Komentari

jja.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • ljelja

    Dobro jutro:)
    Za to su potrebni: sposobnost zaključivanja i sposobnost suosjećanja. Prvo je potrebno da bismo znali samostalno donositi odluke a drugo je nephodno da pri tome ne poubijamo okolinu. Jer ako to učinimo u odnosu na koga smo samostalni?
    Sažeto rečeno, sve ostalo su nijanse.

    avatar

    23.02.2007. (08:19)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Samostalno smo jaci.

    avatar

    23.02.2007. (08:29)    -   -   -   -  

  • borut

    Hmm!? U pravu si, sve se mjeri novcem!!!

    avatar

    23.02.2007. (09:17)    -   -   -   -  

  • bgita

    samostalna sam financijski i emotivno.dugo sam bila sama i bilo mi je lijepo kao i sada kad imam stalnog partnera.uglavnom stekla sam neku svoju 'intimnu samostalnost'.

    avatar

    23.02.2007. (10:14)    -   -   -   -  

  • aibreann

    da, u današnje se vrijeme samostalnost mjeri novcem, tako da mogu reći da još uvijek nisam financijski samostalna jer studiram i još me uvijek financiraju roditelji. nadam se da ću diplomirati što prije i osamostaliti se konačno. što se tiče neovisnih i jakih žena, nisu mi jasni ti muškarci koji ih se boje. zar su im zaista draže te "priljepuše" koje se ničim ne bave i samo "peglaju" njihove kreditne kartice? to mi ne ide u glavu... :/

    avatar

    23.02.2007. (10:36)    -   -   -   -  

  • budalacobanin

    eh uopce mi nije cudno da sam nabasao na tvoj blog danas smo na slicnoj frekvenciji, slicnoj
    Nije mi drago da nisam samostalan (samostojeci)
    Drago mi je da postavljm pitanje

