Komentari

hal.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • novac

    Hale, uz ovaj tekst jednostavo MORA ići ova sličica :)) Google za 10 godina

    avatar

    21.02.2007. (08:11)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Moram reći da me straši sve to skupa. Zapravo, kad je cijela stvar s Googlom počela dobivati na ubrzanju, jako su me veselile dodatne neviđene mogućnosti. Sada sam već poprilično paranoičan.

    avatar

    21.02.2007. (09:44)    -   -   -   -  

  • svaasta.

    paranoja!!!! super blog!!
    pozzzzz

    avatar

    21.02.2007. (10:34)    -   -   -   -  

  • reginaelena

    e Halu kralju...sad sam išla na ovaj link 20.net i odgovorim na sva pitanja kao da sam ja u pitanju da vidim šta će reći "uvjetna inteligencija" i proglasi me Diane Sawyer...prije toga sam bila Conan O'Brien ( to je bilo na 19.pitanju)...sljedeći put ću stavrno da zamislim neku poznatu osobu...vještačka inteligencija je po mom mišljenju nemoguća u onom smislu kakav bi trebali imati... ja mislim da je ljudsku inteligenciju nemoguće napraviti ma koliko se to činilo mogućim, a još manje mislim da će to poći za rukom Googlu..oni mogu napraviti savršen pretraživač koji će biti jako "pametan" ali nikad toliko pametan da sam stvori novog Googla koji će raditi za njega, a on otići na lješkarenje na neke "guglijevske" Bahame...kissssssss

    avatar

    21.02.2007. (17:01)    -   -   -   -  

  • NumberTwo

    Isus, ovo ti je fantastican post. Izgleda da je doslo do eksplozije inspiracije. Samo tako nastavi, ja uzivam citajuci ovaj blog, rijetko komentiram ali eto, sutljiva osoba :)

    avatar

    21.02.2007. (17:57)    -   -   -   -  

  • NF

    da zanimljive su kod mene te njihove reklame, il turizam il nizozemske, nick mi je njemački, a u blaškovićevoj sam ligi protiv turizma od prvog dana, nizozemski ne znam kao ni moji posjetitelji, trebat će još tu nadogradnje...

    avatar

    21.02.2007. (21:32)    -   -   -   -  

  • thule

    vrlo zanimljiv post!
    probao sam komunicirati sa ovim jednim robotom i zasad je to još uvijek kao da pričam sa nekim priglupim čovjekom, ali vjerujem da će se to s vremenom promijeniti (na bolje? dal je to stvarno bolje?!)
    a što se tiče pogađanja zamišljenog, jednom sam bio naletio na nekakvog darth vadera koji pogađa i moram priznat da sam ostao iznenađen njegovom 'pameću'! a vjerujem da bi googlov darth vader bio još opakiji....

    avatar

    22.02.2007. (11:51)    -   -   -   -  

  • Jana

    Odličan tekst!

    avatar

    22.02.2007. (14:42)    -   -   -   -  

  • komfort u saundu

    odlican tekst! i mogu ti reci da je sve to jako scary. bojim se tog napada na privatnost jer sve sto se jednom napisalo nikada se nece moci pobrisati. sve ostaje negdje zapisano. ljudi barem zaboravljaju... strojevi ne.

    avatar

    24.02.2007. (22:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...