Komentari

djturbofolklepi.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • suzy_g

    hej jel znaš možda tko pjeva pjesmu..ide ovak nekak-a žao mi je,žao,žao,da te volim nisam znao...pozz :)))

    avatar

    10.02.2007. (14:53)    -   -   -   -  

  • djturbofolklepi

    Medenjaci - Žao mi je žao,žao

    Zbog tebe mi je zao,zao
    da te volim nisam znao
    kad mi ova suza krene
    pomisli na mene

    avatar

    10.02.2007. (21:52)    -   -   -   -  

  • suzy_g

    e hvala puno...ćao,pozz :)))

    avatar

    10.02.2007. (22:10)    -   -   -   -  

  • suzy_g

    ĆANA
    ZA DRUGE,ZA DRUGE SAM
    NEDOSTIŽNA META,
    ZA TEBE,SAMO BROJ,
    ŠTETA STVARNO ŠTETA...
    TI BARABA JA NA TEBE SLABA...
    :)))

    avatar

    17.02.2007. (16:19)    -   -   -   -  

  • andy

    jel neko zna tko pjeva pjesmu ovak ide:malena faliće mi s tobom jutra ima drugi ima bolji al nebo samo ti si moja malena.................pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    avatar

    16.09.2007. (21:24)    -   -   -   -  

  • Dario

    bok,vidim da znaš puno o timpjevačima pa te molim da mi odgovoriš koliko godina,bolje datum rođenja vere matović i molim te da mi pošalješ na mail dragonfly_deimos@hotmail.com jer ne dolazim često na svoj blog,hvala unaprijed!=)

    avatar

    23.12.2008. (19:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...