    avatar

    23.02.2007. (10:39)    -   -   -   -  

  • tyche

    Uvijek mi je bila mrska i sama pomisao da moram ovisiti o nekom za nesto...ma pod koju cijenu - ali sto vise sama! Isto tako - nemam obicaj trazenja usluga od ljudi, a i to rijetko kad trazim - ne bih pitala bilo koga. Usluge su osjetljiva stvar - kad ti netko nesto napravi, naravno, ti su u dugu prema toj osobi. Zivot se ponekad nasali na nacin da kad uslugu trebamo vratiti to mozda ne mozemo, ili bi nas osobno kostalo puno, ili jednostavno ljudi s druge strane misle da to nema istu tezinu pa do kraja zivota ostajes nekom duzan jer ti je pomogao nekad. U bivsem braku je islo tako da je moj ex sirocic bio ovisan o meni, a ne ja o njemu-uglavnom nije radio, ali je zato nesretnik cugao i kockao. Onda sam prezivjela financijsku oluju i to ne samo zbog rata i trostrukog renoviranja kuce. Srecom, onaj gore koji vidi sve mi je uvijek bio nekako handy kad sam bila u nevolji - dao mi je zdravlje i priliku da RADIM i sve to preguram. Uvijek sam imala i vise nego dobra primanja i cesto poslove sa strane. Kad je zagustilo imala sam starog koji je posudivao bez kamate naravno. Kad sam se upoznala s Gazdom,eeee... to je bila parada. Covjek je dolazio petkom poslije posla i odlazio nedjeljom uvece u Tuzlu gdje je radio i zivio. Prvi sukob je izbio kad mi je u jedan petak crkla pegla, a u subotu on kupio novu dok sam ja bila na poslu. Bila sam doslovce razjarena - TI NECES KUPOVATI PEGLU U MOJOJ KUCI!!!!!! NISAM JA TVOJA SPONZORUSA!!!!! Covjek nije mogao sebi doci i mucavo mi je objasnio da nije nista loseg mislio. Ljudi su i inace mislili da je on bogati Amerikanac i nije im bilo jasno zasto ja i nakon cetiri godine ozbiljne veze s njim jos imam kredite koje sam podigla za renoviranje i hodam u istoj odjeci. Njemu osobno nije bilo jasno zasto sam ja dvije godine odbijala ici s njim doma u USA - moj odgovor bi uvijek bio krajnje pragmatican - KOJI KLINAC SAM JA TEBI DA ME VODAS I POKAZUJES OKOLO? DA IMAM NOVACA PLATILA BIH PUT PA BI SE DOBRO PROVELI, OVAKO- TO JE PRESKUPO, NE IDEM... Dala sam se odvuci tamo upoznati njegovu obitelj i u Englesku upoznati njegovu djecu tek kad me je sluzbeno nakon dvije godine hodanja zaprosio. A meni trebalo jos dvije da odlucim i da se udam. Sad sam u poziciji da sam uzdrzavana domacica. Prvi put u zivotu. Za mene je to ogroman sok i tesko se prilagodavam. Kad je on dobio prekomandu u Njemacku trebalo je seliti. Prvog travnja sam dala otkaz i petnaestog preselila ovamo. Ostavila doma kcer, obitelj, vlastitu kucu u centru grada, dobar posao. OSTAVILA SVOJU NEOVISNOST I SAMOSTALNOST. Sigurna sam da je on toga vrijedan. Ali ne krijem da nisam odusevljena jer je tako ispalo. S druge strane - znala sam sto me ocekuje i na to udajom pristala. Nemam se prava buniti. Od kad sam dosla rujem i pokusavam naci posao. Bila na pet razgovora i dobro je proslo-ali nista za sad od radenja jer je uvijet imati drzavljanstvo za te poslove. A to cemo tek ovog ljeta rijesiti. A mene jako smeta ne raditi - Gazda je zbilja uvidavan i jako me dobro poznaje, otvorio mi je racun i na nj stavlja svaki mjesec odredenu svotu koju ja mogu po svom nahodenju trositi i on me ne pita kako ih trosim ( a ja ih uglavnom ne potrosim na sebe ) - a meni svejedno mucno. Problem je u tom sto ja u ovom sustavu bez njega ne postojim. Ja sama ne mogu otvoriti samostalni racun u banci - ne jos uvijek dok ne radim. Dobila sam osip kad sam to shvatila. Nije da to meni treba, ili da nama uopce treba financijski da ja radim, ali me smeta tracenje sveg onog sto znam i mogu dok sam doma i masem peruskom. Kao sto rekoh- srecom Gazda je pametan i shvaca sto me zdere, veli da se pomalo pribojavao kako cu se ja prilagoditi takvom zivotu i stalno se brine i propituje me jesam li ok, je li mi dosadno ( meni nikad nije dosadno) i veli mi da nije smak svijeta ako mobitel ne zvoni svakih petnaest minuta i ne potrosim dva rokovnika godisnje i ne radim deset sati dnevno. On to postavlja na nacin da se sad mogu posvetiti SEBI. Eh ...

    avatar

    23.02.2007. (10:51)    -   -   -   -  

  • lolina

    uh uhh. ja sad peglam kartice, samostalno ;))) ima više vrsta samostalnosti. naravno nisi slobodan i samostalan bez pinke u džepu , ali... i to je promjenljivo stanje danas.
    ja bi radije da se od ženskog roda definira "snažna žena" , to je stanje duha i sposobnost suočavanja sa životom u najtežim i najgorim situacijama , snaga žene nema veze sa karijerom , poslom ili materijalizmom.krhko je to.
    vidim oko sebe alapače i svađalice koje sebe smatraju snažnim ženama , a nisu u stanju podnijeti ni jedan oblik da se žrtvuju za ikoga ili išta , pred prvom preprekom bježe u mišju rupu. dok neke samozatajne koje bi netko možda smatrao malim preplašenim miševima pokažu iznenađujuću snagu duha kad život zaškripi.

    avatar

    23.02.2007. (11:08)    -   -   -   -  

  • jja

    ljelja - dasak filozofije iz tvog kutka uvijek dobro cini
    xiola - he,he
    Vesna - ne mjeri se sve novcem ali bez novca se ne moze ;-)
    tyche - vidjela sam tvoju fotku na tvom blogu i ja iskreno ne razumijem zasto mislis da imas kila viska, ja bih te cak opisala kao vitku do mrsavu osobu ;-)
    Back to tema: povremene usluge su nesto drugo, recimo kad sam ja vec na pola puta do restorana u kojem bih mogla provesti ugodnih par sati i frendica nazove da joj je auto u defektu i jel mozemo doci bogu iza nogu po nju i dijete....ja takve stvari ne brojim, za prijatelje se cini puno pa i vise od toga. I to ne cini ni njih ni nas manje samostalnima ;-)

