Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • pegica

    evo me došla sam se samo malo odmorit na klupico....hvata me temperatura....a malo odmora tu če mi pasat.....kaputi.....imam jedan crn.....još sam ga danas navlekla na sebe, jer sam u rano jutro peljala moju mopsicu na šetnju....znam..moram odmarat nema šetnje....to mi rekao i doktor al mopsica mora barem piškit...hahah....Rusalka draga....Želim Ti lep večer.....pa se sutra opet javim...poljubček!

    avatar

    14.03.2007. (17:39)    -   -   -   -  

  • rU

    dobro je da si se utoplila, pegice. predahni na klupici, pa nastavi šetnju sa svojom slatkom mopsicom. i čuvaj se i odmaraj, viroze i gripa se znaju iskomplicirati. do sutra!

    avatar

    14.03.2007. (18:15)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    Možda da obučem kaput :)) možda, a možda ne.

    avatar

    14.03.2007. (19:32)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Lijepe moje dame, Pegica i Rusalka...objema rukoljub i poljubček u slatke obraščiće! Ovi kaputi su fantastični, ali, znate što; nije ni ormar od svakodnevice tako katastrofalan kako bi se moglo učiniti...Mislim si kako je bolje, svim gužvanjima usprkos, staviti više od jednog kaputa u njega...Pa neka se kaputi druže...Čavao u zid zabijmo i objesimo kakvu lijepu sliku. Ali ako ćete iskreno, onda ja ništa ne znam.

    avatar

    14.03.2007. (19:39)    -   -   -   -  

  • rU

    slatko grko, možda lijepa jakna, ko kompromis ...hihihiii

    drano, svako zna svoje...ili barem mislimo da znamo od kakve su nam tkanine kaputi skrojeni ...ormar, vješalica il' čavao na zidu ... bitno je da svaki kaput nađe mjesto ...
    ne mislim da je ormar svakodnevice loš, dapače ... no, nažalost ... nije mojem kaputu suđen ...
    a osmjeh je u pjesmi sjetan bio ... možda si to propustio.

    avatar

    14.03.2007. (19:53)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    volim košulju plavu, najviše u izvedbi pokojne Đurđice....i često je slušamo, pjevamo i plešemo moji klinci i ja...da ih samo čuješ kako pjevaju, zavoljeli su Fosile preko mene....a ja, umotati ću se čežnju, veliku i bolnu...znaš, baš sam neki dan pomislila kako se žene vole zagrnuti u odjevni predmet osobe koju vole, kao da s tim predmetom i samu ljubav nose, a njih nikad ne vidjeh da se uvlače u naše majce...večernji pozdrav i osmijeh

    avatar

    14.03.2007. (20:06)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Draga Rusalka, evo maloprije sam vidjela da je kćerkica od Kinawoo-a otvorila blog katarinav.blog.hr i baš sam se nasmijala kad sam je vidjela kako je slatka...e sad, kako ona ima jedanaest godina, koliko imaju tvoje male prijateljice? možeš li ih možda zamoliti da svrate do nje...

    avatar

    14.03.2007. (20:17)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Draga Rusalko, moj naklon, pun poštovanja, kao što se Govinda naklonio Siddharthi...Pjesmica i sličica u e- mailu!

    avatar

    14.03.2007. (20:20)    -   -   -   -  

  • rU

    tixi, žena u muškoj košulji, smatra se kako izgleda seksi ... no On u njezinoj majici, bio bi to malo groteskan prizor ... tako je to u našoj kulturi ...
    no znam da i dečji vole dotaknuti odjeću one koja im je draga, il' staviti nešto njezina u džep ...
    i ja mislim da su đurđicine izvedbe nenadmašne, a plava mi je košulja posebno draga...

    avatar

    14.03.2007. (20:22)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Pa što je to s tim komentarima? Obriši, molim te...a njena adresa je katarinav.blog.hr...

    avatar

    14.03.2007. (20:33)    -   -   -   -  

  • rU

    majstorice, horsy i pinky su koju godinu starije. no, zamolit ću ih da svrate i podrže malenu. a slatka je i prava mala pametnica, kol'ko vidim.

    veselim se, drano. i sličici i pjesmici.

    avatar

    14.03.2007. (20:35)    -   -   -   -  

  • rU

    majstorice, komentari luduju, unatoč remontu. ne brini, izbrisat ću duplikat.
    odoh do curki da ih zamolim za podršku katarinici.

