Komentari

markething.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • MediaKit

    Čim sam ga pročitao - kačidba postala obavezna. :) Hvala!

    avatar

    11.02.2007. (21:19)    -   -   -   -  

  • happywedding

    daleko smo mi još od brandiranja...
    kad sam čuo priču o Walter Woolfu... ostao sam bez teksta...

    avatar

    11.02.2007. (21:35)    -   -   -   -  

  • knez

    glad u liked it! ...za brandiranje treba stvoriti pretpostavke. Početak je dug ali ako se ima viziju branda onda nije teško!

    ...sad mi je sinulo... evo Našice pucaju na priču o najuređenijem malom gradu u Hrvatskoj i jako im dobro ide :)

    avatar

    11.02.2007. (22:12)    -   -   -   -  

  • Bez!Komentara

    Branding Osijeka... hm... prekratko sam bio tamo da bih otkrio... :-)

    avatar

    11.02.2007. (22:53)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    Nikad bio... ali svakako sam za ovu akciju brandiranja gradova. Turizam to treba. Ima tu mjesta. Vjerujem da ima i tamo. Našice? I meant on cement? ;)

    avatar

    11.02.2007. (23:18)    -   -   -   -  

  • Ninochka

    ovo mi je tek drugi tvoj blog koji sam procitala...svidja mi se, navratit cu opet. Usput si me podsjetio na grad u blizini kojeg trenutno zivim - Ludwigsburg (grad velicine Osijeka u Njmeackoj)- priznajem, nisu tako daleko otisli kao Ameri, ali imaju fenomenalnu ekipu koja vodi racuna bas o tom nekom brandingu grada. Najupecatljiviji dio za prolaznika su otoci (ne znam kako bi ih drukcije nazvala) izmedju dvije prometne trake, na kojima po smjeni godisnjih doba, u tom stilu budu i uredjeni. Trenutno je tu imitacija snijega, psi izmodelirani od drveta kako vuku sanjke. Slika je uvijek impresivna i daje jednu predivnu sliku o samom gradu.

    avatar

    11.02.2007. (23:57)    -   -   -   -  

  • Athena Air

    Brandiranje je sasvim fino krenulo u Varaždinu i Opatiji. Mogli bi se mnogi gradovi ugledati na ta dva.

    avatar

    12.02.2007. (08:14)    -   -   -   -  

  • tomislav kovač

    Možda bi slogan umjesto ovog što sugerira autor mogao biti: "Osijek - grad po mjeri Glavaša" :)
    Hehe, šalu na stranu, meni Osijek inače uvijek budi pozitivne asocijacije, znam dosta ljudi iz Osijeka i stvarno sve sama pozitivna ekipa, a ovo oko "žigosanja" naših regija i gradova - ma kod nas se sve to radi totalno stihijski i bez ikakve glave i repa, to bi trebao biti proces koji uključuje u igru sve moguće faktore koji nešto znače na tim "mikrorazinama" regija i gradovima, a svede se na trabunjanje nekoliko starkelja iz TZ-ova koji niti kuže ništa niti žele skužiti...

    avatar

    12.02.2007. (16:59)    -   -   -   -  

  • knez

    Osijek - grad po mjeri čovjeka je svojevrsan sloga koji postoji već dulje vrijeme, ne znam tko ga je prvi upotrijebio ali nikada nije bio "službeni" jer službeni niti ne postoji. Mediji su izuzetno važni u kreiranju imagea grada, a sve što se o Osijeku zadnjih mjeseci baljezga na TV-u ne ide nam u prilog ni najmanje, a kad pogledate zapravo koliko nas zbilja interesiraju kojekakvi "političko-ratni-prepucavački sudski slučajevi"?