    Onu reakciju za posjet njegovoj domovini ne razumijem, kako koji klinac si ti njemu? Pa valjda zena koju voli. I nema nista loseg u tome da je zelio da mozda neki dragi ljudi u njegovoj domovini upoznaju tebe i ti njih. Dio da nisi zeljela da ti plati put razumijem.
    Razumijem te jer smo u istoj drzavi i postujem da svatko donosi svoje odluke. Ja ne bih zanemarila svoj posao jer ga previse volim, niti za bilo kojeg muskarca na svijetu. Osim mozda za nekog malog malog puzavog a i to na krace vrijeme.
    Ne znam kakve poslove trazis, za vrlo malo njih (one u vladi itd.) je potrebno imati drzavljanstvo, i ja sam pored ostalog i zbog toga uzela isto a sad te poslove obavljam a da me nitko ni ne pita za drzavljastvo. Nije mi jasno zasto ne bi mogla otvoriti racun u banci ako ne radis, ja sam ga otvorila dok sam trazila posao, polozila nesto sice da se nadje i to je bilo to.
    I manje je bitno sto Gazda kaze a vise STO TEBI TREBA zar ne? Znam da te zeli oraspoloziti ali to je losa zamjena za real thing.

    avatar

    23.02.2007. (11:09)    -   -   -   -  

  • idesbeba

    Ne znam kako bih sebe opisala- a nesamostalna valjda... to me prilično opterećuje ali trenutno sam u pat poziciji. Poslije srednje sam radila par godina- imala svoju plaću, uživala... Onda sam odlučila- u 25. oj upisati fax, opet pala na teret starcima. Da bih smanjila opterećenje na njih radila sam uvijek par poslova usput a trpio je, naravno, fax. Izgubila sam 3 godine a starci znaju samo za jednu, "za kaznu" morala platiti školarinu od 1500€, sama samcata, s tim da mi moji mjesečno uplaćuju samo za stan i režije- jer im ja kažem da je to dovoljno a ostalo sama zaradim. Nije da se opravdavam ali prolila sam suza zadnjih par godina za sve diplome svijeta. Ovo ljeto se udajem. Zaručnik radi i solidno zarađuje a starcima sam rekla da me od ljeta oni više ne financiraju. Odlučila sam podignuti studentski kredit ali opet će moja buduća obitelj trpiti zbog njegove otplate. Čekam završetak sudskog spora već 10 godina u kojem bih trebala dobiti lijepu svotu novčića, ali dok oni ne stignu... Radim trenutno 2 posla honorarno i nadam se samostalnosti- za par godina :((

    avatar

    23.02.2007. (11:56)    -   -   -   -  

  • Lagana

    Svaki muškarac zapravo sanja o jednoj snažnoj ženi, ženi koju će pokušati promijeniti:). Šalim se malo. Slažem se s tobom. Samostalna sam onda kada sam s nekim jer to ŽELIM biti a ne jer to MORAM biti. Mogu bez tebe, ali izabrala sam biti s tobom jer to želim. Hodaj pored mene rame uz rame. Budimo jednaki, ali ne budimo jedno. Jer ja sam svoja i ti me voliš upravo takvu. Da je baš uvijek ovako bilo bi savršeno. Ponekad je...a ponekad nije. Grlim...

    avatar

    23.02.2007. (11:58)    -   -   -   -  

  • jja

    morfina znam da ti nije lako ali isplatiti ce se na kraju. Eh da meni ima tko platiti stanarinu pa da imam 1000 i nesto eura mjesecno viska, ako te sto tjesi vani je normalno da se radi i studira istovremeno, evo ja se ne mogu sjetiti nekog mog studenta a da ne radi barem 20 sati tjedno ali cesto i vise...drzim fige za samostalnost!

    Mene ja zanimalo kroz sto drugi definiraju samostalnost. Ne mora to uvijek biti ona financijska.

