Komentari

mysterymj.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • universalis

    ej superrrr ti je onaj blog s wideima :)))))

    avatar

    07.02.2007. (00:17)    -   -   -   -  

  • Tajanstvenost

    Je.. treba cijeniti zivot. Kao ti i ja sam se par puta nasao u takvim situacijama da sam mogao lako izgubiti ono sto mi je najvrijednije.. kao sto znas imali smo slicne situacije.. ali dobro smo prosli, a tako lako smo mogli postati gozba crvi. Nego, sjecam se jednom kada sam se sa starcima vracao iz madjarske i na putu..gledam ja kroz prozor i vidimo mi padobrance..rekoh ja starcima stanimo.. ono cijelo nebo sasreno. a u jednom trenutku vidis kako jedan padobran nije dobro otvoren i tip pada nevjerovatno brzo... nas troje gledali smo kako lik pada u smrt..nema mu pomoci. Ostali padobranci samo gledaju,nemogu nista.. a on pada na njivu.. nevjerovatan prizor. Neciji zadnji trenuci,nemozes mu pomoci.. gledas njega, mislim u sebi..kako je tek njemu. Zna da mu spasa nema... covijek je poginuo na mjestu. Takav prizor nikada nezaboravljas...ali to je samo prikaz kakav zivot moze biti. Mi smo se kolega dobro izvukli,ali eto neki od nas nisu. Zato zivot treba cijeniti.

    avatar

    07.02.2007. (00:23)    -   -   -   -  

  • danielnl

    stvarno treba cijeniti zivot i zdravlje jer tak kada dodju ovakve situacije, vidimo da se zivciramo zbog nekih bezveznih i glupih stvari. Ja sam, igrom slucaja, prosao kao mali kroz pakao Vukovara te koliko je sve to bilo lose, moram reci da me je to napravilo jacim, cvrscim i pomoglo mi ostati hladan i miran u nekim situacijama koje su kasnije dosle u zivotu.
    Isto tako sam i ja mogao i u "mirnodopskim uvjetima" smrtno nastradati, dva puta u prometu i jednom kada je teta zaboravila iskljuciti sporet sa tiganjem na njemu a ja spavao u sobi povezanoj sa kuhinjom. Sve se pocelo dimiti a ja se, kao po nekoj inerciji, probudio na vrijeme i pobjegao iz dima. A mogao sam se ugusiti, ali na moju srecu i nesrecu mojih neprijatelja, prezivjeo sam ;)

    avatar

    07.02.2007. (01:11)    -   -   -   -  

  • ...plavooka :o)

    istina treba cijeniti zivot....
    jer ovo je stavrno tuzno sto se dogada....

    avatar

    07.02.2007. (02:13)    -   -   -   -  

  • Rezzy

    vidim tebi se svašta izdogađalo u životu. nažalost, loše, ali preživio si. to je pohvalno.
    nisam shvatio baš onu priču sa vodom. zaspao si ili što? vrućina te ošamutila??
    nema veze. uglavnom, između loših stvari koje nam se događaju u životu treba uvijek težiti boljemu i iskoristiti život do maksimuma. pogotovo još dok smo mladi. jer tko zna?
    sutra nas možda neće biti. možeš poginuti na najsigurnijem mjestu,a da to nisi ti kriv.
    strašno ali istinito.

    avatar

    07.02.2007. (10:57)    -   -   -   -  

  • universalis

    strašno...

    avatar

    07.02.2007. (12:39)    -   -   -   -  

  • K I O

    a ti si još uvijek živ??? čudo jebo te

    avatar

    07.02.2007. (14:40)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Bas imas srece.....ali cuvaj se.Mnogi od nas neznaju ceniti zivot dok nedodju u slicne situacije.Zivot je takav.....nepredvidiv....nikad neznas sta se vec u sledecem trenutku moze dogoditi.

    avatar

    07.02.2007. (17:19)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Da Da...ja sam nakon svega živ! Neće ni on svašta da dira i sebi uzima! :-)) ha ha
    Je rezzy....ta vrućina me lagano ali sigurno ošamutila. Ma zapravo nitko od nas život necjeni kako bi trebao. I jedna bolna istina u svemu tome jest da koliko god ga i cjenili i čuvali se....smrt će nas stići kad tad....tome nikako nemožemo pobjeći. Samo žalosno je kako u današnje vrijeme sve više mladi gube živote na bezvezne i glupe načine iz čistog hira. To je žalosno!!

    avatar

    07.02.2007. (17:23)    -   -   -   -  

  • danielnl

    svaka cast za novu stranicu. Samo naprijed

    avatar

    09.02.2007. (21:20)    -   -   -   -  

  • K I O

    a novi post???

    avatar

    11.02.2007. (18:39)    -   -   -   -  

  • HOMOSEXUAL FEMALE

    Covjece.... koliko ti imas zivota... :-))

    avatar

    14.02.2007. (10:49)    -   -   -   -  

  • Lonely Angel

    Ne zaboravi zivjeti....danas zivjeti.....misli i na druge koje moras voleti.....njima moras od sebe dati ono najbolje.....ne zaboravi da ti je svaki dan darovan kao vecnost....Sretno Valentinovo!Pusa!

    avatar

    14.02.2007. (18:00)    -   -   -   -  

  • ...plavooka :o)

    Sretno valentinovo!

    avatar

    14.02.2007. (18:46)    -   -   -   -  

  • danielnl

    Kad ce novi post, bre :D

    avatar

    15.02.2007. (21:52)    -   -   -   -  

  • mysteryMJ

    Bude nešto uskoro ! :-)

    avatar

    17.02.2007. (13:16)    -   -   -   -  

  • bloody dawn

    e stvarno bih mogla citirat kio-a
    je li to sreća ili nešto drugo?
    aj baš me zanima kakav će bit sljedeći post
    uživaj!

    avatar

    21.02.2007. (22:40)    -   -   -   -  

  • *adry*

    eto kad smo već dobili život dobili smo s razlogom... jer sve što se dogodi dogodi se s razlogom...zato ga proživi najbolje što možeš....ćao

    avatar

    22.02.2007. (15:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...