixa puno mislim, i želim da mu se apetit vrati ...

    avatar

    22.03.2007. (23:30)    -   -   -   -  

  • plavi_suton

    pozdrav u ponoć:-)))dugo ne bijah ovdije...malo ću se zadržati.......pozdrav

    avatar

    23.03.2007. (00:00)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Božanstveno! Naklon i srdačan pozdrav!

    avatar

    23.03.2007. (00:04)    -   -   -   -  

  • rU

    drago mi je što te na klupici opet vidim, plavi sutone. i što si me do tvoje pjesme dovela. tako je snažna i strastvena ta tvoja pjesma.

    drano! drago mi je što si opet tu, na klupici.

    avatar

    23.03.2007. (00:07)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    danas sam u autu vrtio Balaševića i mislio bilo bi dobro..
    .ne nema one meni drage ili je već potrošena na blogu.
    Imam sve njegove pjesmuljke i knjige i koncerte koji su snimani ..
    kod mene vidi! došla si minutu prije...
    rukoljub

    avatar

    23.03.2007. (00:10)    -   -   -   -  

  • slaven178

    ovaj put si odlučila citirati i bas si perfa izabrala

    avatar

    23.03.2007. (00:20)    -   -   -   -  

  • rU

    ah, emina ... sjedokosi! odmah me miris plavih zumbula omami kad joj zvuke čujem ...i taj me miris i ta me pjesma posebno dira ...

    ej, slave. hvala na pohvali.
    pa pohvalom uzvraćam. svidio mi se onaj tračak svjetla u kojem ti se misli poigravaju, u zadnjem postu.

    avatar

    23.03.2007. (00:37)    -   -   -   -  

  • Cordelia

    Dugo nisam čitala blogove. Nešto sam mračnog raspoloženja. Kako vidiš i sad sam budna u rani sat jer ne mogu spavati. Dođoh se malo odmoriti na tvojoj klupici i uživati. Volim Balaševića, a i slika je predivna.

    avatar

    23.03.2007. (05:35)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro?
    Jutros se nisam uspavao!

    avatar

    23.03.2007. (06:46)    -   -   -   -  

  • rU

    znam kako nesanica može moriti, cordelia
    odrijemaj na klupici, uz balaševićevu pjesmu.

    dobro jutro, misko. i ja kavu već pijem i pržim powerponte za današnju nastavu.

    avatar

    23.03.2007. (07:09)    -   -   -   -  

  • misko

    Dobro jutro! Još jednom...idem skuhati drugu kavicu...danas će mi trebati!

    avatar

    23.03.2007. (07:40)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    gledam onaj buket slicica dolje i uzivam... prekrasna su jezerca... moje je dvoriste malo, tek djelic sam uspjela odvojiti za kamenjar koji obozavam i znam koliko ti onda uzivas u svom raju...
    topli pozdrav i lijep dan ti zelim!

    avatar

    23.03.2007. (08:02)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    Dobro jutrooo...hvala na skretanju pažnje!
    Idemo u novi dan, sunce se probija.....

    avatar

    23.03.2007. (08:08)    -   -   -   -  

  • rU

    moj vrt nije velik maslačkice, a ni dvorište.
    no, ipak rusalka tu svašta uspije strpati.
    jezeraca je četiri, jedno je od gotovog kalupa, a ostala od buradi, djelomično ili potpuno ukopanih. veliku mi radost pružaju.

    avatar

    23.03.2007. (08:09)    -   -   -   -  

  • rU

    tixi, jutro! ovdje baš nema izgleda za sunce .... no, jutro je tu.

    avatar

    23.03.2007. (08:10)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ja nisam bas previse vremena provela slusajuci Balasiviceve pjesme mada su ga svi oko mene bar u nekoj fazi svoga zivota slusali. :)

    avatar

    23.03.2007. (08:53)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    jutro :) a sad jurim u grad, i osjećam se lakonogom jutros :))

    avatar

    23.03.2007. (09:05)    -   -   -   -  

  • rU

    misko, u kakve se to poduhvate ti spremaš?

    ignis, a meni je drag ... i dosta sam ga slušala.

    daniela, odjuri onda, plešući .... kako ti ono veliš rampapapam ...il' tomu slično...

    avatar

    23.03.2007. (14:26)    -   -   -   -  

učitavam...