Komentari

jja.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • ljelja

    Ipak si ga uvalila:)))

    avatar

    16.02.2007. (22:11)    -   -   -   -  

  • lolina

    svega ima u tvojoj butigi danas;)) kad smo kod kremica , evo ja se nekoliko dana liječim sa
    azena kremom. bole me leđa toliko da me i koža peče,ustvari sad sam kao preporođena , pomogla mi je. mislim da je lanolinska baza sa lavandom i kaduljom.natackam ju i po nosu ,lakše se diše , a i spava. kuća mi je pokošena gripom, svi bolesni , za krepat.
    ehh da dobila sam neku novu kremu za tijelo od lancomea ,neka nova linija kakti prirodna...nije baš nekaj...ne znam sad kako se točno zove,trebala bi gore u kupaonu pogledat...nemrem :))))
    ... i tak the susjed,, veliš ;))) boook! lijep vikend!

    avatar

    16.02.2007. (22:54)    -   -   -   -  

  • lolina

    imam ti ja kolostruma ak oćeš ;))))

    avatar

    16.02.2007. (23:00)    -   -   -   -  

  • idesbeba

    La Mer će pričekat da dobijem na lotu a dotad će dobro doći Ovaj Estee Lauder ruž- taman si moram kupiti neki, inače koristim njihova sjajila ali čini mi se da imaju mentola pa po zimi nisu baš pogodna... Lijepi pozdrav!

    avatar

    16.02.2007. (23:26)    -   -   -   -  

  • jja

    Lolina tko proizvodi tu azena kremu da malo skicnem? Hvala necu kolostruma LOL ...al vidis kakvo blago u grudima nosis ;-)

    avatar

    17.02.2007. (13:45)    -   -   -   -  

  • Lucy

    Cool blog

    posjeti me!!!

    avatar

    17.02.2007. (13:51)    -   -   -   -  

  • lolina

    azena krema je proizvod od mog sad pokojnog susjeda,on je bio travar . imaju obiteljsku firmu; liniju čajeva i tih gluposti , ali ta krema ga je lansirala.sad imamo i rukometni klub azena u 1. ligi. ;))) nema sastav na kutijici. krema je ista godinama , sam kaj se kutijica s vremenom smanjuje;)).... a ...a ona za tijelo nije lancome već lancaster aquamilk. niš posebno,

    avatar

    17.02.2007. (17:46)    -   -   -   -  

  • MENTINA

    hihihihi onda???? THE susjed??? Kako je ispala vecerica??? Kakvi su dojmovi o njemu onako generalno (izuzimajuci vanjski izgled koji te ocito opcinio hehehe) a velis da ima i anoreksicnu curu??? ccccc Trebalo bi ju nasopati i fajrunt :-) Ovaj liker od vanilije mi zvuci suuuuuuper primamljivo, no bolje da ga ne radim jer cu ga morati sama popiti. hahaha
    Glede tvog pitanja o broju postova, to vidis kad na pr. objavis novi post pa ti se pojavi prozor sa pregledom zadnjih nekoliko postova a u jednoj od manjih kucica iznad glavnog prozora pise "broj objavljenih postova" (onda ima "broj spremljenih postova" i "broj izbrisanih postova"). Zelim ugodan i dobar shopping!

    avatar

    17.02.2007. (18:17)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    pa sad, tolke pare dati za kremice... nema koristi... vrijeme ide tak i tak (ili tik-tak)

    avatar

    17.02.2007. (21:21)    -   -   -   -  

  • blond lady

    nadam se da si se lijepo provela u društvu susjeda :)
    ugodan vikend i tebi

    avatar

    17.02.2007. (21:40)    -   -   -   -  

  • jja

    lolina - hvala :-)
    Mentina - vecerica ispala super, dugo su ostali, uzeti cu to kao znak da im je bilo ugodno, a dojam (osim vanjskog) puno se sali, smijali se na iste stvari...ma ugodan covjek skroz ;-). Za liker - kod tebe uvijek ima drustva, sigurna sam da ces imati kome podijeliti liker. Hvala na objasnje u vezi postova
    seoska idila - tak je. Al zna sonu, dokoni pop i jarice krsti...ili tako nekako....
    blond lady - aha ;-) i hvala

    avatar

    18.02.2007. (00:12)    -   -   -   -  

  • dnevna doza života....

    pozdravljam u prolazu, zanimljim tekst (kao i obično).
    moj osobni favorit u zadnje vrijeme je Clinique i drago mi je da vidim da je OK.

    avatar

    18.02.2007. (13:59)    -   -   -   -  

  • jja

    Nije sav Clinique o.k. ima on losih stvari da boli glava, recimo ona 3-odjelni set po kojem je i poznat...ili total turnaround krema, strava.

    avatar

    18.02.2007. (14:47)    -   -   -   -  

  • meredith_sa

    ja, please, u jednom od starijih postova procitala sam nesto o samponima za rast kose. Mozes li me malo uputiti?

    avatar

    18.02.2007. (18:49)    -   -   -   -  

  • Marina kuharica

    opasno ti zavodis susjeda :D....a ovo za sampone ce mi stvarno koristiti. clinique izbjegavam od kad sam od moisturising lotion po licu dobila lisajeve (suhe dijelove koze koji su se prhutali).
    lijep pozdrav, lipa mare.

    avatar

    19.02.2007. (00:02)    -   -   -   -  

  • jja

    meredith_sa - najbolje ti je otici dermatologu jer stvari koje zaista rade idu samo na recept, a sto ti mozes dobiti na recept ne znam, jer ne znam gdje zivis
    lipa mare - jel to novi blog ili novo ruho? Da kao i svaka firma i Clinique ima par stvari za koje se pitam jel su se napili prije nego su ih smuckali....

    avatar

    19.02.2007. (11:08)    -   -   -   -  

  • fotkam, kuham, putujem...

    JJA - to mi je onako, sporedni blog, samo za recepte za klopu. ti isto uvijek imas zgodne recepte pa ako zelis, pridodaj koji :-). lipa mare i dalje ostaje na staroj adresi. evo sad bas ide novi post.....

    avatar

    20.02.2007. (10:22)    -   -   -   -  

  • longya1@hotmail.co.uk

    100% USA owned-and-operated WOW Gold delivery service.We provide Cheap WOW Gold service with fast delivery.You can find free WOW Gold For Sale and mist of pandaria news in our website.you Buy Cheap WOW Gold here.Buy Cheapest WOW Gold with fast delivery online.Buy Cheap WOW Items and get Cheap WOW Items fast delivery from trusted WOW Items For Sale website.Looking for cheap and fast WOW Items.Cheapest WOW Items from our safety online store.The tips to look for Buy WOW Gear online store, find the best place to Buy WOW Gear For Sale on the cheapest prices.one more click to buy WOW Gear cheap,safe.Fast delivery and Low prices!Low price and 100% safe guaranteed GW2 Gold For Sale is waiting for you.Buy GW2 Gold in 100% security guarantee!you can purchase best GW2 Gold now.GW2 Items store to GW2 Items For Sale at lowest price.GW2 Items instant delivery.Get your Cheap GW2 Items products from us.

    avatar

    26.09.2012. (11:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...