    Lagana - savrseno si to napisala. Moram si to sejvati. Pogodila si bit mnogo bolje od mene.

    avatar

    23.02.2007. (12:03)    -   -   -   -  

  • happywedding

    samo je tragedija današnjih generacija što teško postaju financijski neovisni...

    avatar

    23.02.2007. (13:12)    -   -   -   -  

  • tyche

    Meni u svoje doba nije bilo sasvim u redu da netko s kim "samo hodam" trosi ogromne novce na mene za putovanje u USA i boravak tamo. U pitanju je takoder bilo i gomila usputnih troskova, kao sto je ishodenje vize i slicne stvari... Prevelika je lova za moj ukus bila u pitanju. Da sam mogla sama platiti-isla bih. Kasnije kad je doslo do toga da smo zaglavili ozbiljno bilo mi je lakse progutati - ne i zaboraviti - da netko drugi financira moje landranje okolo. Puno bih se bolje osjecala da sam sama bila u stanju to izgurati.

    Sto se tice ostavljanja svega poznatog i sigurnosti iza sebe u Hrvatskoj - da, sigurna sam da je Gazda toga vrijedan - a ja sam dozlaboga sumnjicavo i skepticno stvorenje kad dode do emocionalnih veza. Meni je jako tesko imati povjerenja u nekog. To mi je velika ljudska mana - rijetko vjerujem ljudima i uvijek nekako sumnjam u necije motive da bude dobar prema meni, a bez ZASTO ? Cak je i on par puta zakukao da zasto sam tako nepovjerljiva prema svemu - ja imam dobar razlog - imala sam jako lose iskustvo u prvom braku, a i inace nastojim nauciti nesto iz svake greske i ne ponoviti je.

    Sto se poslova tice - ja ne mogu traziti posao u njemackom sustavu, jer sam ovca i ne znam njemacki - nego samo u americkom, a tamo vrijede malo drukcija pravila. Moje prebivanje i rad su pokriveni zakonskom regulativom koju diktira SOFA - ( po definiciji je to
    A Status of Forces Agreement (SOFA) is an agreement between a country and a foreign nation stationing military forces in that country )- jer sam spouse i pripadaju me sva prava i obveze koje ta regulativa nalaze. Dio price je da ja bez rijesenih papira o drzavljanstvu mogu raditi za pultom u Taco bell, ali ne mogu raditi nista sto zahtijeva potpisivanje Security clearence jer nisam americki drzavljanin. Zato su mi i ostavili dokumente pohranjene na tri od pet mjesta gdje sam aplicirala za posao i dobro prosla na razgovorima- pa nek se vratim kad rijesim status. ALI bez fiksnog obecanja, jer jos uvijek postoji rangiranje i ja dolazim na red tek iza drzavljana koji su to pravo stekli rodenjem, odnosno spouses ranjenih i poginulih vojnika cije su obitelji iz nekog razloga ostale u Evropi - sto mi se cini i u redu.

    A Gazda - on je inteligentan covjek i zbilja potpora SVEMU sto cinim i bez rezerve stoji iza svega sto odlucim. Nisam ja zaludu ostavila sve zbog njega. A ako se pokaze da sam bila u krivu - zna on da mu je bolje da se to ne pokaze LLLLOLLLLL ...

    avatar

    23.02.2007. (13:20)    -   -   -   -  

  • fotkam, kuham, putujem...

    ja sam prije 7 godina bila u istoj situaciji kao tyche. citav zivot samostalna, ostavila sve, i vise nego odlicno placen (i prestizan posao) i dosla u ovu austriju bez da sam znala guknuti njemacki ili da sam ikoga poznavala. sve mi je poznato kako se osjecas (tyche) i bila sam stvarno u istoj situaciji. s tim da smo prvih nekoliko mjeseci zivjeli od moje ustedjevine a onda skoro godinu dana samo od njegove zarade. jer toliko mi je trebalo da svladam jezik i da se snadjem. samo, ta situacija me naucila da u ljubavi ne smijemo imati taj prejaki ponos vec pokusati jednog dana vratiti na nacin na koji to najbolje mozemo. jer i tvoj dragi je vjerojatno siguran u tvoju ljubav i u to da je ovo pocetak vjecnosti....da cete zauvijek ostati zajedno i da ces i ti jednog dana doprinositi u zajednicko kucanstvo. cim je zelja tu - vjeruj mi, stvari brzo dodju na svoje mjesto. a gundjanje zbog trenutne financijske ovisnosti njemu sigurno nije bas tako lako prihvatljivo. uci jezik i ako ti je financijska neovisnost bitna - trazi posao makar i u pekari !

