Komentari

rusalka.blog.hr

Dodaj komentar (51)

Marketing


  • lazy daysleeper

    Hehe, oko moje plavo i garavo. :)

    avatar

    12.03.2007. (11:27)    -   -   -   -  

  • rU

    lazy

    Oko moje plavo i garavo,
    dosta si mi svita izvaralo.

    Misečino i ti puno znadeš,
    samo pazi da me ne izdadeš.

    Lipo ti je kad tambura bije,
    još milije, kad se dika smije.

    Al je lipo ljubit u šljiviku,
    dole trava, gore šljiva plava.

    Sinoć naši diku spominjaše,
    a moja se usta nasmijaše.

    avatar

    12.03.2007. (11:32)    -   -   -   -  

  • prorok

    Da baš tako voljeti jako se može i garavuša ali i plavuša, pozdrav ostavljam.

    avatar

    12.03.2007. (11:49)    -   -   -   -  

  • rU

    savršeni diplomat, prorok.

    avatar

    12.03.2007. (11:53)    -   -   -   -  

  • lazy daysleeper

    Ova obrada 'Something Stupid' je naprosto GENIJALNA! Također postoji (drugačija) verzija Mire Ungara i Tereze, ali ovo je TO!

    avatar

    12.03.2007. (12:06)    -   -   -   -  

  • fanny

    Evo i mene konačno na red za kompom. Jučer je Zmaja provela cijeli dan ljenčareći i na kompjuteru. Kako preko tjedna ne stigne, ostavila sam je da se malo izdovolji. No u zaostatku sam. Sad sam pročitala tvoje postove unazat i opet ustanovila da - sva ta tijela kao da "svijetle". Divota...volim klasnično slikarstvo, jer tu nema "muljanja" - ili ti ide ili ne.
    Naša Martica još nije svijesna, sva je euforična, baš sam vesela zbog nje. Kroz nju nekako proživljavam ono što sam ja propustila razviti. No sad se veselim - slušajući druge...
    Volim kosu boje meda sa blond pramenovima, to mi je efektno, a vidim nešto slično kod tebe, a oko plavo - kao različak :)
    Pozdrav iz sunčanog BJ :)))

    avatar

    12.03.2007. (12:06)    -   -   -   -  

  • rU

    lazy, i meni je "legla" ... a riječ iz naslova ionako se veže za plavuše ....;)))

    fanny, i meni je drago figurativno i klasično. slažem se s tobom - tu se ne da muljati.
    ja sam kao dijete bila jako svjetlokosa, skoro bijela ... a sad dodam koji svjetliji pramen ...
    a oko, znade biti i sivo i zeleno ... ovisno o garderobi ... i raspoloženju...

    avatar

    12.03.2007. (12:19)    -   -   -   -  

  • vedjak

    Hop! Žica, žica, žica, drma mi se kabanica! Dobar dan poštovana plavušo i profinjena dušo!

    avatar

    12.03.2007. (12:34)    -   -   -   -  

  • rU

    dobar dan, drano
    Hej, žica, žica, žica, drma mi se kabanica!

    il' u prijevodu Hey, wire, wire, wire, My raincoat is shaking!
    k'o što veli blogerica na blogu Moj život : http://moj_zivot.bloger.hr/

    avatar

    12.03.2007. (12:44)    -   -   -   -  

  • finding myself

    zar nije erato muza ljubavne poezije? :P

    avatar

    12.03.2007. (12:48)    -   -   -   -  

  • kora-kri

    Prvi put cujem i gledam ovu izvedbu sa Anjom Sovagovic. Svidjela mi se, ona je velika umjetnica, kao i njen otac.
    No da te nesto pitam: je li tebi bolje? Jos na bolovanju? Cekamo srijedu? I tada ce ama bas sve proci!!!
    Pusa.

    avatar

    12.03.2007. (12:58)    -   -   -   -  

  • rU

    u pravu si, finding myself. a ja tako volim zvati vitae, jer ona prelijepu ljubavnu liriku piše.

    kora, voljela sam starog Šovagovića ... oličenje slavonskog mentaliteta ... na površini miran, a u dubini ...
    u srijedu ujutro idem na kontrolu ... a popodne i lijek stiže ... tako da ću sasvim sigurno - ozdraviti.

