Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • ...jedna duša slomljena...

    Prelijepo!! Kopirala sam si :))) Nadam se da se ne ljutiš. BTB

    avatar

    09.02.2007. (08:23)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    prekrasno..istinito...

    "Ovo vrijeme je sporo za one koji čekaju,
    vrlo brzo za one koji su prestrašeni,
    vrlo dugo za one koji oplakuju,
    vrlo kratko za one koji slave.
    Ali, za one koji vole, vrijeme je vječnost."- doslovno...

    avatar

    09.02.2007. (09:51)    -   -   -   -  

  • ona koja korača

    Ajmee, stvarno suuper...
    Jedna od najlijepših pjesama na koje sam na blogu naišla..
    Veeeliki poozdrav :)

    avatar

    09.02.2007. (10:48)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    Nema ni mene, draga moja, vrijeme mi curi, ja ga hvatam, nekad više - nekad manje uspješno.. Ovo čitam navečer, a sada ostavljam trag u tvojoj uvali uz pjesmu galebova...

    Sve dobro, vikend je tu, možda bude mirniji nego ovi dani :))

    Pusa i osmijeh :))))

    avatar

    09.02.2007. (13:56)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    pokušala bih izdvojiti par stihova, al teško ide. jednostavno, ovo je odlično! već printam...
    možda ipak:
    ''Voli me kada najmanje zaslužim zato što
    te tada najviše trebam.''

    i: ''ima ljudi koji se jednostavno pojave u našem
    životu i obilježe nas zauvijek.'' - podsjeća me na mnoge drage ljude.

    just perfect.......
    pozdrav!

    avatar

    09.02.2007. (19:03)    -   -   -   -  

  • posoljeni zrak

    ali ima ljudi koji se jednostavno pojave u našem
    životu i obilježe nas zauvijek


    Samo to.... a sada vidim da je to netko prije mene izdvojio... meni valjda ovo trenutno najviše govori....
    Drago mi je da takvih ljudi ima i u mome životu... Pada mi napamet... mogla bih post o tome.. nemam nekako inspiraciju.. Ovo bi moglo biti to....

    Pusa, draga Galebice, ugodan vikend i sve dobro :)))
    od mene neka do tebe doputuje....

    avatar

    09.02.2007. (21:19)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Ovo vrijeme je sporo za one koji čekaju,
    vrlo brzo za one koji su prestrašeni,
    vrlo dugo za one koji oplakuju,
    vrlo kratko za one koji slave.
    Ali, za one koji vole, vrijeme je vječnost.

    ovo je bilo sasvim dovoljno za pjesmu....mislim da cu ovo isprintati i staviti da citam s vremena na vrijeme, iznad radnog stola, jer ovo je tako istinito i lijepo receno...lijepu i ugodnu vecer ti zelim...

    avatar

    09.02.2007. (21:29)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Uvijek me tvoj blog sa svim onim što je na njemu duboko takne i raznježi!
    I ja ću se vraćati po još malo ove glazbe u stihu!

    avatar

    09.02.2007. (23:34)    -   -   -   -  

  • zrno gorušice

    Najljepša su prijateljstva koja ne daju vremenu da ih pregazi....

    avatar

    11.02.2007. (19:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...