Komentari

jja.blog.hr

Dodaj komentar (28)

Marketing


  • fotkam, kuham, putujem...

    a jesi li ti to namjerno ? da imas dobar izgovor ici kod susjeda na vruci caj ;-) ??? i ja bih tako da su mi susjedi zgodni.

    avatar

    09.02.2007. (19:04)    -   -   -   -  

  • Zvrk

    Ja bi ovakve suvremene vlakove u Engleskoj, ali toga ovdje nema , a reguralno kasne.
    Za zgodnog susjeda ti zavidim!

    avatar

    09.02.2007. (19:06)    -   -   -   -  

  • jja

    Ja napisem poveci post a one se bas za susjeda zakvace, pohotnice jedne LOL.

    avatar

    09.02.2007. (19:16)    -   -   -   -  

  • Chicago Chick

    eto, ja nisam ni primjetila susjeda u postu! a to samo zato jer mi je nakon slika odmah zapeo za oko komentar o susjedu pa sam isla citat iz pocetka da ga nadjem. sad ti znam post skoro napamet :)))

    avatar

    09.02.2007. (19:48)    -   -   -   -  

  • Kalista

    Ogledalo je divno, izlet u Berlin isto tako, susjed vjerujem da je isto divan:), Underground sam gledala dosta davno, kako to da ti je tek sada dopao u ruke? A za ovaj drugi film Fräulein, nisam ni znala da postoji, hvala na info, idem sada pogledati! Dativ ist dem Genitivi sein Tod ist dosadnoooooooooooo, kupila sam prva dva dijela i igru (zajeb stoljeca), i nekako sam razocarana komercijalizacijom citave ideje. Sve se svodi na sakupljanje novinskih (i ostalih tiskanih i inih medija) jezickih nedoumica i gresaka. Nakon drugog nastavka mi je postao naporan.

    avatar

    09.02.2007. (19:49)    -   -   -   -  

  • jja

    Atlantik - dobro da ti nisi spomenula susjeda ;-)
    King of Queens - u Zgb-u sam se kretala u krugovima koji se ne pale na takve filmove, a ovdje ima jedna ex-yu grupica pa smo razmijenili tko je sto imao doma (ja njima: tko pjeva zlo ne misli itd.). Nisam znala da igra postoji, a knjiga - da bas na to se svodi. Ja sam jos u fazi usavrsavanja jezika pa knjigu smatram pedagoskim sredstvom, zabavom vec manje.

    avatar

    09.02.2007. (20:22)    -   -   -   -  

  • lolina

    lijep berlin , krasan okvir , al gdje je slika susujeda ?!? škrtico ;))))

    kusturicu više nemrem gledat. iz principa , od kad se zove nemanja . zadnje sam gledala crni mačak beli mačak i šlus sa emirom.

    avatar

    09.02.2007. (20:46)    -   -   -   -  

  • jja

    lolina samo za tebe odsad kupim novine iskljucivo s foticem, za slucaj da se opet samozakljucam ;-). Radi u nekoj specijalnoj postrojbi, brijem da su tam svi takvi. Nego - kakav nemanja? Nemam pojma, ajde me uputi.

    avatar

    09.02.2007. (21:50)    -   -   -   -  

  • blond lady

    jedino to žalim što nisam posjetila ni jedanput Berlin dok sam živila u Njemačkoj ali možda jedanput u životu ipak posjetim iako u to baš i nevjerujem jer ima jako puno mjesta koje želim vidjeti prije nego što bi otišla kao turist u Njemačku ali život je dug nikad se ne zna...
    pozdrav, želim ugodan vikend i misli na svoju dijetu :)

    avatar

    09.02.2007. (22:25)    -   -   -   -  

  • lolina

    ahhh emir kusturica je promijenio ime u nemanja , i nacionalnost . o javnim politički obojenim izjavama 90' i sada neću ,ali tip je fuj ljiga sve najgore.dobar u režiji , drek u karakteru i životu. kaj da velim ...prostačko primitivno pljuvanje po fah kolegici Jasmili Žbanić,onoj koja je snimila film o ženama s grbavice i dobila medu u berlinu , mislim. grozan tip, uostalom taj više nebu snimil niš spomena vrijedno.

    avatar

    09.02.2007. (23:05)    -   -   -   -  

  • Kalista

    @JJA:Sto se tice faze usavrsavanja jezika, i ja sam jos u njoj i ostat cu dozivotno! Ali je knjiga ipak dosadna, jednostavno sam nakon nekog vremena popunila kapcitete i svi su mi se moguci primjeri pobrkali...mozes ju koristiti kao lexikon, ono pogledati ako ti nesto treba, a u nedoumici si kako se pise....