    avatar

    23.02.2007. (13:47)    -   -   -   -  

  • blond lady

    nebi baš rekla da se samostalnost samo mjeri novcem, jedan dio je i financiska neovisnost iako mislim da to baš u današnje vrijeme i nije neka posebna stvar moći kao žena raditi, posebno u zapadnom svijetu, nebi baš rekla da sam sada samo zbog toga što ne radim manje samostalna nego kad sam radila, u vezi / braku uvijek ima vremena kad jedno od partnera poslovno / financiski ide bolje ili kad jedan ima posao a drugi nema, za mene je samostalnost donošenje osobnih odluka, upravljanjem svojim slobodnim vremenom, svoje želje i planove ostvarivati koliko je moguće u zajednici a ne biti samo nečiji priviskak ...najteže sam se nosila sa financiskom ovisnošcu u vremenu dok sam se školovala i bila ovisna o roditeljima, bitno je u životu imati partnera koji ti daje slobodu i ne guši te a ostalo je sve stvar dogovora ...

    avatar

    23.02.2007. (15:23)    -   -   -   -  

  • jja

    tyche - pogresno sam pretpostavila posto trazis posao u Njemackoj da trazis kod njemackih firmi. Ovo sto opisujes, onda su Ameri mnogo strozi od Nijemaca! Koliko sam skuzila ti si u vojnoj bazi, a samim time je i izbor poslova ogranicen ili? Naravno da nisam zeljela reci da tvoj muz nije necega vrijedan (ja to ne mogu znati) nego eto da bih JA bila nesretna da ostavim sve sto sam teskom mukom stekla, toliko romanticna nisam.
    lipa mare - slazem se sa svime, a najvise sa zadnjom recenicom
    blond lady - ja ne tvrdim da svi moraju imati moja mjerila, bas zato sam i pitala kako izgledaju tudja a kad se o samostalnosti radi ;-)
    Uz to jedna stvar je raditi a druga MOCI ZIVJETI solidan zivot od svoje place, jer rade mnogi a nisu svi zato samostalni. S te strane mi je i tvoj odgovor zanimljiv.

    Htjela bih jedino napomenuti da neznanje jezika jest prepreka na kratke staze ali ne i na duge, jer jezik se nauci, nisam ga ni ja znala kad sam dosla.

    avatar

    23.02.2007. (16:25)    -   -   -   -  

  • jja

    lolina -"snaga žene nema veze sa karijerom , poslom ili materijalizmom." Slazem se skroz.

    Samo ti peglaj ;-) mora i to netko.

    avatar

    23.02.2007. (16:30)    -   -   -   -  

  • dipl. kucanica

    samostalna sam.. samostalnija u mnogim stvarima i od mojih doma i moga dragoga.. ali ne financijski.. i to mi fali.. iako smo i ovo dogovorno učinili.. a sve ostalo znas.. zagrljaj ti veliki saljem draga dobra jja

    avatar

    23.02.2007. (18:20)    -   -   -   -  

  • tyche

    Ne znam jesu li ameri strozi, nemam s cim usporediti, ali samo jedna paralela -nekad se navodno u bazu moglo uci bez problema i popiti kavica. Sad je cijela procedura za nekog tko nije ID holder davez. I mora ga upisati ID holder i tocno se zna za kud je propusnica i koliko dugo - i naravno zadrzava se putovnica do izlaska osobe koja je upisana. Tako je isto i sa zaposlenjima-puno stvari koje ne bi bile tajna zbog razloga sigurnosti su sad pod OPSEC procedurom , jer je teorija da se stvari koje su tajne mogu saznati povezivanjem cinjenica o stvarima koje nisu tajne - ma sve je to jedna paranoja, ali ne cudim se... od nine/eleven dana sve je drukcije. Poslova ima stalno jer se osoblje mijenja svakih nekoliko ne znam termine vremena i svi cirkuliraju. Za neke je to godina, za neke dvije ili tri, ali stalno neko nekud ide pa oglasi u novinama samo frcaju- to je ono sto sam ja vidjela otkad sam tu u zadnjih deset mjeseci. Ja mogu birati jer imam kvalifikacije za tri profesije - diplomu za dvije i deset godina radnog iskustva za trecu od toga pet na rukovodecim mjestima, a dobar administrator mogu uvijek biti i taj posao raditi lijevom rukom - razgovore i testiranja sam prosla bez kosti.

