Komentari

012station.blog.hr

Dodaj komentar (26)

Marketing


  • trill

    Živio ti nama još tri puta toliko :))
    Zmačal si znači, sad tek imaš za prolaz :)))
    Sretan ti rooođendaaaaan !!!!

    avatar

    21.02.2007. (08:32)    -   -   -   -  

  • Penellope

    Živio ti nama onoliko koliko si sam poželiš...sretan ti rođendan, dobar provod i lagane misli ti želim!

    avatar

    21.02.2007. (08:51)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Trill hvala jer znam da je od srca. Ja se držim one - nije bitno koliko dugo, već koliko kvalitetno. Bolje živit godinu ko kralj, nego sto ko šupak...
    @Pen hvala te uzvraćam s istim željama. A lake misli ti želim ponajviše. Malo si mi se uzbudila zadnji put ;)

    avatar

    21.02.2007. (09:04)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    hehehe, e bas mi drago da sam te razotkrila toliko da imas povod za pisanje bloga ;))

    a valjda cemo jednom ispiti i casu kerozina u to ime... hm, sad si bas mislim, onoj alienki iz mog posta bi sigurno jako pasao kerozin ;)

    hajde, zivio i docekao i moje godine, nasmijan ;)

    avatar

    21.02.2007. (09:11)    -   -   -   -  

  • tyche

    Kako je ovo dobro napisan tekst!!! Vjerujem da cete shvatiti moj opis - ne mogu bolje - kad kazem da mi se rijetko dogada - da dok citam nesto osjetim da je tih par recenica stvorilo ONAJ osjecaj kad nakon procitanog stanes i gledas u nista par minuta samo razmisljajuci ... Kao griotta koja ti se topi u ustima i zelis je sto duze zadrzati . Ima li ikakav naziv za taj osjecaj? I, da - kad sam vec tu - svako dobro, puno srece i suncanog vremena - sretan rodendan :)

    avatar

    21.02.2007. (09:29)    -   -   -   -  

  • Sadako's apprentice

    sretan ti rođendan. :)
    znaš da sam pod utjecajem ovog bloga opet počeo sa zanimanjem gledati slike najslavnijeg američkog svemirskog programa, apolla. evo tu imaš brdo slika.
    ne znam, kad vidim te slike, mislim da bih mogao pregrmiti i velika ubrzanja i usporavanja i strah od vakuuma i izolacije, dezorijentiranost, mučninu. znam da je to strašno teški napor, većina misli da je to ono "odeš tamo, sletiš, skupiš kamenje, vratiš se doma".

    avatar

    21.02.2007. (09:50)    -   -   -   -  

  • fanny

    Sretan rođendan! I za*ebi vračare... Neznam zašto, mislila sam da si stariji, no kako smo rekli - godine nisu važne.
    Vjerujem da se čovjek promijeni kad sjedne u kabinu. A tko ti to govori? Ona koja se popne na deseti kat i ne smije pogledati kroz prozor, ona koja se čudi ljudima koji se uđu u vlak smrti u luniću ili na onaj čekić gdje te vrte u krug, prkoseći sili teži i čudi se mazohistima koji pri tome još i plate da uživaju...
    No priznajem - u avionu sam uvijek uz prozor, to je nešto drugo, na toj visini strah nestaje...
    Nemoj pretjerati s kerozinom, pozdrav :)))

    avatar

    21.02.2007. (10:08)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Maslačkice neka... sve je to za žive ljude. A popit ćemo valjda jednom. Nije ni dno tog tvog mora na kraj svijeta ;)
    @Tyche damn još ću se zacrvenit. I naravno hvala na čestitkama. Pozivam i tebe na kriglu razgovora, iako po stilu pisanja bez kvačica zaključujem da si daleko :(
    @učeniče hvala. Drago mi je da sam te pomakao u pravom pravcu. Jer um je jedino što se ne da okovati. Pošto nam s*ebaše zrakoplovstvo, idemo u svemir.

    avatar

    21.02.2007. (10:15)    -   -   -   -  

  • frkachu

    ajde ako uskrsneš javi se i plati pivu :)

    avatar

    21.02.2007. (10:33)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Fanny to svi pomisle. S obzirom da sam umirovljen. Eto, a moj stari mora radit još pet godina do iste. Prestrašno...
    Strah od visine i letenja nije isti. Strah od gubitka podloge je pored straha od jakog zvuka jedini čovjeku urođen strah. Oba imamo u letenju. Plus još neke. Strah od aviona - aviofobiju, strah od širokog prostranstva - agorafobiju, strah od skučenih prostora - klaustrofobiju, strah od munja i grmljavine - brontofobiju, strah od mraka - aklufobija, strah od tehničkih naprava - tehnofobiju, strah od testiranja - testofobiju... i da dalje ne nabrajam... milina prava ;)
    @Frky kao što rekoh, znaš gdje sam. Inače za danas se već najaviše Pacjent, Dag i još neki... svrati slobodno... (

