Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Avina veš mašina

    lijep je jako :)

    avatar

    10.02.2007. (13:14)    -   -   -   -  

  • Uzmi me nočas

    Prekrasni psi...
    pozz...

    avatar

    10.02.2007. (15:55)    -   -   -   -  

  • marina

    Evo da se javim! Ben je jednostavno preljep! Navrati!

    avatar

    10.02.2007. (19:41)    -   -   -   -  

  • love4dogs

    Bok! Napokon si napisao post... I post ti je odličan! Naravno da moramo šetati svoje pse!
    Ben ti je prekrasan,ali to sam ti napisla milijun puta,pa onda...
    pozzek!

    avatar

    11.02.2007. (15:45)    -   -   -   -  

  • ...IvOnA...ZlO

    prelip je ben...meni se pas danas skoro potuka s jednim...prisrala san se...al fala bogu nije bilo nista...aj super post...pozzz

    avatar

    11.02.2007. (20:55)    -   -   -   -  

  • Robeeeerta

    aleluja pa ti si napisao novi post,........... padat će pseća hrana sa neba ........ nemrem bilivit ..... a eto ja imam trenutno 10 pasa , a prije sam imala afganistanske hrtove jedno 12 komada ......... možda bacim sliku na blog pa vidiš ......pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz..............

    avatar

    11.02.2007. (21:35)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    Znala sam! Nisi rekao za koga je Doberman :)
    A da mi jednostavno kažeš u komentaru?
    ja bi šetala psa i 4 puta dnevno da imam jednog... ajd... imam novi post, to je ono glavno što sam ti htjela javiti...
    A sad... što se mužjaci ne pišu bez i?
    Ok! Opet sam počela ispravljati! Neka me netko zaustavi!!!!
    Sorry... čujemo se... pozz

    avatar

    12.02.2007. (16:36)    -   -   -   -  

  • LyDeea

    I za koga je Doberman na kraju?

    avatar

    13.02.2007. (11:07)    -   -   -   -  

  • Jana

    SLAZEM SE S TOBOM,LJUDI NE ZNAJU SA SVOJIM PSIMA I ONDA SU NEODGOJENI,TAKO ISTO I DJECA...

    avatar

    13.02.2007. (15:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...