    Sto se tice je li Gazda vrijedan ili ne napustanja cijelog mog zivota- nisam to naglasila zbog tebe, nego zbog sebe - jos uvijek se ne mogu nacuditi da sam se odlucila na taj potez, a nema veceg skeptika valjda od mene, duboko sam bila nepovjerljiva prema svemu u zivotu i ja sam bila kuja koja je lajala najglasnije u dvoristu da se vise nikad nece udavati. I naravno da uopce nisam romanticna, a jesam duboko nesretna sto sam morala odseliti. S jedne strane . S druge strane - nakon sto sam deset godina nakon razvoda bila sama, povremene veze koje sam odkantala bez oklijevanja jer imam bolesno visoke kriterije ( sto isto nije dobro ) me nisu uvjerile da postoji kompaktibilna osoba. A onda je naisao Gazda a ja bila podivljala i cinicna - imao se on s cime boriti. A bogme i ja sama - dugo sam smatrala vezu privremenom jer muskarcima se ne vjeruje !!! S bivsim muzem sam bila cetiri godine prije udaje, pa to nije neko jamstvo da osobu poznajes. Shvatila sam jos nesto , cisto tehnicki - koliko je tesko naci pravu osobu koja ti odgovara, posebno u mojim godinama. A ja tesko prihvacam sve sto je manje od potrebnog i odgovarajuceg. MOja deviza je bila BOLJE SAMA , NEGO U LOSEM DRUSTVU. I zato naglasavam da je Gazda bio vrijedan da zbog njega okrenem zivot naglavacke. Opet velim- kako ce biti sutra , ne znam- ali vec pet godina je isto, ako ne i bolje nego prvih dana.
    Stvar je u tome sto ima svega par stvari kojih se ja u zivotu bojim - preokrenuti zivot naglavacke nije jedna od njih...

    avatar

    23.02.2007. (20:06)    -   -   -   -  

  • MENTINA

    potpuno se slazem s tobom da se samostalnost mjeri novcem. Ne moze netko bez novaca biti neovisan, ne postoji! A da se muski boje samostalnih i neovisnih zena to je isto apsolutno tocno (iako to ne zele u vecini slucajeva priznati). Jer muski obozavaju komandirati i soliti pamet i praviti se velikim GAZDAMA (narocito ovdje u digiciji gdje je patrijarhat jos dosta naglasen). Cak i u odnosu majka-sin gdje sin "komandira" i upravlja majcinim postupcima i zivotom. Meni je to nepojmljivo! Ja sam uvijek bila skroz neovisna i radila i zivila kako se MENI svidjalo. Kad si u vezi naravno moras nesto zrtvovati, jer se ne mozes ponasati sebicno i misliti samo na sebe, no u vaznim stvarima si ipak ti sam(a) "svoga tijela gospodar". Odlaskom tj. preseljenjem u Italiju, svjesno sam zrtvovala dobar posao, karijeru, zavidni drustveni status da bih slijedila svoje srce i pocinjala prakticki ispocetka (na poslovnom planu). Nisam se pokajala i iako trenutno bez posla, i uz burzovnu naknadu ipak se jos uvijek smatram neovisnom jer imam izbora, a moj izbor je jos uvijek biti uz mog N-a, zato jer JA tako hocu!

    avatar

    25.02.2007. (01:32)    -   -   -   -  

  • jja

    tyche - pa usporedi s Nijemcima ;-) Ovo sto pises za prije popiti kavicu, to su mi pricali mnogi poznanici ovdje jer smo ne tako daleko od jedne vojne baze a u samom mom gradu si bila brojna americka naselja (lako se prepoznaju po tipu gradnje i po visokoj ogradi) i da prije se kazu islo na kavu i po trapke u bazu.

    Sto to znaci - proci razgovor bez kosti? Slazem se da vrijeme provedeno s nekom osobom nije nikakva garancija za to poznajemo li osobu ili ne, netko se otvori odmah i pusti nas u svoj svijet, netko polako, a netko nikada.

