Komentari

lonelyangel7.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • *shiney*

    ja planiram tetovažu više od godinu dana... znam točno što želim i gdje, ali odgađam skroz... ma neću predugo, nadam se!
    to je tvoj izbor, ja bih poludjela da mi je to napravio... moja legica ima na bradi i slatko joj stoji... sebi ne bih stavila, na drugima mi je ok ali jedan pirs max! pusa.

    p.s.--hvala na lijepom komentaru:-)

    avatar

    12.02.2007. (01:05)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Ja jako želim pircing na donjoj usni i to planiram uraditi ovog ljeta! Kako imam jebeno lepe i pune usne [nije da se hvalim :-)] ...mislim da će mi idealno stajati. Tetovaža...isto ništa protiv ako naiđem nekad na neku koja mi se jako sviđa....a možda napravim ultra violet koja će se vidjeti samo pod disco svijetlima, a ovako će biti nevidljiva! :-)

    avatar

    12.02.2007. (18:25)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    i da to nije namjerno napravio mogo se barem ispričat i reć da mu je žao...
    Lonely angel ne znam šta da ti kažem,želim ti sreću,znam da si je
    zaslužila isto ko što zaslužuješ i nekoga tko će te bezuvjetno voljeti a
    mislim da ti baš to treba...
    istina je da vrijeme liječi sve rane-ja sam onog dečka prebolila,gotovo
    sam zaboravila što mi je sve značio,tj. nikad neću zaboravit ali više to ne
    osjećam i sad mu samo želim sreću pa makar njegova sreća bila s njom...

    avatar

    12.02.2007. (22:06)    -   -   -   -  

  • lost in darkness

    ŽIVI SVOJE SNOVE,DRUGI ĆE TE UVIJEK POVRIJEDITI TO NE MOŽEŠ
    IZBJEĆI ALI SVAKI PUT KAD PADNEŠ PODIGNI SE I KRENI DALJE
    ljubim te

    avatar

    12.02.2007. (22:09)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Mystery upravu si to za usne....to bi tebi savrseno stajalo,a mislim i da bi ti pircing na obrvi bio super! :-)

    avatar

    12.02.2007. (22:35)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Lost in darkness drago mi je da cujem da si ga prebolela....brinula sam za tebe.Uvek me obradujes kad ostavis komentar.....vidim da me nisi zaboravila kao ni ja tebe!Nadam se da si sad srecna.....i zapamti....nova ljubav ce doci kad se najmanje budes nadala!Saljem ti veliku pusu.....:-)

    avatar

    12.02.2007. (22:40)    -   -   -   -  

  • scrap

    hvala ti na komentaru...
    i ja bi pirs al se fakat bojim,a i tetovažu bi na vratu..a čula sam da to strašno boli...

    avatar

    13.02.2007. (01:33)    -   -   -   -  

  • Maza

    Ajme, taj dečko je fakat bio lud.
    Sumnjam da je bio tako glup da nije znao da se piercing ne smije iščupati... ja bih ga odmah ostavila... stvarno luđak!
    ja se također jaaako bojim svih vrsta igala, i svega što bi moglo boljeti.
    samo, ne volim baš piercinge i tetovaže.
    ciao :)

    avatar

    13.02.2007. (11:54)    -   -   -   -  

  • jekatisine

    hvala na komentaru...
    hm... ja bi tetovažu na leđima, ali me moj dragi odgovara...
    a ne znam...
    mislim da je to trajno i da bi se prije odluke na nekaj takvog trebalo razmisliti
    i ne bih to učinila zbog trenda ili estetskih razloga nego zbog simbolike koju bi tetovaža nosila
    a ne znam još
    vidjet ću
    pozdrav

    avatar

    14.02.2007. (00:18)    -   -   -   -  

  • ...Tinika... =)

    ey...ja volim tetovaže...al nikako da se odlučim između biotetovaže i prave...jer kad ostariš...naborana koža...kak će to izgledat???
    ja bi na leđima, pri ramenu....leptirića...crnog...bez boja...ali nikako da se odlučim...
    Pozz i sretno Valentinovo...

    avatar

    14.02.2007. (09:17)    -   -   -   -  

  • rumeK

    prema ovom sto si napisala mislim da je namjerno bilo to od tvog dečka

    avatar

    14.02.2007. (14:17)    -   -   -   -  

  • .::ANGEL FRIEND::.

    Hvala ti na lijepom komentaru i na komplimentu :)...
    Ovo u vezi tvog posta, mislim daje to namjerno napravio, pošto kako si napisala nije niti reagirao mnogo kad si se počela plakati, već se samo smješio.....
    Pozzz, by i sretno ti valentinovo

    avatar

    14.02.2007. (16:02)    -   -   -   -  

  • Marko =)...

    Sretno Valentinovo =)... Ode dalje sada ima jos dosta vas =)... ;). Pozdraf =).

    avatar

    14.02.2007. (17:34)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    He he... hvala kolegice na lijepim rijeci. U danasnje vrijeme glavno je zivjeti..nepredati se..uzivati..voljeti. Zelim i tebi puno ljubavi u zivotu... Zivi kolegice..zivi... Pozdrav

    avatar

    14.02.2007. (18:19)    -   -   -   -  

  • mysteryMJvideoclip

    Hvala ti amica! :-) I ja tebi želim sretno Valentinovo i puno ljubavi, ...i što je najbitnije da imaš nekog koga voliš da možeš da deliš ljubav....kao ja sa svojim malim slatkim lijepim!
    Pozdrav od mene i mog dečka! :-)

    avatar

    14.02.2007. (18:19)    -   -   -   -  

  • zena_drugog_sistema

    ej...zakon blog.....jako mi se sviđa...možda te stavim u linkove......samo tako nastavi......pusa i to ona metalska

    avatar

    15.02.2007. (08:55)    -   -   -   -  

  • jekatisine

    pa hvala ti...
    mislim na sve koje volim i moram voljeti, no onaj moj mali kutak posvećan je jednoj posebnoj osobi
    dok je on stotinama kilometara od mene riječi su jedino u čemu mu mogu pružiti sve one nježnosti kad ne mogu poljupcem, zagrljajem...
    valentinovo je samo jedan običan dan... baš poput svih drugih... jer svaki dan je dobar dan za ljubav... ali ipak mi je drago da postoji...
    sretno valentinovo i tebi, s malim zakašnjenjem

    avatar

    15.02.2007. (23:14)    -   -   -   -  

  • mysteryMJvideoclip

    hej...da te pitam! Imaš li MSN i webcam......želio bi da se tako upoznamo i da se vidimo...posebno kada dođe moj dragi za 15-ak dana kod mene da se vidimo!??! Ako ne to onda da razmijenimo brojeve mobitela, volio bi s tobom ostati u kontaktu kada odem na more....idemo oko 15.03., i internet ćemo imati dostup samo kad budemo imali vremena otići do nekog internet caffea!!

    avatar

    16.02.2007. (14:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...