Komentari

velikakaodijete.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • zrno gorušice

    pronađoh dio sebe u ovoj tvojoj priči ...

    avatar

    06.02.2007. (09:12)    -   -   -   -  

  • Hell´s Angel

    ... tvoj način pisanja za mene je savršen, obožavam kad se netko na takav način igra riječima iskazujući ono šta osjeća ... jako lijepo ... pozdrav veliki ... i osmjeh :)

    avatar

    06.02.2007. (10:41)    -   -   -   -  

  • Ma ja:)

    slažem se, jako lijepo, s primjesom tuge zbog neshvaćenosti, čini mi se. al ne daj se! i Jonathan je tek došao među svoje u drugom dijelu priče, kad je pošao ''s dva najsjajnija galeba''. ne zaboravi tko si i kamo ideš i sve će se podrediti tvom putu. uživaj u njemu, u svakom darovanom trenutku.

    veliki pozdrav!!!

    avatar

    06.02.2007. (13:18)    -   -   -   -  

  • detalj

    Djevojka si koja ima budućnost.Sretno !

    avatar

    06.02.2007. (22:13)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Prelijepo, tako toplo i nadahnuto kao uostalom i sve o čemu progovoriš....topli pozdrav ti ostavljam

    avatar

    06.02.2007. (22:45)    -   -   -   -  

  • Syrenica

    ..krasno si ovo napisala.. i zapitam se nije li zapravo cijeli nas zivot potraga za necim, ne pruzamo li ruke ka svjetlosti i ljubavi svakog dana iznova.. pod ovim zvijezdama svako srce svoju tajnu ima, svoj san slijedi.. do vjecnosti..

    avatar

    06.02.2007. (23:37)    -   -   -   -  

  • finding myself

    komentirati... a sto da kazem... iskreno, inspiracija me ne hvata bas u zadnje vrijeme... :(
    sastav je jako lijep... zivjeti, a ne ostvariti cilj...eh...a ne znam... sve je to u nama, to ostvarenje... a kako gledamo na to? e to je stvar psihe..
    ne znam, mislim da si na dobrom putu da ostvariš ciljeve svog života... samo hrabro dalje... slijedi svoje snove, ne posustaj, makar se činilo teško... jer vrijedno je... znam to, osjecam to, iako i sam nekada ne mogu dalje...ali uvijek nastavim..prije ili kasnije...

    avatar

    07.02.2007. (00:13)    -   -   -   -  

  • dreamkeeper and lost soul

    predivan san...i fantastično pritočen u ovu jedinstvenu priču...u potrazi za samin sobom...za vječnim pitanjem vlastitog postojanja...svrha ovog života kojeg živimo...i sama bit svega ća se dešava oko nas samih...potraga za vječnom jubavi i srićon...preispitivanje vlastitog srca i potraga za dušon izgubjenon u labirintu osjećaja i emocija...jedinstveno putovanje...pozdravjan te draga i osmjeh ti ostavjan:))))

    avatar

    07.02.2007. (00:23)    -   -   -   -  

  • Vladimir Ordanić

    Sad pišem jutro po jutro
    red po red
    dah po dah
    i sve se pjesme duše
    dadu otisnuti tako
    samo da je još
    vremena
    klupica
    tišina

    želim Vam topao dan

    avatar

    07.02.2007. (07:42)    -   -   -   -  

  • IZ TAME U SVJETLO

    Iskren pozdrav!
    Obilazeći blogovima i čitajući napisano nekako zaključih svoju poruku ostaviti baš ovdje. Ne radi se o meni nego o osobi kojoj malo tvoga vremena i ljubavi – život znači.
    Unaprijed hvala za posjet!
    Blagoslovljen dan želim!

    avatar

    07.02.2007. (09:31)    -   -   -   -  

  • dr.marul

    ej galebice,...
    javljam se i pohvaljujem post. ne cu ga komentirati jer su ovi prije mene prkli sve sto se trebalo reći.
    pozdrav od čovjeka s mora...

    avatar

    07.02.2007. (19:47)    -   -   -   -  

  • Insomnia

    Ne plači draga moja...okreni se prema zvijezdama
    i budi sretna svojim putem kojim te je Gospodin uputio...
    Pozdrav draga moja!!!

    avatar

    07.02.2007. (20:01)    -   -   -   -  

  • stajdooharica

    sviđa mi se... a par me tvojih misli zaustavilo na tren... :) osmijeh ti ostavljam... :)

    avatar

    08.02.2007. (08:47)    -   -   -   -  

  • ona koja korača

    Ajmeee, ovo je tako zanimljivo i tako posebno..
    Veeliki poozdrav :)

    avatar

    08.02.2007. (09:56)    -   -   -   -  

  • forsaken_angel

    ovo je wow... tako..hmm..evo cak nemaam ni rijeci, nemam dostojna odgovora...

    "Tko sam ja? Kazaljka u beskraju vremena, zrno pijeska u prostranstvu Svemira, djevojka bez budućnosti, djevojka nepoznate ličnosti... Prate me zvijezde. Želim biti kao one; tako daleka, tako sjajna, a tako hladna... No, jesam li ja toga dostojna?"

    avatar

    08.02.2007. (14:14)    -   -   -   -  

  • kejtoo

    ponekad ne vidimo svjetlo, koje nam je na domak, ponekad se zagledamo u neko, na tren nas oslijepi, što duže gledamo.... sve manje vidimo, ponekad smaknemo malo pogled pa progledamo... bitno je spoznati koje je čisto, a koje se samo pravi, jer ne možeš se prepustiti nit ispunjenje doživjeti ako nije ono pravo i istinsko! pozz...

    avatar

    08.02.2007. (14:23)    -   -   -   -  

  • otkucaj

    osjećam tugu kod tebe. . ." hoće li ikad doći vrijeme kad će čovjek moći hodati otvorena pogleda, bez ikakve zatajive misli, bez tisuću strahova u duši, kad će moći odbaciti od sebe oružje pretvornosti, odložiti to nisko, podmuklo čelo i gaziti kroz život sa širokim i slobodnim osmijehom na licu" šaljem ti osmjeh i pozdrav

    avatar

    08.02.2007. (19:32)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Ne mogu ti ni reći koliko sam sretna kad to čujem!
    I posve sam sigurna da ćeš uspjeti!
    Lijep je to studij!
    Pusa

    avatar

    08.02.2007. (21:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...