    Mentina - bas na takve odgovore sam i mislila. Ne mora financija biti jedini kriterij, zato me i zanimalo cuti i ostale :-)

    avatar

    25.02.2007. (11:29)    -   -   -   -  

  • tyche

    Heee...bice sam imala uvijek srece nekako - proci razgovor bez kosti znaci glatkooooo i bez zapinjanja u grlu i recenicama, bez pitanja iz vise oblasti ( pa cak i opce kulture ) na koja nisam imala spreman odgovor koji je srecom izgleda bio pravi u datom trenutku (sto me je jako brinulo prije razgovora za posao - drukciji mentaliteti i pristup - uvijek mi je dobro islo na hrvatskom i u Hrvatskoj... ali ! otkud znam sta njima tu pase a sto ne) i bila sam samouvjerna i opustena - bez grca i zastajkivanja u zadanim zadacima. Dug opis ali ne mogu bolje odgovoriti :). U konacnici - ipak su mi zadrzali papire na tri mjesta, mozda je to sve bez veze, iako zbilja nemaju razloga biti ljubazni prema meni i drzati me u nekoj ladici zbog mojih lijepih smedih urokljivih ociju. Sto se tice provodenja vremena s nekim prije stupanja u neku trajniju i cvrscu vezu - meni je taj komentar vise imao znacenje u smislu - da vidimo hoce li taj netko praviti belaja od svog i mog zivota, a ne pustanja u svoj svijet - kao sto rekoh, nisam bas neka romanticna osoba,davno sam cijepljena od toga i rekla bih da sam dobila imunizaciju za cijeli zivot, moj ex se dobro pobrinuo oko toga - ali postoji nesto sto cijenim iznad svega - postovanje, odgovornost i lojalnost jednog prema drugom- ako toga nema- sve drugo je promasaj. Da - i sto je meni jako, jako vazno povrh svega- ako smo skupa - MORAMO se moci smijati istim stvarima!

    avatar

    25.02.2007. (12:00)    -   -   -   -  

  • newyorcanka

    lijepo je kad sam sama jer tako zelim. nesto je teze biti sam kad to nije po izboru. najbolja stvar koju sam naucila konacno sad u ranim tridesetima je da nema ljepseg nego biti samostalan i neovisan jer je to jedini put k pravoj sreci. a, ti muskarci koji ne vole samostalne zene, ima za njih dovoljno ovisnih i slabih zena. srecom, dovoljno je na svijetu muskaraca koji ne trebaju glupace za po doma koje mogu tretirati kao privatno vlasnistvo.

    avatar

    25.02.2007. (18:35)    -   -   -   -  

  • Chicago Chick

    @Tyche - sretno, dobro ti je napisala Lipa Mare. i, ako si vec cijeli zivot radila, dobro zaradjivala i bila samostalna, sad je vjerovatno trenutak da vidis kako to izgleda s druge strane. uzivaj u osjecaju da se netko koga volis brine o tebi jer znas da je to na kratko i kasnije ces moci jos vise cijeniti samostalnost kad nadjes posao.
    ja sam sretna sto sam dosad -0 otkad sam zavrsila faks - uvijek bila finacijski samostalna, to je velik blagoslov.
    sad sam se sjetila jedne malo tuzne price: prijateljica ruskinja je dosla u ameriku prije 10 god jer je dobila zelenu kartu na lutriji, dovela sa sobom i muza koji 5 godina nije imao pravo na radnu dozvolu ovdje tako da je ona jadna radila 2 posla, u uz to i rodila dvoje djece nakon sto su preselili u usa. dio love odlazio je njenom muzu za`faklultet. on je konacno nakon nekoliko godina poceo radit, radio 1-2 godine, spetljao se s jednom kolegicom i zatrazio razvod. sreca sta je ovo amerika pa mu je sud sad odredio da on mora njoj placat fakultet na koji je upravo krenula. naravno, i alimentaciju za djecu. a njoj se divim jer sve to podnosi - ne sa smjeskom, ali bez kuknjave. kad mi je prvi put ispricala svoj pricu, bila sam iznenadjena jer ona to jako dobro podnosi, i uvijek je vesela, ima aktivan social life, i zbog djece nastoji biti u vrlo prijateljskim odnosima s bivsim.

    avatar

    26.02.2007. (03:29)    -   -   -   -  

učitavam...