    avatar

    10.02.2007. (03:11)    -   -   -   -  

  • newyorcanka

    wow, koliko tema za komentirati... nasi vlakovi su bogu za plakati, cak ni acela nije bas impresivna. zato ljudi ovdje uvijek lete. u berlin su vec dugo zelim ici, ali dobijam konfliktne izvjestaje. hm. ja sam isto zadnje gledala kusturicin crni macak, beli macak u nyc. bio je katastrofalno preveden i ja sam jedina u dupko punom kinu umirala od smijeha jer sam jedina razumijela sto govore. moj tadasnji decko je mislio da sam na skroz pukla jer se smijem kad nikome drugome nije smijesno. a, za susjeda sam pomislila bas isto sto i lolina: sve drugo nam stavlja slike, a ovo?? (btw, ja sam se samozakljucala u nekoliko navrata, jednom s kolicima punim namirnica iz ducana i malim djetetom, drugi put s temperaturom 41 i upalom pluca... a nemam zgodnog susjeda da me spasi!)

    avatar

    10.02.2007. (13:06)    -   -   -   -  

  • jja

    lolina - hvala, nisam to znala. A Grbavicu sam gledala proslo ljeto ovdje na filmskom festivalu i dobar mi je film.
    King of Queens - ajmo se sloziti da je TEBI knjiga dosadna. Da je svima dosadna ne bi prodali u skoro dva miliona primjeraka. Mene zapravo zaprepascuje koliko malo Nijemci znaju materinji jezik.
    newyorcanka- kakve konfliktne izvjestaje, ne kuzim? No da, takve filmove gledati u prijevodu je gotovo pa suluda misija...kaj se susjeda tice, nisam ni ja imala u proslom stanu, kaj mislis zasto sam se bas ovjde uselila ;-))

    avatar

    10.02.2007. (19:46)    -   -   -   -  

  • tyche

    ajde da jos netko ima pidzamu na ovce, ne samo ja! / *** u mojim godinama *** / LLOLL imam i tri prasica, pijane patke u obalnoj strazi, jos imam na medvjedice, manje, vece i na miseve...i ama bas niti jednu zavodljivu cipkanu satensku svilenu prozracnu zenstvenu fatalnu kombinaciju : sad sam malo mirnija - uvijek me je zderala spoznaja da kakva sam ja to uopce fatalna zena u spavacoj sobi?

    avatar

    10.02.2007. (21:32)    -   -   -   -  

  • jja

    Imam ja i fatalnih (agent provocateur i ine) al te kupuje on, a i ne nose se bas svaki dan. To oblace svaki dan samo one savrsene ;-). Iako - najfatalnije smo kad se skinemo ;-).

    avatar

    10.02.2007. (21:51)    -   -   -   -  

  • newyorcanka

    @jja - za berlin mi pola ljudi koji su bili vele da je fantastican, druga polovica da je grozan. pa sad nek si ja mislim...

    avatar

    10.02.2007. (23:59)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Volim putovanja, pa i iz druge ruke. Okvir je baš ono na šo sam mislila kad sam se davno pitala kako ćeš razbiti stilsku "hladnoću" :))) Yesss!

    P.s. Baš se pitam je li Nemanja obavio i plastičnjak pa obnovio prepucij??? Zločesta sam!

    avatar

    11.02.2007. (08:17)    -   -   -   -  

  • tyche

    pidzosi - je li infantilno predloziti natjecaj za najcool pidzos na blogu tipa na ofce? pa uslikas i skeniras i posaljes da svi vide? hmmm.. ja moram priznati da sam luda za otkacenim pidzosima sto malo ljudi zna i kratkim pamucnim carapama na sve moguce uzorke- s prstima i bez, prugicama, cvjeticima, likovima iz crtica - sto je moja opcepoznata deformacija - obzirom da sam imala dress code na poslu raja je urlikala kad bih neoprezno sjela, prekrizila noge i ispod hlaca odijela provirile zokne na kojima je bio kojot mirko s. zlikovski, cvjetici, tufne ili prugice u duginim bojama.

    kusturica- gadi mi se...zao mi je, poznavatelji finesa i kvaliteta filmske rezije i stovatelji njegovog lika i djela - od samog pocetka sam tvrdila - sve je u marketingu... a on ima za sto biti vjeran staroj jugi koja ga je siroke ruke promovirala - primjer : da se netko dosjeti razmazati drek po slikarskom platnu u vise nijansi, poskropiti ga jeftinom bosanskom rakijom, platiti skupe kriticare i dati dobre novce za marketinsku kampanju, proglasiti to novim trendom u umjetnosti i necim revolucionarnim, APPPPSLOUTNOOO DRUKCIJIM i praaavim osvjezenjem na likovnoj sceni... posebnom nadarenoscu i osjecajem za prikaz BITI ZIVOTA i besperspektivnosti nase probave komparirajuci to sa misaonim procesima koji se natopljeni rakijom kao simbolom surovog zivota dogadaju u okruzenju autohtonog egzoticnog bosanskog/srpskog/planinskog/tkoznagdjeboguizanoguprimitivnog povijesnotragicarskog mentaliteta ... ah - i drek je surova zivotna cinjenica ali nam ne pada na pamet uzivati u prikazu istog - meni je slican model vezan za kusturicu - on je u svoje vrijeme progovorio drugacije na filmskom platnu u staroj jugi, tako se probio van, vani je za filmski svijet bio nesto drukcije i cista egzotika , njegove ekspresije i biranje tematskih sadrzaja, njegov lik i djelo, njegovi istupi, njegova zivotna filozofija, njegova ORIGINALNOST I POSEBNOST - oprostite, ali meni se to sve gadi - gadio mi se i prije nego li je napravio za vrijeme rata to sto je napravio... ne mogu reci da sam osim prvih revolucionarnih djela gledala nesto puno od njegovih uradaka, samo isjecke, osvrte i kritike, i uz rizik da cu dobit pokudu da sudim neutemeljeno - opet tvrdim da kusturica uopce nije dobar za iciju mentalnu higijenu... il meni osobno ne pase takav tip pervertitnog oslikavanja zivota, niti takav tip humora - nikad mi nije bilo smijesno gledati niti mr beana - bio je megapopularan, a meni se grstilo na nj jer mi je sve skupa izgledalo kao ismijavanje nesmijesnog retardiranog celjadeta u poluretardiranom humoru za neretardirane ljude.

