Komentari

lonelyangel7.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • jekatisine

    mislim da većinu ljudi nije strah sreće nego nade u sreću
    jer to tako lako može biti slomljeno... pretvoreno u krhkotine...
    što više letimo, pad s visine je kobniji...
    svi oni koji su jednom pali, bojat će se ponovo letjeti...
    bojat će se boli i razočaranja.
    hvala ti.
    velik pozdrav

    avatar

    18.02.2007. (00:58)    -   -   -   -  

  • *shiney*

    maleni andjeo... preslatka je!
    sreća je kao i sve- relativna... slažem se sa komentarom gore... tekst ti je lijep=)
    *puuusa*

    avatar

    18.02.2007. (16:25)    -   -   -   -  

  • mysteryMJvideoclip

    Znam samo da je naša psihologija jebena stvar i teško ju je objasniti.

    avatar

    20.02.2007. (02:59)    -   -   -   -  

  • ...samo anđeli znaju...kako je u raju...

    ej...fora...imas very nice dizajn...navrati do mene..kiss=)

    avatar

    20.02.2007. (17:08)    -   -   -   -  

  • I´m Gonna Live 4ever...

    e hvala hvala hvala...!!!!! tenks kaj si mi dala ideju svrati još koji put! p.s. cool blog
    i p.s. di si me našla?

    avatar

    21.02.2007. (09:32)    -   -   -   -  

  • jekatisine

    hvala ti...
    samo sam došla malo pozdraviti...

    avatar

    21.02.2007. (11:08)    -   -   -   -  

  • OFF RECENZIJA

    Predivan refleksivni post koji zaista tjera na razmišljanje. :) Činjenica je da se ljud boje ( možda je ta riječ prejaka, ali snažno i odlično opisuje to stanje ) sreće. Ja krećem osobno od sebe i uvijek kada sam sretan znam se zabitati i malčice zastati. Mislim da ključ leži u činjenici da bismo to brzo mogli izgubiti... ili... ma ne znam... Bilo kako bilo, zaista lijep post.

    avatar

    21.02.2007. (14:09)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    Odricanje srece.. je jednostavno strah. Bojimo se uzivati i prepustiti sreci..jer uvijek strahujemo da cemo je izgubiti..da cemo biti ostati bez nje. I onda jednostavno kada osjetimo da nam se sreca smijesi otjeramo je sami..svojim strahom .Ali nekada jednostavno moramo taj strah malo smanjiti.. jer sreca zna biti jebeno dobra stvar. I ako cemo mozda u njoj uzivati kratko..moramo joj se prepustiti jer VRIJEDI.

    avatar

    21.02.2007. (19:11)    -   -   -   -  

  • .: mY loVeLY fAIrY WoRlD :.

    imaš 2 blogq!!!!!?!?!?!?!?!?!?!

    avatar

    21.02.2007. (19:40)    -   -   -   -  

  • .: mY loVeLY fAIrY WoRlD :.

    pusaa do čitanaja........btw..hvala na svjetu u vezi slika!!!!!!!!

    avatar

    21.02.2007. (19:41)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    hey!sorry što se nisam prije javila al u zadnje vrijeme sam bila dosta zauzeta
    a i nekak bez volje za bilo čim.jučer mi je sinulo da se trebam promjenit,na bolje
    naravno.prije me nisu dirala tuđa mišljenja(barem ne previše) a sad kad bolje
    pogledam ne želim da me svi mrze.mislim ne mrze me al nemaju ni pozitivno
    mišljenje o meni.teško je biti ljubazan prema svima,teško mi je sudržati se da
    ne pokažem nekome da me ne zanima il da mi ide na živce.prije sam bila sama
    tj. družila se s par frendica.pratio me osjećaj da ne vrijedim ništa i to zbog
    drugih.sad nije tako al mislim da ja drugima činim ono što su meni činili a taj
    osjećaj nije nimalo ugodan.i zahvalna sam onima koji su tada bili dobri prema
    meni,koji me nisu tretirali ko zadnju ništariju,koji su vidjeli ono što drugi nisu...
    a ja postala sam ono što nikad nisam misla da ću postat!mislim da ne mogu
    bit bezobraznija no što jesam.kad god odlučim bit normalna prema osobama
    s kojima se ne družim nešto me jednostavno spriječava i ne mogu a da ne budem
    JA.pogriješila sam u vezi jedne osobe trebala bih se ispričat al ne znam kako
    a ni ne znam kako će to ispast jer se s tom osobom ni ne družim.htjela bih
    joj samo pokazat da sam skužila da sam pogriješila al ne znam jel to uopće
    pametno sorry ak ti dosađujem ni sama ne znam zaš ti ovo pišem
    možda jer si ti prošla kroz dosta toga,možda mislim da me na neki način
    shvaćaš,da mi možeš pružit podršku?ne znam...

    avatar

    24.02.2007. (10:58)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    jel kod tebe sve ok?htjela bih znati jesi li sretna,nitko ne može biti potpuno
    sretan al ne znam kako da se drukčije izrazim...nadam se da jesi,da je pored
    tebe netko tko te voli i koga ti voliš...pussssssssaaa

    avatar

    24.02.2007. (11:01)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Lost in darkness:
    Nemas pojma kako mi je drago sto si se javila....neki dan sam bas pomislila na tebe....i eto posetila si me!:-)Lepo je to sto si odlucila da se promenis na bolje....ali nemoj zbog drugih....promeni se zbog sebe.I meni je ponekad tesko da prema svima budem ljubazna....ali sta cu ponekad uspem da se kontrolisem,a ponekad ne.A sto se tice te osobe.....ako si zaista uvidela da si pogresila....bezobzira sto se nedruzite....slobodno joj pridji i izvini joj se.....kazi joj iskreno kako si pre mislila i da si sad shvatila neke stvari....i da si videla da si pogresila.....to ce ti mozda biti prvi korak ka promeni na bolje....od neceg moras poceti!Nemoj da cinis drugima ono sto nebi volela da drugi cine tebi....neboj se....jednog dana ce sve doci na svoje mesto.Potrudi se da budes ono sto jesi....drugi cete bas zbog toga voleti....a oni koji te mrze nisu ni svesni kakvu priliku propustaju da upoznaju predivnu osobu kao sto si ti!Uvek ce biti ljudi koji ce te povrediti....nastavi verovati samo budi opreznija!
    A sto se mene tice....pa polako sve pocinje da bude ok....treba samo jos neke kockice da se posloze i sve ce biti uredu....moj ti je zivot oduvek bio kao spanska serija....sve se dogadja tako neocekivano....navikla sam na sve i svasta tako da me vise nista nemoze iznenaditi!:-)
    E da i jos nesto....nikad nemoj misliti da mi dosadjujes....zaista si mi draga na jedan poseban nacin....i uvek se obradujem kad me posetis!Pusaaaaaaaa!:-)

    avatar

    24.02.2007. (23:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...