Komentari

gtaspecials.blog.hr

Dodaj komentar (192)

Marketing


  • T P F

    KAD SKINEM AUTA SA INTERNETA POJAVI MI SE WIN RAR DARTOTEKA I UNUTRA STOJE MI IKONE KOJE NE MOGU POKRENUTI, NE ZNAM GDJE DA IH STAVIM U GTA SAN ANDREAS FOLDER ???????? HAJD MI RECI ?????
    THX UNAPRJED.

    avatar

    26.05.2007. (17:03)    -   -   -   -  

  • Željko Pervan

    DALI SE TO NAPLAĆUJE?

    avatar

    01.06.2007. (15:08)    -   -   -   -  

  • ˙˙˙˙

    aute i... uspio sam stavit u igru ali nemogu stavit one otoke, grđevine...kak da to stavim

    avatar

    25.06.2007. (10:16)    -   -   -   -  

  • gta player

    T P G AUTE MOZES STAVIT PREKO IMG TOOL U FILE C/PROGRAMFILES/ROCKERSTARGAMES/GTA SAN ANDREAS/MODELS I TU PRIBACIŠ IMG TOOL ONDA TAJ AUTO KOJI SI SKINUO NPR..BME375 ON IMA IKONU greenwoo.dff i greenwoo.txd NA MODELS IMAŠ IKONU gta3 TU IKONU PRIBACIŠ NA IMG TOOL
    KAD TI SE OTVORI UPEI F2 I UPISES greenwoo.dff SADA TI CE ON NAS GREENWOO I OZNACIT CE TI GA TI SAMO UPRES NA OZNACENO DESNOM TIPKOM MIŠA I UPRES REPLICE ODES U FILE DI TI JE BME 375 I SAMO OTVORIS greenwoo.dff I TAKO ISTO SA greenwoo.txd
    (TO JE SAMO ZA TOG BMW)ZA DRUGE AUTE JE POSTUPAK ISTI

    avatar

    03.07.2007. (17:00)    -   -   -   -  

  • _bad_ boy_

    NIŠTA TO NIJE TEŠKO. IMA I JEDNOSTAVNIJI PROGRAM KOJI JE BRŽI, ŽELJENI AUTO STAVIŠ ZA TREN OKA, A ZOVE SE Gta Garage
    PREKO TOG PROGRAMA MOŽEŠ STAVLJATI SVA POKRETNA VOZILA I ORUŽJA

    avatar

    05.07.2007. (13:47)    -   -   -   -  

  • Statebriga

    E majmune, jebote ovaj tvoj smrdljivi "vodic". Lakse sam se snasao sam, samo si me zbunio svojom gramatikom. Svaka budala je mogla napisati ovo bolje barem tri puta. Ali ne, ti si se, retardiran, nasao praviti pametan. Pusi ga. I jebote taj Njemacki sajt u tvoje nacisticko dupe.

    avatar

    25.07.2007. (22:44)    -   -   -   -  

  • ?????

    Kao se stavi Hot Coffee?

    avatar

    03.08.2007. (15:00)    -   -   -   -  

  • BLACK BULL

    ovo je super sta si napisao samo neznam kako staviti oruzja,neku odjecu (spiderman,batman,dart devil)novi luk(50cent)ili nove ljude i da da su babe gole u striptiz clubu
    . kaji su programi za to ako znas pliz reci.

    avatar

    07.08.2007. (21:29)    -   -   -   -  

  • ronaldinho

    koja je šifra za bmw molim vas recite

    avatar

    20.09.2007. (18:50)    -   -   -   -  

  • gta 4life

    onaj gta mod instaler mi se neda instalirat zato jer je neki rar file i ne mogu ga pokrenuti

    avatar

    05.10.2007. (15:48)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    Sory što se nisam javljao jer sam imao nekih problema sa accountom.
    TPF: Te datoteke nemožeš pokrenuti. Moraš imati mod instaler pomoću kojeg instaliraš jednostavo aute. On učitava file kao RAR! Nemoj ga pretvoriti u običan! Na blogu ti piše kako i gdje nabaviti mod instaler.

    avatar

    11.10.2007. (23:05)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    Pervan: Ne, ne naplaćuje se, na sreću!

    avatar

    11.10.2007. (23:06)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    Za otoke i građevine nisam još probao, ...

    avatar

    11.10.2007. (23:06)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    Statebriga: ukoliko ti smeta, ne trebaš to čitati, ali ovakvi komentari...
    Bolje pametno šutit nego BEDASTO GOVORIT!

    avatar

    11.10.2007. (23:07)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    Hot coffe ti piše kad ga skineš kako se stavi, ali ako ne razumieš, mogu ti provjeriti pa reći. samo mi se javi. mislim da dobiješ novi data file koji zamijenis starim, ALI stari si negdje pusti u slucaju da zasteka kao meni.

    avatar

    11.10.2007. (23:11)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    ??????: Ja sam pokusao staviti da budem supermen, ali mi je cijela igra zastekala. vecinom dobijes data fileove koje moras zamijeniti starim, ali stari sacuvaj. ukoliko treba da ti jasnije kazem, reci.

    avatar

    11.10.2007. (23:12)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    gta 4life: Nemozes ga pokrenuti jer moras imati instaliran WinRAR. ukoliko ga nemas, kazi mi i dati cu ti link.

    avatar

    11.10.2007. (23:13)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    ronaldinho: nema sifre za bmw jer to nisu sifre. to su modovi i tamo na blogu pise kako se instaliraju.

    avatar

    11.10.2007. (23:14)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    ZA SKIDANJE MODOVA NA HRVATSKOM JEZIKU IDITE NA www1.freewebs.com/recenzijeigra!!!!!!!!!!!!!!!!! Moja nova stranica. Imate i mod instalere!!!!!

    avatar

    12.10.2007. (11:44)    -   -   -   -  

  • ????

    Hot coffee:
    Di se nalazi stari data file

    avatar

    26.10.2007. (19:18)    -   -   -   -  

  • ????

    i kak se zove

    avatar

    26.10.2007. (19:19)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    stari data file se ne nalazi nif+gdje ukoliko ga nisi sacuvao ,a ako si ga sacuvao, onda bi ti trebao znati di je. ukoliko ga nisi sacuvao, javi mi pa cu ti ga uploadati na net da ga mozes skinuti! Pozdrav!

    avatar

    27.10.2007. (23:56)    -   -   -   -  

  • jackass

    kak staviti nova oružija,novi skin,hot coffe...

    avatar

    01.11.2007. (15:24)    -   -   -   -  

  • GTA San Andreas specials

    za oružja još nisam probao, ali sve možeš naći na GTA inside. kad budem skužio, javim ti.
    za skin sam probao supermena, ali je štekao modi shebao mi igricu. trebaš mijenjati data fileove i još neke druge fileove. na svakom modu ti piše posebno u txt dokumentu u modu kad ga skineš ili na stranici. kaži mi konkretan mod pa ću provjeriti.
    za hot coffe skineš data file sa njim te ga zamjeniš. za detalje, javi se!

    avatar

    02.11.2007. (17:02)    -   -   -   -  

  • BRNA I FRENDOVI

    reci mi kako stavit skin 50 centa i kako staviti modove kao npr. neonska svjetla,new groov street,gta united,gta berlin...E da gdje instalirat gta multyplayer

    avatar

    05.11.2007. (15:56)    -   -   -   -  

učitavam...