    avatar

    21.02.2007. (12:46)    -   -   -   -  

  • fanny

    Nemam nikakve strahove osim tog straha od visine i još jednog - strah od pauka - arahnofobija. Ali od onih većih dlakavaca. Zbog te životinjice (od koje bježim i na slici), u stanju sam se suočiti i s visinom. Jednom su na mene bacili onog velikog gumenog pauka, a ja sam bila spremna skočiti i kroz prozor. Jednom sam cijelu noć presjedila na fotelji, jer mi je dlakavac bio ispod kreveta u spavaćoj sobi. Naime, kad sam ga ugledala da hoda po naslonu kreveta, tako sam skočila i počela vrištati da je jadan - pao iza. Inače sam smirena i staložena i nemam nagle reakcije i ispade. Ali što sve učini fobija od čovjeka... :)))

    avatar

    21.02.2007. (14:25)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Fanny možda se radi o nekim traumama iz djetinjstva. Shvaćam tvoj strah, ali ga ne dijelim s tobom. Pauke cijenim kao izrazito spretne lovce i nadasve korisne stvorove koji nas rješavaju cijelog niza štetnih kukaca. Osobno ne pamtim kad sam zgnječio zadnjeg. Obično ih samo preselim izvan postaje. Naravno doma ih toleriram ;)
    @MalaPlava naravno. Takav sam po cijelom tijelu ;)
    No onaj tko nije raščistio sa smrću, ne može ni živit život punih pluća. Oni koji se nisu sučili sa vlastitom prolaznošću prožive život miševa koji naviruju iz rupe. Ja sam više tip koji se na*ebe mački mame. Kao što rekoh, bolje živit godinu kao kralj, nego sto ko lignja ;)

    avatar

    21.02.2007. (19:55)    -   -   -   -  

  • 4pištolja

    a što si ostario... stetan ti rođendan! :) :) :) starče! :)

    avatar

    21.02.2007. (19:58)    -   -   -   -  

  • Berini dnevnici

    Da da svako naj. Nego ovo sa obrazom ima i drugu stranu. Isus reče: Budite mudri kao zmije, a zmija glavu čuva :)) Inače ocjena recenzenata na uradak: Bravo 5 !

    avatar

    21.02.2007. (21:09)    -   -   -   -  

  • napalm

    ne zazivaj moje ime uzalud! ;) nazdravimo u to ime, vatreno kao što mi znamo!

    avatar

    21.02.2007. (21:42)    -   -   -   -  

  • Dag Dagoberovic

    mi se još jutros isčestitasmo a i navečer pa sad dođoh samo pročitat blog i ostavit pozdrav do sutra popodne ili navečer :))

    avatar

    22.02.2007. (00:06)    -   -   -   -  

  • just for me

    hehe, doživjeh, vidjeh, ali i ostadoh s namjerom da još proživim, tako nekako idu te godine, brzina i nije tako bitna koliko koraci vlastitih spoznaja, neka je samo dobro, sretno i onako kako poželimo....lagano veselo :)

    avatar

    22.02.2007. (07:47)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    @Ani4p hvala mogla si i ti sinoć navratit. Nego vidiš ti što je osobna perspektiva gledatelja. Nekom piletina, a nekom starac ;)
    @Pacijente bilo mi je zadovoljstvo popiti tih preko nekoliko tura s tobom. Eh da ja radim gdje i ti ne bi se ni ja brinuo o 0,00. No dobro je poznavati te ;)
    @Napalm dugo te ne viđasmo na postaji, plamena ZB. Još nije kasno za nazdravit. Slavlje se nastavlja do subote, a potom tko živ a tko spaljen...
    @Dag kao što rekoh nastavak slijedi. Još čekam da mi se Lolla javi. Imam neke ne razriješene račune s njom još od Nove...
    @just4me lijepo sročeno... potpisujem sve... i hvala na čestitci :D

    avatar

    22.02.2007. (08:48)    -   -   -   -  

  • Berini dnevnici

    Čuj baš sam ti htio kazati kako si "nekog" zacoprao pogledam vijesti i valjam se od smjeha :))) A tako sam ja onog Zečića zacoprao na stadionu. Taman što sam rekao kolegi: Ja sam mislil da je on u zatvoru, drugi dan u vijestima vidiš kako su mu lisice ipak na rukama :)

    avatar

    22.02.2007. (09:08)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    Bilo je krajnje vrijeme, iako mu sada mogu stavit soli na rep. Lik je toliko težak da može nestati bilo gdje. Baš me zanima kako će mu dokazivati 8 milijuna keša od kupovine Pilatusa, 8% od Bellova ili cijelu muljažu sa S-300. No dobro je da su krenuli uopće iako mi sve to po poznatom receptu miriše na dobru staru zastaru...

    avatar

    22.02.2007. (09:42)    -   -   -   -  

  • Berini dnevnici

    Ma nije to niš istina, to su floskule. Cijelo njegovo bogatstvo u biti počiva Designerskom salonu njegove ženice op.a.

    avatar

    22.02.2007. (10:10)    -   -   -   -  

  • domoljubni

    lete ptice, lete avioni.

    avatar

    22.02.2007. (11:33)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    Eto vidite na šta me sad natjeraste vas dva. Morao sam pokvarit ovaj lijepi post sa novim o tom sroljavcu... dabogda vam agenciju preimenovali u svemirsku ;)

    avatar

    22.02.2007. (12:28)    -   -   -   -  

  • aparatczyk

    Ma ti si mladić u duši!

    avatar

    22.02.2007. (12:55)    -   -   -   -  

  • 012 STATION posada

    I još ponegdje :p

    avatar

    22.02.2007. (19:34)    -   -   -   -  

učitavam...