    Osijek zbilja je po mjeri čovjeka - ima sve što ima veliki grad a ima duh malog grada. Imam ja i jedan bolji slogan koji prati ovaj ali vam ga ne smijem odati - još ;)

    avatar

    12.02.2007. (19:44)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    Osijek nikada neće biti Ocek. To je po meni bio najjači slogan..onomad. Doduše, nije više upotrebljiv. Osijek, grad koji osjeća. ? :) // Ne znam, ja gubim strpljenje sa svim tim promjenama koje udaraju u zid, a zidu ništa. Počinjem tražiti tanje zidove. Uh, možda da ga zaobiđem? Ili jednostavno otvorim vrata.

    avatar

    12.02.2007. (23:52)    -   -   -   -  

  • knez

    evo me upravo iz Vukovara :) to je grad s dušom! i osjeća se svuda... iako sam većinom bio u autu jer kiša cijeli dan lijeva ko iz kabla. Sjećate se slogana tj nekakvog loga Vukowar? To je imalo snažnu poruku...

    A što se Osijeka tiče, kažem imam jedan odličan slogan koji sam smislio prvi tjedan kada smo se i mi na poslu bacili u brandirajuće vode ali dok se ne pojavi na službenim materijalima TZ-a moram šutit ;) Iako ni ti s "osjećajima" nisi daleko!

    Treba mi rakija! Svi su bolesni! Pozdrav iz Osijeka!

    avatar

    13.02.2007. (16:10)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    Ne da sam daleko... Nego... Da Glavaš i Đapić čekiraju blogove tražeći negativan PR, sad bi došli ovdje, pogledali 2 komentara poviše i mrknuli lokalni slogan desetljeća. ;)

    avatar

    13.02.2007. (22:58)    -   -   -   -  

  • knez

    hmmm... Glavaš... on je bio važan za jedno razdoblje Osijeka a sada novinari izvlače prljavi veš i previše nas bombardiraju više - manje ne važnim pojedinostima koje nisu na "ponos i diku" nikome. Ok upozorit na problem ali imamo i drugih vijesti iz Slavonije.

    Evo u Baranji uskoro počinje s radom prva tvornica eko-plastike (od kuruze) u ovom dijelu Europe, grad ulaže veliku lovu u uređenje ulica i trgova, a osječki gradski prijevoz uskoro postaje prvi "pametni" javni prijevoz putnika u Hrvatskoj - prepaid bezkontaktne kartice i praćenje vremena i položaja tramvaja! Već sada putem WAP-a na mobitelima može se dobiti sve informacije o polascima.

    Tako da kad bi novinari htjeli imali bi puno štofa za izvještavanje. Ovako Osijek u vijestima dobiva puno prostora ali kakvog? A ima i drugih gradova u kojima se radi puno lijepih stvari a koje poprati samo kakva lokalna TV i općinska web stranica.

    Bem`ti sad bi mi na lakat izašao moj novi slogan :))))

    avatar

    14.02.2007. (15:30)    -   -   -   -  

  • deedee - walking contradiction

    dakle, opet pišeš?
    a meni je tvoj brat rekao da nemaš vremena...

    avatar

    15.03.2007. (17:50)    -   -   -   -  

  • MediaKit

    Brat je bio u pravu. ;)

    avatar

    26.03.2007. (16:12)    -   -   -   -  

  • DeeJay - Dance House Music Blog, Makedonija,muzika

    Zdravo!

    Ja sam iz Vratnice (Makedonija) i upravo treba da mislimo na brendiranje. :)

    Ipak, u nasoj blizini se nalazi Tetovo (valjda ste culi o njemu).
    E, pa Tetovo se moze nazvati - "grad jabuka i pasulja". ;)
    *** Tetovsko jabolko - Tetovski grav (Tetovska jabuka - Tetovski pasulj) --- najsladji na planeti!!! :)))

    Pozdrav,
    DeeJay

    avatar

    08.06.2007. (01:48)    -   -   -   -  

  • Kakerbuff

    9wWEwL Hi Rabzebuddy! Google.

    avatar

    29.01.2008. (06:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...