Komentari

hal.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Wanda

    oni već jesu povijest. ali ih je lipo čitat i takve. a kad si se već javio... bi li meni , antitecnicusu, objasnio što znače oni RSS error u njušilici i da li ih možeš otkloniti a da ne molimo okolo blogere koji su nam na listi da maknu svaki znak tipa & i sl.? thx.

    avatar

    13.02.2007. (12:57)    -   -   -   -  

  • umorni konj

    Dobar post...baš me podsjeti na neka vremena...

    avatar

    13.02.2007. (12:59)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Jako dobro. Tvoj me post vratio negdje dvije godine unazad.

    avatar

    13.02.2007. (13:12)    -   -   -   -  

  • QUEEN OF HORSES

    bok,posjeti moju stranicu

    avatar

    13.02.2007. (14:45)    -   -   -   -  

  • juznjacka utjeha

    covice... osjecam se tako mlado i malo...

    osjecam postovanje gdin... :D

    avatar

    13.02.2007. (19:38)    -   -   -   -  

  • PoZoY

    ma nisi ti dinosaur...samo ja u tvoje vrijeme nisam boravio u ovim virtualnim prostorima pa sada nadoknađujem gradivo...i prčkam po arhivama...tako sam i naišao na jedan tvoj stari tekst koji me se posebno dojmio pa sam povodom njega i dao dotični komentar...
    i da...opraštam... ;-))

    avatar

    13.02.2007. (20:46)    -   -   -   -  

  • SadisticoShy

    imam filing sada da se bloganje mjeri desetlječima:)

    avatar

    13.02.2007. (23:49)    -   -   -   -  

  • Đuro@Pula

    hehe Hale:)
    postoje prvo ižvidžaČi, pa onda predvodnici pa onda (pomalo troma) većina ljudskog društvenog 'krdolikogčopora'...
    ... a kada masa krene, onda je lijepo promatrati što se događa :))

    lijepe dane ti želim Hale

    avatar

    14.02.2007. (01:23)    -   -   -   -  

  • 1000 lica

    jako mi se sviđa komentar o "nečitanom autoru njušilice"... ali mi je drago da te - što dokazuju svi ovi postovi već prvi dan po objavi posta - ljudi ipak čitaju :)) kad smo već kod "čitaju", ili ako hoćeš "chittaju", ne mogu ne biti dosadan - pobogu, a gdje su nastavci?!?!? pa ne možeš nas ovako ostaviti u neizvjesnosti... tko je chitta?!? :)

    avatar

    14.02.2007. (01:35)    -   -   -   -  

  • aquaria

    Ja sam beba dinosaur i volim arhive. Hvala na putokazima! :)))

    avatar

    14.02.2007. (09:44)    -   -   -   -  

  • reginaelena

    sve svoje blogere koje sam čitala i koji su imali link kod mene čuvam sa "počasnim titulama" da se ne zaborave...Trash mi je bila genijalna, Georg je super, Kross također, Trapula je bio odličan, madA ima tu još super raje koja više ne piše kao što je Mezzomariner, Akrap, Barbie itd...meni je žao što stare ekipe nema više i što nismo svi na okupu kao nekada...a bogami i ti si se "ulijenio"...kisssssssssss

    avatar

    14.02.2007. (18:23)    -   -   -   -  

  • reginaelena

    i još nešto...vidim da ti je dizajn onaj koji je bio na početku ako se ne varam...kissss

    avatar

    14.02.2007. (18:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...