    avatar

    14.03.2007. (20:39)    -   -   -   -  

  • LudaMarta

    Divno, oduvijek volim Nove Fosile - njihove pjesme su bile i ostale evergreeni...
    Istina, ponekad nas neki materijalni predmeti podsjete na neku osobu i zato ih uvijek volimo imati uz sebe...
    Možda jesam preosjećajna, ali ne mogu se ne rasplakati uz ovako lijepe postove... Ne samo zato što me uhvati tuga i sjeta, nego sam i sretna da uvijek postoji netko tko me podsjeti na takve trenutke...
    Pusu i pozdrav šaljem, Marta
    P.S. Sad si mi dala inspiraciju, idem malo skladati :)

    avatar

    14.03.2007. (20:53)    -   -   -   -  

  • rU

    majstorice, sad me vidiš sad me ne vidiš. sad vidim samo jedan primjerak tvog komentara , pa nisam ništa brisala. a curke sam zamolila, nadam se da će se odazvati, no obje su trenutno u blogerskoj krizi, pa su malo i na svojim blogovima ...

    martice, ne smeta ti valjda što te tako oslovljavam, no to činim odmila.
    moj post kao inspiracija! počastvovana sam. i nadam se čuti skladbu, kad bude gotova.
    a suzice obriši, mila. il' ću to ja pusicom uraditi.

    avatar

    14.03.2007. (21:00)    -   -   -   -  

  • rU

    i noćas - novi nastavak Rose.

    avatar

    14.03.2007. (21:26)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Hvala ti, srce si...a ona je tako slatka...
    Ja sam baš umorna, išla sam po nalaze krvi, željezo mi je na minimumu, nije ni čudo da sam sva šljonuta, a onda još to malo kisika nakrcam nikotinom...idem sad malo drijemati uz TV pa u krevet nanati...sad se sjetih jedne pjesmice "oj, krevete divna spravo, tebi kažem zdravo, zdravo..."a sutra čitam nastavak Rose...

    avatar

    14.03.2007. (21:44)    -   -   -   -  

  • °~Ignis art~°

    Ja sam se vec izjasnila po ovom pitanju. Ja cu radije cavlic u ormaru svakodnevnice nego onaj u oblacima. A jos bih manje zeljela onakav cavlic na kojega si ti i onaj koji ti je drag vjesate svoje kapute. Bez uvrede, dakako nisam mislila nista lose. Samo kazem ono sto ti vec i znas.

    avatar

    14.03.2007. (21:48)    -   -   -   -  

  • LudaMarta

    Naravno da mi ne smeta odmilica - meni je martica baš lijepo :)
    Kad skladba bude gotova, rado ću je staviti na blog... Volim skladati, jedini je problem što mi treba puno vježbe da nešto naučim svirati jer sam za to totalni antitalent... Klavir i ja se borimo jedan protiv drugog :)
    Pozdrav, Marta

    avatar

    14.03.2007. (22:00)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Baš se veselim nastavku, a pjesma je prekrasna, sličice također... ne znam što mi se više sviđa...a tvoji čavlići su tako zanosni Rusy...kaputi kao i snovi na njima tako neopterećeno lete u visine

    avatar

    14.03.2007. (22:00)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    je l ti to meni?

    avatar

    14.03.2007. (22:26)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    a ja već mišljah da te začarala kakva zlica ...negdje hihhihih na putu

    avatar

    14.03.2007. (22:35)    -   -   -   -  

  • rU

    majstorice, proljetna malaksalost. tijelo govori - uspori, a mi ga tjeramo dalje.

    ignis, svakom svoje. i svako svoj račun plaća. i svako u čvrstoću svog čavlića vjeruje.
    a ja bez snova ne mogu. kao što znaš.

    martice, glas je tvoj instrument. najljepši od svih instrumenata. a ti i klavir već ćete se naći, ne sumnjam u to.

    vitae, naši lete vitae. unatoč utezima. a ja si krila podrezati ne mogu.

    avatar

    14.03.2007. (22:43)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Sjetila sam se jedne svoje davne želje - da moj i njegov kaput vise jedan uz drugi na staroj vješalici... Pozdrav veliki ostavljam i jedva čekam nastavak priče :)))

    avatar

    14.03.2007. (22:47)    -   -   -   -  

  • rU

    sjedokosi, sebi ... samo sebi.

    vitae, tu sam. račune slažem. cijena je visoka, za takav mali čavlić ... no, ne marim. platila bih je i da je višestruko veća. bez ikakvog predomišljanja.

    avatar

    14.03.2007. (22:49)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ...a i zašto bi ih podrezivala...?????????
    nego ti njih lijepo raširi pa se vini u prostranstva...tamo je čovjek osamljeniji , neshvaćeniji, ali i sretniji... evo ti jedna velika pusa za hrabrost!!!!!

    avatar

    14.03.2007. (22:51)    -   -   -   -  

učitavam...