Komentari

doroti.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Jana

    Pa fino vi njega plaćate!
    Naš predstavnik dobiva oko 500 (petsto) kuna mjesečno, a čovjek se ubija od skakanja uokolo, utjeruje dugove, izbacuju ga iz odvjetničkih kancelarija, mjesečno ispiše stotinjak dopisa, stalno nešto radi, organizira popravke, majstore, dežurstva, saziva sastanke, skuplja potpise za ovo i za ono...
    Čistačica dolazi jedanput tjedno, pomete i ponekad prebriše stubište od 4 kata, i za to dobiva oko 600 kuna.

    avatar

    23.02.2007. (12:01)    -   -   -   -  

  • doroti-iva

    Jana: onda vaš dobije 6.ooo kuna godišnje, naš eto nešto manje ali neradi ništa

    avatar

    23.02.2007. (12:05)    -   -   -   -  

  • Jana

    A, ja sam mislila da mu toliko plaćate mjesečno! Ali, opet, ako ništa ne radi, i to je puno :(

    avatar

    23.02.2007. (13:42)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    Pa kako si ti opisala ovega vašega i ja bi rado taki poso, ništa ne radiš a pare stižu, ljudi su postali apatični, ništa ih ne zanima i onda dozvoljavaju da ovakvi rade što hoće.
    Vidim pleteš i što li sve ne i evo ti jedan savjet od nekoga ko je sve to prošo i radio ko blesav, em ispleti kukicom, em iglama , i razno razne gluposti, vjeruj mi to nije vrijedno truda jer djeca tako brzo uzrastu da se to ne isplati, rađe se igraj s djecom ili se odmori.Kad sad promislim što sam sve radila i koliko sam plela pa sad sve neđe po policama.

    avatar

    23.02.2007. (13:43)    -   -   -   -  

  • gocet

    Situacija je grozna, svi bi nešto a da ništa ne rade. Valjda nam zato i je takva situacija u državi. Zato ću ja sada završiti svoj fax i sve ću da ih tužim! Ha-ha-ha
    Najbolje da se smijemo kad nam je teško!
    gocce

    avatar

    23.02.2007. (16:35)    -   -   -   -  

  • king

    PREDIVNO

    don branko

    avatar

    23.02.2007. (20:45)    -   -   -   -  

  • marinac26

    Da to je zapravo. Tako se već kladiom 2 i pol godine i dobar sam nešto više od 11500 eura. Pozdrav.

    avatar

    24.02.2007. (10:32)    -   -   -   -  

  • majčica

    Kako je krasna ona bijela vestica. Pa ja vam stvarno zavidim koje znate same takvo što ispelesti.

    avatar

    24.02.2007. (12:16)    -   -   -   -  

  • gocet

    Doroti evo skenirala sam ti upute po kojima ja pravim cvijet
    Ako ti nešto nije jasno -Piši!
    gocce

    avatar

    24.02.2007. (14:37)    -   -   -   -  

  • selma.mojblog.hr

    :)

    avatar

    24.02.2007. (20:53)    -   -   -   -  

  • doroti-iva

    GOCE HVALA TI PUNO!!! no ne znam dal cu uspjeti, a da skoknes na kavicu i das mi upute??

    avatar

    25.02.2007. (14:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...