Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • ona koja korača

    Da, svi bi mi trebali biti otvoreni Nebu :)
    Btb ;)

    avatar

    19.02.2007. (07:30)    -   -   -   -  

  • Petar Pan u haljini

    Svi mi zaboravimo koliko nam je nebo važno....pogled je češće uperen u pod nego u nebo.....

    pa-pa

    avatar

    19.02.2007. (08:51)    -   -   -   -  

  • Milica Šamšalović

    Nebo hrani našu dušu...

    avatar

    19.02.2007. (09:18)    -   -   -   -  

  • SONATA O LJUBAVI

    .MUDRO!:)))))

    avatar

    19.02.2007. (09:19)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    istina, ''Nebo'' nudi zaštitu. pitanje je hoćemo li je prihvatiti.

    pozdrav

    avatar

    19.02.2007. (13:26)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    opet ja ostavljam komentar nakon mare. e mare mare, pristigla si me opet. hehe. ja bih samo jednu stvar rekao. grad je otvoren prema nebu, al moze biti siguran i kada je bez ikakvih zidina. zidine ne znace nuzno zastitu grada. moze se on urusiti upravo u samom sredistu daleko od neprijatelja.

    avatar

    19.02.2007. (14:12)    -   -   -   -  

  • ...indigo...

    Prvi put sam ovdje i,moram priznati,prvo što me privuklo je slika Maloga princa :) A priča me podsjetila na djelić meni jedne drage knjige- ...a kad podignemo pogled prema nebu,pokušavamo pronaći put k sebi samima... Pozdrav :)

    avatar

    19.02.2007. (15:18)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Treba uvijek hodati kroz život pogleda uprta u nebo :))) Pusa! :)))

    avatar

    19.02.2007. (20:06)    -   -   -   -  

  • detalj

    Ponekad je ''zastrašujuća'' ta božja prisutnost. Lijepo je kada smo predani i kad računamo na Njegov blagoslov. Lijepi i veliki pozdravčić!

    avatar

    19.02.2007. (21:08)    -   -   -   -  

  • detalj

    Prekrasno! Lijepo je kada sva svoja djela povjerimo Njemu! Veliki pozdravčić!

    avatar

    19.02.2007. (21:30)    -   -   -   -  

  • dreamkeeper and lost soul

    da...lipi odlomak...i stvarno da se čovik zapita kad je zadnji put uperija pogled gori...prema onom koji sve vidi i sve zna...morebit da ga jedino vidimo kad nam ća triba...kad nam triba niki savjet...podrška oli odgovor...previše smo zaokupljuni samima sobom da se nebu obraćamo samo kad nam ća triba..a to ni pošteno...to ni vira...ka ća je lipo reka dr.Marul...moremo mi dignit zidine i opasat se ali ća nam to vridi ako nima vire...i ako počnemo se raspadat iznutra...tu zidine nemogu pomoć....ma ovo me sad nagnalo na razmišljanje o nikin stvarima....bravo draga moja...kod tebe uvik nađen inspiraciju....pozdravjan i osmjeh ostavjan:))))

    avatar

    20.02.2007. (00:03)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Veliki ti pozdrav i slatko sanjaj!

    avatar

    20.02.2007. (23:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...