    avatar

    12.03.2007. (13:09)    -   -   -   -  

  • misko

    Evo i mene na klupicu ...
    Jel bolje sa zdravljem? Ja sam postao neuništiv!

    avatar

    12.03.2007. (13:23)    -   -   -   -  

  • rU

    bolje mi je misko, možda ću čak ... sredinim tjedna ... i ja pomisliti kako sam neuništiva ...;-)

    avatar

    12.03.2007. (13:33)    -   -   -   -  

  • necutako

    tamburice, pisma u boci, goluzdrave kupacice....veselo.....bit ce da si ti ipak ozdravila..:)

    avatar

    12.03.2007. (14:00)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    ne, ne , ne i ne...ma koja te plavuša spopala...ti si vila veselih pramenova boje najslađeg meda...a kad ja kažem da je tako, onda i jest tako....; )))))

    a sada veliki pozdrav tebi, klupici i svima koji su na nju na trenutak sjeli, hitam dalje, drugom hobiju....gnječenju i modeliranju.....mah mah

    avatar

    12.03.2007. (16:02)    -   -   -   -  

  • rU

    necutako, djelomično sam ozdravila, no još uvijek prilično škripljem i kašljem.

    medena i raščupana? OK, tixi.
    modeliraš? glinamol, glina, fimo? ja bih voljela imati pećicu za keramiku.

    avatar

    12.03.2007. (16:34)    -   -   -   -  

  • piskaralo Tixi

    fimo poput onih koje sam ti poslala...a pećica, i ja bi, ali joj je cijena nažalost astonomska....

    avatar

    12.03.2007. (16:39)    -   -   -   -  

  • rU

    mogu se, koliko sam čitala, tixi, i u rerni sušiti.
    a ja prije pravila minijaturne figurice od glinamola ... jaslice, košare s mačićima, časne sestrice, dječje likove, žabe, kornjače ... i bojala ih. a sad se spremam praviti žbice od fimo mase ... kad nađem vremena ... a toga ni na vidiku. kobojagi sam na bolovanju, a stalno radim, sve osim nastave... upravo neke recenzije pišem...

    avatar

    12.03.2007. (16:53)    -   -   -   -  

  • Viola (sul palco)

    klupica....evo sjedim....
    ja sam brineta...nas niko ne voli :((((

    avatar

    12.03.2007. (17:02)    -   -   -   -  

  • Majstorica s mora

    Ja sam samo sjela postrance na klupicu, jer već jurim kod fizioteraputice...to je ludo kako uopće ništa ne stižem, sad sam stigla, jela, ispeglala preostalo i odmah dalje...opet ću postaviti onaj post s pitanjem "kako vi sve stižete?"...pozdrav tebi i ostalima, pa se vidimo za večerom, šta kažeš, zmajka možda sprema neku "domaću hranu"...

    avatar

    12.03.2007. (17:32)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    ..pozdrav spori .. ma svi samo trčimo, al' sam sad sjela i odslušala oba tvoja odabira današnja...mmm baš volim glupe izjave, a ti ?
    ahahahahahh

    avatar

    12.03.2007. (18:06)    -   -   -   -  

  • rU

    viola seys, who said something stupid like this?
    uostalom, to je samo boja kose ... danas se može kupiti, pa mnoge cure biraju biti baš brinete...i izgledaju super.

    majstorice, i ja se pitam. sjedim i dovršavam neke recenzije, uvijek je sve trebalo biti gotovo još jučer ... stalno imam osjećaj kako tu trku gubim ... ;(((

    vitae, a ja ih se pomalo bojim ... i čuti ... i izreći

    avatar

    12.03.2007. (18:16)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Ma uvijek ih je lijepo čuti, ali osobno i više volim to izreći - djelima...

    avatar

    12.03.2007. (18:19)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    onaj prvi song ..ha ... dirne u drugi kromosomski niz- onaj nasljedjen po tati ..ahhh pa probudi sjećanja na vesele svadbe od tri dana i kumstva ...treba imati kondicije, a tako dugo nisam vježbala hahahah

    avatar

    12.03.2007. (18:21)    -   -   -   -  

učitavam...