    avatar

    11.02.2007. (10:07)    -   -   -   -  

  • tyche

    i jos objasnjenje na mom blogu kolko sam kivna na kusturicu i zasto LLLLOLLLL
    nisam mogla odoljeti da ne dopisem...

    avatar

    11.02.2007. (12:26)    -   -   -   -  

  • jja

    newyorcanka - vjerojatno su i jedni i drugi u pravu ;-), grad je pun kontrasta (bas kao i new york) i naravno sve zavisi od kuta gledanja. Ja nekako mislim da bi ti se ipak svidjelo...ajmo jendom u shopping tamo :-)

    ljelja - a da mi tek vidis zastore, jest da su kostali ko svetog petra kajgana, cista svila, quaste jos trazim, ali kad bude gotovo, spavaca ko cukar, hitim ti onda slike na mail.

    tyche - ja se i furam na stil koji mi dozvoljava te lude carape, samo one gdje je svaki prst za sebe ne volim, naime u tima se obavezno smrznem, a da ne kazem da mi treba godisnji da ih pospana ujutro navucem LOL. Zamisljam te u poslovnim situacijama s carapicama i smijem se.
    Zanimljiv osvrt na Kusturicu - da ovdje je i medju domorocima popularan jer ih fascinira ta cigos muzika i svijet takod rugaciji od njima poznatog.

    avatar

    11.02.2007. (13:13)    -   -   -   -  

  • ljelja

    jedva čekam :)))

    avatar

    11.02.2007. (17:41)    -   -   -   -  

  • MENTINA

    u svabiji sam bila samo tri puta i to kratko (Wiesbaden, Mayen i Muenchen) a ova berlinska stanica izgleda SVEMIRSKI! Pogubis se tam.
    Okvir je predivan!!!! Fakat klasa!!!
    Kusturicu nemrem smisliti pa ne bih gledala niti jedan njegov film pa da bas napravi najbolji film u povijesti a Karanovicka mi isto tako nije bas prirasla srcu.
    A domaca klopa (ajvar, kulen, sir i ine delicije) mi definitivno budi sva osjetila a i sjecanja!!!
    A zadnje opisana scena mi je fakat kao iz filma...zgodan susjed, ti u pidjami....HMMM HMMMM HMMM ?????!!!!! :-) :)))) ne cudim se muzicu kaj nije bio odusevljen tvojim obracanjem istom i pitam se i ja kaj nemate drugih susjeda osim njega hahahaha :-)
    I pridruzujem se onima koji traze sliku doticnog hehehehe

    avatar

    11.02.2007. (18:20)    -   -   -   -  

  • jja

    Zene pa dajte se uozbiljite LOL. Lolina hvala na pohvali za spigl, da na kolodovoru se skoro pogubis, ja sam u zadnji trec sa shopping ulovom trcala na vlak i to dvaput se rastrcala u krivom smjeru. Za susjeda - najavio se na pizzu u petak, pa cu fotkati, ali kao sto i pretpostavljate ne bi bilo fer da mu fotke ovdje nalijepim. Mozda da ga napijem dingacem pa dam da potpise da moze? Da kazem da cini drustveno korisnu stvar... Bio je malo prije kod mene da se dogovorimo kad nam pase, a ima aftershave neki mocni, kad je izasao, a after shave ostao jos pola sata, kaze zakoniti - ovaj ko da je parfumeriju opljackao! LOL a ne pa nije ljubomoran....

    avatar

    11.02.2007. (18:24)    -   -   -   -  

  • SEXY MAMA

    okvir je ludilo...zaista pre pre dobar...a stvarno ta socna prica i onda nema slike...;))..uh uh...a piđamica zvuči baš slatko...a i slatko je kako je muzic ljubomoran..mene bi moj pojeo:))

    avatar

    11.02.2007. (22:30)    -   -   -   -  

  • Madame Syrin

    moje pitanje nema veze s postom no mislim da bi mi ti mogla najprije dati odgovor... gdje se u zg može nabaviti keramička pegla za kosu... tnx :)

    avatar

    12.02.2007. (00:45)    -   -   -   -  

učitavam...